Site-ul STEAGU.RO sustine echipa AS "SR" Brasov, echipa suporterilor stegari!
Poti sustine STEAGU.RO cumparand (de la eMag.ro, Flanco.ro s.a.m.d.) prin intermediul banner-elor de pe site.

23.Aug: Campionat

Programul turului Seriei a 3-a 11907 accesari

Etapa 1, 23-24 august Vineri, ora 18.00 CSM Slatina - Sporting Roşiori Flacăra Moreni - Olimpic Râşnov FC Voluntari 2 - Unirea Bascov U Craiova 2 - CS Baloteşti Sâmbătă, ora 18:00 ACS SR Braşov - Progresul Spartac FC Pucioasa - CSM Alexandria CS Blejoi - AFC Astra 2 Vediţa Coloneşti - Tractorul Cetate Etapa a 2-a - 31 august 2019 Progresul Spartac - CS Baloteşti Unirea Bascov - U Craiova 2 Olimpic Cetate Râşnov - FC Voluntari 2 Sporting Roşiori - Flacăra Mmai multe detalii »


Cautare:

01.Nov.2011: Club

Pa Isaila! Salut, Sumi...  157 19335 accesari

FC Brasov vrea sa depaseasca toate recordurile se pare. Becali pare mic copil deja, pentru ca Niculaie a decis ca noul antrenor al FC Brasov sa fie... Marius Sumudica, proaspat demisionar de la Astra.

Sumudica a plecat de la Astra nu din cauza rezultatelor, ci pentru ca patronul s-ar fi bagat peste el la echipa. La Brasov nu stiu daca o sa se bage peste el, cert este ca lotul de jucatori pe care-l are la dispozitie Sumi, este unul foarte restrins... Ce mi se pare ciudat este ca aceasta schimbare vine dupa o perioada de jocuri bune, insa terminate prost pentru stegari (ca sa nu mai vorbim de faptul ca Macel Popescu a declarat sus si tare ca nu se pune problema demiterii antrenorului). Isaila din nou este cel care plateste cu postul pentru rezultatele echipei, dar el s-a obisnuit deja, este la a doua demitere in actualul sezon...

Avem un nou antrenor, care a declarat ca vine cu propria lui echipa, deci iar o luam de la capat. Pina va cunoaste lotul, pina va stii cu ce se maninca FC Brasov, mai trebuie sa treaca ceva timp... Timp pe care nu-l avem la dispozitie. Avem nevoie de victorie la Sibiu, chiar daca este primul tau meci ca antrenor la FC Brasov, Sumudica!

Ce parere ai de aceasta numire? Este benefica?
 



Ultimele pe FCBRASOV.COM

Se intimpla azi, in alt an

2014-01-24: Ştefan Grigorie, ultimul transfer al stegarilor (Presa: Transilvania Expres)
2014-01-24: Mi-am dorit mult să ajung la Braşov (Presa: Monitorul Expres)
2013-01-24: Un nou stegar! (Campionat)
2012-01-24: Ai incredere in Sumudica? (Campionat)
2011-01-24: "Am venit pentru Conceicao" (Club)
2008-01-24: Malda si Fabihno debuteaza azi! (Pregatire)
2007-01-24: Dinu Gheorghe explica! ()
2007-01-24: Debut cu victorie! (Pregatire)

FC Brasov in presa



Comentarii | Adauga comentariul tau

1. limo (2011-11-03)
mda, asta e porcaria la noi, d-aia nu realizam mai nimic.. dupa ce suntem putini, care mai de care se trezeste sa faca raca, sa-si faca "gruparea" lui, sa acuze pe altii etc ma asteptam comunicatul lss sa-i enerveze pe cei cu simpatii visinii, dar parca se merge cam departe! in loc sa intelegem cu totii ce meci extrem de important e sambata, sa ne mobilizam sa fim cat mai multi ca sa ii sustinem pe baieti cum se cuvine... unii se ocupa sa se ia de altii!!! Baieti, haideti sa lasam acuzele si vorbele pe internet... HAIDETI PE STADION! CU TOTII LA SIBIU!!

2. unu (2011-11-03)
Merci de invitatie dar chiar nu pot din cauza la munca dar nu se stie niciodata o sa mai fie ocazi

3. unu (2011-11-03)
R A V A crezi k s`ar putea face "o grupare" stegarii "batranii" sau ceva de genu. ma uitam pe youtube la fanii legie`ei cand au jucat cu aia dragostea lui sumudica si am ramas masca cand de bine organizati erau,

4. unu (2011-11-03)
R A V A crezi k s`ar putea face "o grupare" stegarii "batranii" sau ceva de genu. ma uitam pe youtube la fanii legie`ei cand au jucat cu aia dragostea lui sumudica si am ramas masca cand de bine organizati erau,

5. george (2011-11-03)
la 30 de ani iti dau cuvantul meu ca o sa te simti numai bine in deplasari cu LSS,avem membri care depasesc varsata asta,deci nu suntem doar adolescenti.Te asteptam sa vi cu noi la sibiu.

6. unu (2011-11-03)
george nu vreu sa jignesc sau sa atac lss. Apreciez k niste baietii merg pe banii lor in deplasari nu conteaza ora nu conteaza anotimp . Dar parca nu ma regasesc langa voi am si eu 30 de ani....acuma eu chiar nu am fost in nici o deplasare cu voi poate voi veni nu se stie niciodata :)

7. george (2011-11-03)
@unu la ce te referi cand zici ca nu te regasesti langa adolescentii din LSS?

8. george (2011-11-03)
razvan in articolul lui facea referire la acei asa zisi stegari care tot timpul isi dau cu parerea pe diferite siteuri dar cand vine vorba sa facem ceva ramnem tot noi astia putini.Si eu muncesc,7 din cei 10 care am fost ieri am plecat de la serviciu ca sa ajungem acolo si noi suntem ocupati dar nu scriem doar pe siteuri si ata.In Anglia si alte tari civilizate deplasarile se fac cu ajutorul conducerii cluburilor resprective,noi nu putem face asta in momentul de fata pt ca nu avem cu cine.Sa nu se intalega ca am vrea ceva gratuit,dor sa colaboram in organizarea deplasarilor si daca ar vrea chiar ar avea cu ce sa ne ajute.Ma bucur sa aud ca vi la stadion meci de meci,asta inseamna ca nu esti printre cei pe care ii cataloga Razvan.Legat de LSS te-as ruga daca poti sa imi dai o adresa de email unde sa mai stam de vb sa vezi ca nu suntem chiar asa cum crede lumea si acceptam si sfaturi,cine stie poate chiar avem ceva de invatat de la tine daca vi cu o idee buna.Numa bine.Forza Steagu!

9. unu (2011-11-03)
Rava sunt de acord cu tine as merge cu mare drag in deplasari cand mi`ar permite timpu dar parca nu ma regasesc langa adolescenti astia din LSS

10. Rava77 (2011-11-03)
Nu vreau sa organizez deplasari si alte actiuni pentru ca am job, familie si nu prea imi permite timpul. Ideea era ca sunt cumva stigmatizati si priviti ca paria cei care au destule pe cap, dar vin si sustin totusi echipa meci de meci. Poate cu un pic de publicitate, schimbare de imagine s-ar inmulti fanii echipei. Sunt sigur ca sunt multi care ar vrea sa mearga in deplasari, dar le e frica, ca pot sa-si ia amenzi sau chiar bataie din cauza altora care arunca cu petarde, sau chiar au chef de scandal. Sa nu intelegeti ca acuz pe cineva, dar in loc sa dati comunicate razboinice mai bine ati crea o imagine pozitiva a LSS. Voi credeti ca in Germania sau Anglia fanii merg in deplasari cu nasu? Stiti cate familii merg cu tot cu copii dupa echipa preferata? Sunt sigur ca acei fani exista si la noi dar nu vor sa riste. Puteti sa-mi spuneti cati membrii are LSS in acest moment? Aveti o explicatie de ce asa putini? V-ati gandit vreodata de ce nu puteti convinge cei ca mine, sau de45ani sau altii sa vi se alature? Incercati sa va raspundeti la aceste intrebari si poate veti gasi idei si solutii.

11. george (2011-11-03)
@Razva77 LSS nu aduna oameni pt deplasari,nu fortam sau obligam pe nimeni.Daca cineva vrea sa faca deplasarea si ne adreseaza intrebari ii ajutam cu cea mai mare placere.E o tara libera...vrei sa organizezi o deplasare? esti liber sa faci asta.

12. de 45 ani (2011-11-03)
Ptr @de45 ani: Sa inteleg ca faci parte din corpul de antrenori ai clubului afirmind ca pregatesti jucatori pentru altii, ca in rest bati cimpii cu seninatate si asa cum te ai saturat tu(nu noi restu), ne-am cam saturat si noi de "meseriasi ca tine" buni de gura pe net, si iti mai spun ca unul ca tine nu poate decit sa se reprezinte pe el , pentru ca a reprezenta pe altii e un efort prea mare pentru tine.In rest numai de bine si sa cresti sanatos tu si cei pe care ii pregatesti pentru altii,sa iti faci tu echipa si noi liga care sa ti-o sustina, ca sa iti treaca saturatia

13. Rava77 (2011-11-03)
Am si eu o intrebare: De ce ar trebui sa ne fie rusine, noua astora care mergem la servici sau la scoli? Ca facem ceva si nu umblam dupa cai verzi pe pereti? Nu e primul comentariu de genu asta pe care-l vad pe site. Daca voi nu aveti "hobby"-uri de genul asta si mergeti doar cu nasu'("Niciodata nu se cumpara bilet"), nu puteti fi in nici un caz un model si nu puteti sa va strangeti mai mult de 100-200. Cu o mentalitate mai sanatoasa si o organizare mai buna ati putea fi mult mai multi, dar va multumiti cu putin si va martirizati imediat. Astept sa aud de ce credeti ca LSS nu poate aduna prea multi la o deplasare? Sper ca ati inteles ce-am vrut prin postarea asta.

14. (IP 188.24.137.246) (2011-11-03)
voi mari suporteri cati mergeti pe stadion?toti va dati cocosi dar la meciuri sunteti cam zero,lasati omul sa puna in practica ce stir,sa vedem ce rezultate are,dupa care sa il criticam,sau poate toti o sa veniti cu laude cand va merge bine echipa.dupa ce ca mergem pe stadion cate2-3mii la meciul cu cfr unde ani anteriori era stadionul plin.sa vedem cati vin la meciul cu mioveniul?

15. Vasi (2011-11-03)
deocamdata apreciez comportamentul decent atat al lui Sumudica cat si al LSS. Cu Steagu' pana la moarte !!!

16. admin (2011-11-03)
@Dobrica: cred ca ceea ce ati realizat este o victorie a LSS. Faptul ca ati primit promisunea lui Sumudica ca nu va aduce in discutie Rapidul este cred ceea ce trebuia urmarit si ca atare, este o mare victorie! Felicitari LSS!

17. Dobrică (2011-11-03)
De pe blogul "La Stegaru" citire. Nu apare articolul şi pe site-ul LSS pentru că acolo în prim-plan este anunţată deplasarea de la Sibiu: "Nu i-am văzut miercuri dimineață, la antrenamentul echipei, pe ardenții susținători a noului antrenor, Marius Șumudică. Probabil erau TOȚI la serviciu, la școală sau plecați în misiuni internaționale cu Crucea Roșie. Oricum, ideea e că cei 10 care am fost, nu ne-am dus să-i dăm la **** lui Șumudică sau să-l fugărim cu pietre din oraș, ci doar ca să vorbim cu omu’ şi să punem la punct câteva aspecte legate de felul în care el va reprezenta de azi înainte clubul, conştienţi că plecarea lui de la club nu este posibilă. Poate comunicatul emis de Liga Suporterilor Stegari a fost prea acid sau prea dificil de înţeles pentru capacităţile intelectuale ale unora şi altora, dar el a fost bine venit prin prisma faptului că l-a pus pe Şumudică în temă cu starea de spirit care domneşte aici sub Tâmpa. Cel puţin de-o parte a suporterilor “stegari”, pentru că o altă parte, prin atacurile viscerale la adresa comunicatului emis de Ligă şi la adresa celor care nu sunt pro-Şumudică, mi-a lăsat impresia că pentru a obţine perfomanţă şi a juca sub reflectoarele gloriei ar fi de acord şi cu schimbarea numelui în, să zicem, Dinamo Braşov sau CSKA Braşov, dacă lucrul ăsta ar fi o garanţie a saltului spre “înaltă societate” a fotbalului din România. Am cam deviat puţin de la subiect, dar simţeam nevoie să fac această paranteză. Marius Şumudică a fost destul de amabil ca după antrenament să vină în tribuna mâncată de timp a ICIM-ului şi să vorbească cu noi, penibilii din LSS. Acesta a promis că în contactul cu “presa sportivă” va evita să facă orice fel de referiri la echipa sa de suflet. Am dorit să lămurim cu dânsul din start acest lucru dată fiind experienţa nefastă din anii precedenţii când unii jucători “stegari” erau total străini de idei precum decenţă şi respect faţă de suporterii echipei pentru care joacă. Apoi, acesta a menţionat că nu va face modificări masive în lot până la pauza de iarnă. După aceea, dacă situaţia o cere, va căuta să “plombeze” acolo unde e nevoie. Cum ziceam şi la început, deşi comunicatul emis de LSS a fost destul de agresiv, noi l-am asigurat că nu-i vom perturba munca el, la urma urmei, fiind doar un simplu angajat. Răfuiala noastră va fi cu alte persoane. Şi, oricum, nici noi nu prea avem chef să ducem bătălii pe mai multe fronturi, mai ales când în “armia stegară” sunt multe mori de tinichea care se învârt după cum bate vântul. P.S. băi, ăştia de la Liga Suporterilor Stegari, care aţi ascuns mă berile ce le-a dat Isăilă ca să scriem articole şi comunicate favorabile lui şi ca să-i scandăm numele la meciuri? Nu de alta, dar după atâta tastat în favoarea “Naşului” mi s-a făcut şi mie sete."

18. hp (2011-11-03)
@Stegaru... da, da sigur... cei care il contesta pe sumudica au luat bani de la isaila! si normal, cei care il sustin pe sumudica, au primit bani chiar de la sumudica sau poate de la sefu lui dl vama! ia zi Stegaru, tie cate beri ti-a dat sumudica??? ba voi nu sunteti normali paranoicilor!!!

19. Stegaru (2011-11-03)
@adriano ai perfecta dreptate...astia au primit bani de la Isaila sa bea o bere la Rockstand si gata sunt mari sustinatori ai lui...aceeasi intrebare de ce nu l-ati sustinut si pe Conceicao?cand era clar ca omul ala nu pleaca de prost ci ptr ca nu au venit jucatori de valoare

20. qq (2011-11-03)
rectific "aceleasi"

21. qq (2011-11-03)
total de acord cu tine in privinta implicarii LSS. isi fac simtita prezenta foarte rar, parca ar fi o miscare secreta si merg doar pe interese. aceeasi intrebari le-as adresa si eu acestora.

22. adriano (2011-11-03)
Comentariul de mai jos e proprietatea mea,dar nu stiu de ce a aparut alt nume.imi cer scuze vizitatorului anonim si a voi toti dar sincer nu am idee de ce a aparut alt nume.multumesc

23. (IP 79.21.48.81) (2011-11-03)
Raman de parere ca nu era oportuna schimbarea antrenorului Isaila acum cand echipa incepuse sa lege doua pase.Respect LSS pentru faptul ca pune piciorul in prag.Decizia insa a fost luata de finantatorul Nicolae.Dar...ma intreb unde a fost LSS cand a fost schimbat Conceicao? Unde era LSS cand acelasi finantator Nicolae daruia o juma de echipa prietenilor din Bucuresti? De ce LSS nu se duce sa protesteze in fata biroului finantatorului? Repet: am si voi avea respect pentru oricare asociatie care apara culorile clubului deci LSS este inclusa,dar de ce trebuie sa ne strigam nemultumirea doar din cand in cand? Multumesc

24. qq (2011-11-03)
pentru cei care il contesta pe sumudica ca ar fi mai mult rapidist si mai putin antrenor, vreau sa i intreb daca au uitat cumva ca si isaila a jucat la rapid si a pupat steagul visiniu si i-as mai intreba cum il vad pe sumudica ca antrenor, din ce a facut pana acum la bistrita, astra, rapid? l-ati vazut azi la neculaie? pur si simplu mi-a fost mila de el cum a fost luat peste picior de mos crudu! sincer, cred ca merita o sansa ca oricare antrenor nou care vine la brasov. si conceicao a fost primit cu raceala, jucatorii nu l-au vrut, fanii echipei nici atat. apoi... daca are rezultate sigur ne va castiga inimile, daca nu, iar il aduce neculaie pe isaila. merita o sansa ca orice om. nu?

25. @de 45 ani (2011-11-02)
ce tot vorbesti aiurea omule? tot zici de reprezentare... pai ia spune cine te reprezinta pe tine?? sumudica? marian rada?? dinu vama??? pai bravo tie, fa-ti liga ta, numeste-o "liga stegaro-rapidista pupincurista" si fi fericit!!! Noi restu NE-AM SATURAT SA FIM SATELITUL RAPIDULUI!!! NE-AM SATURAT!!! Nu mai suportam sa vedem ca facem jocurile altora, sa le pregatim jucatorii etc etc daca tu asta vrei, mai bine lasa-ne!! si ce afacere e asta??? afacere era aducerea lui Andone... era intoarcerea lui Toni... asta da! sumudica, e doar o manevra sa ajungem iara in sfera de influenta a cioroilor, ce dracu nu-ti dai seama???

26. de 45 ani (2011-11-02)
Si inca ceva fotbalul astazi este o afacere care trebuie sa aduca profit, si cel ce are aceasta afacere cumpara ce vrea el ca e pe banii lui, cind si cum vrea.Asa si Nicolaie l-a angajat pe Sumudica pentru ca nu era multumit cu Isa si nu vrea in liga 2(B) ca acolo nu cistiga.Punct cind vom aduce incasari de 30-40000 de euro pe meci atunci putem cere ce antrenor vrem noi dar cu 5000-6000 pe meci nu ne ramine decit tacerea.Punct

27. de 45 ani (2011-11-02)
Stiti ce nu inteleg cind unii fac eforturi pentru a uni toata suflarea stegara pentru a avea o galerie puternica macar la meciurile de acasa si care sa sustina neconditionat echipa, fie ca ne plac sau nu ne plac conducatorii, determinindu-i astfel pe jucatori sa joace pentru noi, sa isi dea sufletul pe teren, apar unii si profitind de schimbarea antrenorului nu fac altceva decit sa dezbine putinul care este acum. Ati propus un sondaj lucru corect dar el era necesar inaintea comunicatului. Vorbim de reprezentativitate , ca cui nu-i place sa isi faca liga, mai baieti exista o liga a suporterilor infiintata in 1991, eram atunci printre fondatori si sincer va spun ca aia ma reprezinta.Va fac si o promisiune odata cu reintoarcerea in tara ca voi gasi toate actele si vom incerca sa rezolvam odata si odata partea asta cu cine pe cine reprezinta,parintii pe copii sau copii pe parinti, pentru ca intre membrii fohdatori de atunci erau parintii suporterilor de astazi mai tineri.Faceti pace sustineti echipa si in functie de rezuktate "MINCATIL" pe Sumudica cum l-ati tocat pe Isaila, si nu uitati ca oamenii sunt judecati dupa cum isi fac treaba.

28. Rava77 (2011-11-02)
Tocmai am vorbit cu Sumudica si e terminat de frica acelui comunicat LSS. Se gandeste chiar sa plece la Tg Mures sau Sportu ca s-ar fi razgandit Siman. :) Haideti oameni buni sa fim seriosi. Suntem in 2011, aproape 2012 si voi o tineti una si buna ca e Sumudica rapidist. Asa, si? Conteaza? Astept sa si argumentati. Atata timp cat e profesionist, isi face treaba la Brasov si are rezultate, sa fie sanatos si sa aiba viata lunga la Steagu. Ce ati prefera : Steagu sa bata Rapidul cu Sumudica antrenor si pe urma Sumudica sa salute galeria lor, sau Steagu sa piarda cu Rapid, Isaila fiind antrenor si sa caute alte scuze sau sa laude un joc bun pe care doar el il vede?

29. ditzu (2011-11-02)
corect mihai...ar fi bun un sondaj

30. mihai (2011-11-02)
catre admin:ar trebui sa se faca un sondaj de opinie pe site cu referire la pro sau contra lui sumudik!nu schimba situatzia dar ar fi util sa vedem care sunt opiniile stegarilor ca sa stim ce doreste "multimea" (majoritatea)zic si eu..sunt chiar curios :P

31. hp (2011-11-02)
dupa parerea mea... comunicatul celor de la LSS este de apreciat!!! chiar si eu, care sunt de acord cu schimbarea lui Isa si aducerea lui sumudica, sunt de parere ca e foarte bine!!! Sa vada de la inceput ca Steagu nu e orice club fara sustinatori... sa simta presiune pentru rezultate!!!!!! chiar ma bucur ca incepem si noi suporterii sa fim mai vocali si sa fim luati in seama!!!

32. pro LSS (2011-11-02)
felicitari LSS, bravo daca a ajuns comunicatul si pe DIGI, sunteti tari. Cei care nu se simt reprezentati de LSS, faceti si voi o asociatie, LSU - liga suporterilor umili sau LSLT - liga suporterilor la televizor si dati un comunicat cum ca ii doriti pe turcu si mititelu finantatori, pe voma si pe zota presedinti, pe sumi si pe laca antrenori, pe manea secund si pe rada la marketing

33. Cineva (2011-11-02)
nu lss e de vina lss este de apreciat pentru ceea ce face pentru echipa dar haideti mai oameni sa-i dam o sansa lui Sumudica una mica atat sa vedem ce stie nul judecati pentru ceea ce a fost lasatil sa isi faca treaba nu sunt pro dar nici contra imi doresc doar ca echipa sa mearga cat mai bine.Forza STEAGU

34. Pepiniera (2011-11-02)
da, deci din ce spuneti voi aici lss ar fi de vina pentru tot ce se intampla

35. Adi (2011-11-02)
Am plecat la drum cu un antrenor nou si cred ca corect este sa il sustinem ! Parerea mea este sincer ca chiar nu conteaza care este echipa de suflet a lui Sumuduca. Poate realiza lucruri frumoase aici si toata lumea va fii multumita. Sunt sigur ca va da totul pentru echipa noastra, este un invingator ca si mentalitate si nu este genul de persoana ce doreste doar sa piarda timpul. Un alt motiv pentru care cred ca poate aduce un plus la echipa este faptul ca este vorbitor de portugheza, lucru ce la actualul nostru lot cred ca este un atu important !

36. Maccarone Cavani (2011-11-02)
Cat de penibili suntem!!!!Mai bine in B si cu coloana vertebrala decat sclavi la ciori!!!!Abia astept momentul cand sumudica va saluta galeria rapidului si va face plecaciuni in fata lor. Si il vor pune ciorile sa strige Mhuiee Steagu!!! Abia astept.

37. Maccarone Cavani (2011-11-02)
Cat de penibili suntem!!!!Mai bine in B si cu coloana vertebrala decat sclavi la ciori!!!!Abia astept momentul cand sumudica va saluta galeria rapidului si va face plecaciuni in fata lor. Si il vor pune ciorile sa strige Mhuiee Steagu!!! Abia astept.

38. @Cineva (2011-11-02)
da ce vroiai sa vorbeasca in numele rapidistilor ca tine??? asta e, tu probabil esti bucuros ca STEAGU va fi iar un fel de vasal al rapidului si mai mult ca sigur Chipciu si Cristescu din vara se stie unde vor juca! asta e, e trist... meciuri ca 2-0 ala pe care l-am tras rapidistilor la Brasov (cu sumudica antrenor si toate vedetele lor, apropo) nu vor mai fi decat niste amintiri!

39. manu (2011-11-02)
*impresie...graba

40. manu (2011-11-02)
pt alex: eu nu ma dau inteligent. dar prin limbajul tau lasi o impresire foarte proasta!

41. Cineva (2011-11-02)
ba lss de ce vorbiti in numele tuturor stegarilor voi nu reprezentati decat 20 la suta dintre stegari atat restu sunt pentru Sumudica care cred ca va face treaba oricum respect isaila ca jucator nu ca antrenor.Cu STEAGU pana la moarte

42. dan (2011-11-02)
ba sumudica e dorit la brasov daca vine si face performante! nu mai e dorit isaila! lss e zero barat si nu ne reprezinta! va tot dati mari pe aici ca sunteti voi stegarii cei mari , iar noi nu suntem.. multi stegari care cred ca isaila e buricul pamantului si doar parerea lor conteaza pe aici si prin oras!

43. dan (2011-11-02)
e bine ca sumudica sa stie ca nu e dorit doar de unii din oras, cei care il sustin pe "valoarea" isaila spre liga 2!

44. dan (2011-11-02)
ba sumudica e dorit la brasov daca vine si face performante! nu mai e dorit isaila! lss e zero barat si nu ne reprezinta! va tot dati mari pe aici ca sunteti voi stegarii cei mari , iar noi nu suntem.. multi stegari care cred ca isaila e buricul pamantului si doar parerea lor conteaza pe aici si prin oras!

45. alex (2011-11-02)
@manu:degeaba te dai tu inteligent,taci in plm

46. manu (2011-11-02)
pt alex...te rog ca urmatoarea ta postare sa o faci dupa ce implinesti 14 ani! "bha" "dreacu" "cik" sunt cuvinte de copil...sau iti arati gradul de inteligenta?

47. ... (2011-11-02)
sa **** pe toti rapidistii care-l sustin pe sumudica!! se incearca iar transformarea in satelitul rapidului si nu putem permite asa ceva!!! Forza Steagu!

48. stegar (2011-11-02)
"Şumudică n-are nici o echipă la care să fi stat mai mult de nouă luni şi de la care să nu fi plecat cu scandal. Braşovul nu poate să ia un vagabond ca ăsta, n-o să facă nimic. Am vorbit acum cu Şiman şi mi-a spus că Şumudică l-a sunat pe vremea cînd antrena Astra şi l-a întrebat «nu vrei să vin la tine?» Aşa a făcut şi cu mine cînd era la Rapid sau cînd era la Kavala", a spus Ioan Niculae.

49. alex (2011-11-02)
bha mai taceti dreacu,cik sa plece sumudica,pai bha ratatilor cu isaila jucam bn dar puncte ****,mi-e mila de voi,mai bn sa-l sustinem pe sumudica,ca dupa urm 2 meciuri vom avea 18 puncte.HAI SUMUDICA,CEL CU **** MICA!!!!

50. Maccarone Cavani (2011-11-02)
E bine ca ca Sumudica stie ca nu este dorit in Brasov.

51. de 45 ani (2011-11-02)
Pe scroll la fanatik show se da mesajul prin care se cere sa plece Sumudica al LS , care doresc alt antrenor, nu stiu daca au procedat corect pentru ca ei nu prea reprezinta decit vreo 100 de suporteri poate mai putin

52. de pe oficial (2011-11-02)
"Interesul suporterilor este acelasi cu al meu, si anume ca FC Brasov sa ajunga cat mai sus in clasament. Nu ma intereseaza Rapidul, sînt la Braşov şi voi da totul pentru această echipă”, a declarat Sumudica.

53. sandu (2011-11-02)
cat de prost tre sa fi sa vi la prezentare alaturi de Neculaie imbracat in visiniu poate asta este alianta zidar-cofetar

54. stegar (2011-11-02)
in cel mai rau caz putem fi obligati sa cumparam bilet dus (35ron)... dar e in interesul tutror sa ne intelegem cu nasul, sa-i dam partea si sa stam linistiti pana la sibiu! oricum anuntati toti stegari.. sambata ora 9:00 la Sala Sporturilor.... CU TOTII LA SIBIU!!!!

55. manu (2011-11-02)
admine sterge ultimele 2 comentari!

56. Fagaras (2011-11-02)
Cine doreste sa si viziteze orasul sibiu mai avem o varianta trenul particular regio trans care pleaca din brasov la ora 07.18 de la peronul 1 ajnge in sibiu ora 11.16.NEPOATE NU SE CUMPARA BILET NICIODATA

57. (IP 79.116.217.168) (2011-11-02)
Nu am mai fost niciodata in deplasare cu trenul,cumparam bilet sau mergem cu nasu'?

58. stegar (2011-11-02)
Cu toţii la Sibiu!

59. stegar (2011-11-02)
Sâmbătă de la ora 14 jucăm cel mai important meci al sezonului. Pe lângă lupta directă pentru rămânerea în prima ligă, cu ocazia acestui meci vom sărbători şi împlinirea a 75 de ani de la înfiinţarea echipei, dar şi 50 de ani de la câştigarea Cupei Balcanice! Liga Suporterilor Stegari doreşte pe această cale să vă invite în deplasare la Sibiu. Pentru că acest meci are o importanţă deosebită, dorim să mergem organizat, exact ca în toamna lui 1987 atunci când am fost pentru un meci de cupă, disputat tot la Sibiu. Toate persoanele care doresc să meargă la Sibiu, sunt aşteptate în faţa Sălii Sporturilor sâmbătă la ora 9:00 ! INFO 1: Este necesar să aveţi asupra voastră cartea de identitate INFO 2: Biletul la meci este 10 lei INFO 3: Tren Acc. la 10:06 spre Sibiu. Tren Acc; la 17:00 spre Braşov

60. admin (2011-11-02)
legat si nu de precedenta postare cu Cristescu. uitati ce mi-a declarat Marian: "Noi avem nevoie de suporteri sa ne incurajeze in nr cat mai mare la fiecare partida. Daca chiar se va incepe cu aceste intalnire eu voi fi primul care va veni sa vorbeasca cu suporterii. Iar legat de contractul (n.r. prelungirea lui) meu, iti spun sincer ca daca imi vor face o oferta buna din punct de vedere financiar, voi semna prelungirea. Totul depinde de conducere. Am o varsta si trebuie sa ma gandesc si la bani pt viitorul familiei mele.". Exista doua parti de fiecare data. Daca cei de la club nu si-l doresc pe Cristescu, ii vor oferi un contract slab, pentru ca noi suporterii, totdeauna il vom acuza pe jucator (oricare ar fi el) ca n-a vrut sa ramina

61. (IP 213.233.88.122) (2011-11-02)
bucuria lu Cristescu k a venit Sumi la Bv . Afara ciorile!!!

62. bvssl (2011-11-02)
@vizitator anonim, pai tu dai lectii de vorbire si exprimare insa tu te exprimi de genul"bai analfabetule invata sa scri ca un om", ia mai pune tu mana pe carti si ai sa observi ca in situatia aceasta trebuie sa "scrii" nu sa "scri"

63. Cineva (2011-11-02)
haideti sa sutinem echipa ca nu venim la stadion pentru nimeni altcineva venim numa pentru STEAGU

64. Nicolaie (2011-11-02)
baieti revin la cit sunteti de suporteri si brasoveni echipa care vi se potriveste este CORONA liga 3-a , se joaca pe la tara, limbajul vi se potriveste m****a,acolo pe acele terenuri puteti face ce vreti, sa da-ti ce vreti cui vreti. si poate cindva ne vom intilni in liga 2-a.

65. Steagu in B! (2011-11-02)
Luati aminte! INDIFERENT de antrenor Steagu se va duce in B, mai precis B1...toate cele bune!!!

66. Stegaru (2011-11-02)
@ stegar esti gramada frate, eu nu vorbesc numai de sezonul asta vorbesc din 2000 incoace de cand a venit Nicolae, totusi a bagat niste bani, cine vine daca pleaca el???Primaria???nu prea cred uita-te ce au ajuns FCM Bacau, Farul etc. dupa ce patronii s-au saturat de fotbal, chiar nu sunt un fan nicolae asa cum sunt unii pupincuristii marelui antrenor Isaila

67. Flaviusbv (2011-11-02)
Bai fratilor sunteti nebuni?? ..Cum **** mea sal acceptam pe asta la echipa , ne va ruina B -ul se va alege de noi pt ca il doare -n pl de clubul asta el a venit sa mute un pion si gata is ia zborul

68. (IP 92.81.146.82) (2011-11-02)
bai analfabetule invata sa scri ca un om si dupa aceea mai vorbim! lasa fotbalul si pune mana pe niste carti mai bine.

69. K@PiT@NuL (2011-11-02)
lasa frate k o sa va convingeti voi k e mai bine asha..la ce sa protestezi impotriva omului daca e rapidist?! asta e..el ishi va face meseria la fel de bine k la rapid..sunt sigur!cu lacatus e altceva..ala e un tradator pentru k aici shi'a inceput cariera..aici s-a nascut si nu a vorbit niciodata de aceasta echipa!cat despre sumudik..el nu a avut nicio legatura cu aceasta echipa, e rapidist si nu conteaza, e dreptul lui sa tzina cu echipa aia..poate are si motive nu!?..dar asta nu inseamna k acest lucru il impiedica sa antreneze si o alta echipa..ce dreak?! asha k nu mai privitzi voi lucrurile asa, ca nu asta cred k e motivul...dupa voi(ashtia care il contestati)era bine sa stea isaila la echipa pana ajungeam sa fim..ultima echipa in clasament..cred k problema voastra este ca isaila a fost demis..nu k a venit sumudik!FORTZA STEAGU!!!

70. bobi (2011-11-02)
daca sumudica o sa inceapa sa aibe rezultate ca la astra,,,,sa vezi cum ni se schimba impresiile la toti...io zic ca daca este lasat sa faca treaba o sa fie bine...si acum la inceput trebuie sustinut de suporteri mai ales ca suntem intr-o situatie dificila....forza steagu....batem la sibiu

71. (IP 92.81.146.82) (2011-11-02)
@Fagaras... da, se vor duce cativa baieti astazi la primul antrenament. cine are ceva spus, e binevenit.

72. Fagaras (2011-11-02)
S-A GANDIT CINEVA LA O INTALNIRE SUPORTERI- SUMUDICA mergem la un antrenament sa vorbim cu omul.Echipa are nevoie de liniste urmeaza 2 meciuri foarte importante pentru noi cu sibiul in deplasare si acasa cu mioveni care ne pot momentan salta din zona fierbinte a clasamentului.Nu are rost sa facem scandal inaintea unui meci important pentru noi, sumudica daca va avea rezultate va ramane iar daca nu niculaie ii va face bagajele.Mergem la sibiu sa incurajam echipa.FORTA STEAGU

73. admin (2011-11-02)
@galben negru: momentan am scos stirea de la cititori ca-mi doream cu totul altceva de la ea, iar suporterii stegari nu aveau rabdarea de a scrie o... stire. Imi expun si eu parerea, relativ legat de cazul Sumudica. Avem pretentia cumva de la jucatori si antenori sa fie sfinti? Nu aprob comportamentul lui, mi se pare, asa cum spunea patronul Astrei, golanesc. Dar sa nu avem pretentia de la fotbalisti si de la antrenori mai mult decit e cazul: nu sunt academicieni, nu sunt scoliti la universitati, poate in cel mai bun caz au bacul. Baiatul asta trebuie sa vina sa-si faca meseria de antrenor, iar daca si-o face bine, se va vedea in rezultate.

74. stegar (2011-11-02)
la sibiu, unii il vor contesta pe sumudica, altii poate il vor aplauda. asta e mai putin important. cu adevarat important e ca toti vor fi acolo sa-si sustina echipa favorita...

75. funy (2011-11-02)
isaila,szabo,naghi,bajko niste mocangii de 2 lei si niste sapatori !

76. io (2011-11-02)
amonim am citit si aici si pe alte site ca unii se pregatesc de proteste ,ca fiecareisi spune parerea democratic este ok

77. (IP 92.81.146.82) (2011-11-02)
@io...ce scandal ma? nu e niciun scandal, pur si simplu parerile sunt impartite! unii vor doar rezultate si nu-i intereseaza altceva.... si altii nu sunt de acord ca antrenor sa fie chiar orice scursura, chiar si daca rezultatele poate se vor inbunatatii! nu la toti le convine antrenor sa fie unu care pana acuma arata degetul mijlociu la tribuna, care e cel putin dubios cu capul, care e acuzat de blaturi si alte manevre, si care nu da 2 bani pe noi si clubul nostru el fiind cu gandul si cu sufletul in alta parte! e simplu...

78. galben negru (2011-11-02)
@admin - am vrut sa bag asta la stiri de la cititori, dar nu e functional momentan - se poate muta acolo eventual Despre Sumudica (antrenorul) Vazand aici surprinztor de multe pareri pro-sumudica m-am gandit sa-mi moptivez mai detailiat parerea ANTI-SUMUDICA, bazata pe ce am vazut cu ochii mei pe stadion si nu pe presa din bucresti care-l face mare antrenor pe sumudica. 1. Steagu-Progrsul, Div B, 2008: prin minutul 20 sumudica s-a facut ca scoate echipa din teren in urma celui de-al doilea cartonas galben, acordat absolut justificat. Explicatia la final de meci o gasiti si pe acest site "Episodul cu scoaterea echipei de pe teren a fost doar o strategie. Imi respect meseria, dar arbitrajul de azi a fost cu mult peste acel cinci la suta care se acorda gazdelor. Mi-as dori sa am si eu asa arbitraje care sa te impinga de la spate. Il cunosc foarte bine pe Dinu Gheorghe. Are valoare mare in tot ceea ce tine de fotbal. Daca vrea sa promoveze o echipa, o face." Apoi in minutul 90 tot strigand la arbitru sa fluiere finalul, la un moment dat s-a intors la banca de rezerve si a strigat "hai bai, toti", la care s-au ridicat toti de pe banca si au vociferat la arbitru sa fluiere finalul. Ulterior prin gard le explica spectatorilor ca si el ar promova cu vama presedinte... 2. Steagu - Bistrita 6-0, in 2010 3. Steagu - Rapid 2-0, in 2010 Deci un antrenor care e de parere ca proprile rezultate depind de presedinte (se intelege sensul), care apeleaza la strategii ieftine de maidan, care pierde in fata lui Moldovan cu 6-0 si in fata lui Isa cu 2-0, dupa ce luasera 7 jucatori de la noi. Foarte profesionist, ce sa zic. In ceea ce priveste asa-zisele rezultate de la Bistrita, nu uitati ca acolo si Manea, cel mai slab antrenor care a trecut in ultimii 30 de ani pe la Brasov, a obtinut rezultate. La rapid unde a stat un pic mai mult, cu presedintele lui de vis cu tot, urma sa rateze cupele europene in favoarea mediasului, cu un lot evident mult mai bun decat alte echipe din zona respectiva de clasament. La Astra, cateva victorii, nu inseamna nimic, si noi am fost pe locul I cu Viorel Moldovan. Deci la acest personaj absolut sinistru se aduna mai multe chestii, nu doar ca e rapidist (Andone de exemplu e "reprezentantul" unei echipe la fel de nesuferite, dar in primul rand stie meserie si in al doilea rand, daca e la alta echipa, uita de trecutul dinamovist, vezi CFR) Asta inseamna profesionism! Problema lui Sumudica este identica cu a lui Lacatus. In primul rand, indiferent unde se duce, tot cu gandul la marea lui iubire ramane. In al doilea rand si asta e important la un antrenor, nu are minte, e prost pur si simplu, dovada fiind nenumaratele incidente si situatii hilare din trecut. Ca urmare ii urez lui Sumudica sa plece cat mai repede si cat mai departe si propun adminului ca dupa plecarea lui sumudica, probabil cel tarziu in primavara sa afiseze pe site toate parerile pro-sumudica exprimate aici, inclusiv cea proprie.

79. io (2011-11-02)
aveam degand sa merg la meci la sibiu dar cu scandalul asta iscat nu sunt curios sa ma fac de ras pe acolo ,pe cuvant daca va inteleg de ce nu avem rabdare sa vedem ce transferuri face ce rezultate are si apoi sa protestam sa jicnim si sa concluzionam.CE PREFERATI DIV.NATIONALA SI REZULTATE SAU LIGA 3 SI JUCATORI BRASOVENI IMPREUNA CU ANTRENOR BRASOVEAN.pana si aia de la dinamo lau acceptat pe danciulescu chiar daca a venit de la steaua.atat il pupam in cur pe ISAdar ia ziceti care au fost grandioasele lui rezultate?de Pele de ce nu luati foc ca isi bat joc astea de el bagandul meci de meci titular el este om de 15-20 min

80. manu (2011-11-02)
doamne, cati oamnei de aici se dau stegari. rusine ma nu aveti ce sa cautati pe acest site!

81. Brasov (2011-11-02)
sumudica a fost antrenor la Bistrita, acolo a plecat cu scandal acuzat de manevre si ca vroia sa-l ia pe moraes la rapid... apoi s-a dus la rapid unde iar a plecat cu cearta dupa ce cu cel mai bun lot din tara nu prindea nici locu 6... acuma a fost la astra, unde a plecat iara cu scandal: "Sumudica a vrut sa dea meciul Rapidului? "E dement! A bagat INTENTIONAT 6 extracomunitari!Din primul minut am zis ca nu e sanatos la cap cand am vazut ca a titularizat patru fundasi centrali." cam atat despre scursura asta care sigur o sa ne-o traga si noua...

82. Nicolaie (2011-11-02)
A si culorile sunt galben albastru, iar acolo il puteti aduce acum ca liber de contractr pe ISAILA

83. Nicolaie (2011-11-02)
ptr toti: aveti o echipa a orasului CORONA, locul doi in Liga3-a, cu staff brasovean, jucatori brasoveni, a orasului finantata de primarie, are nevoie de galerie, liga a suporterilor,si multe altele, chiar si de cineva care sa ii mai injure. Va astept cu drag pe toti si nu mai aveti chiar nici un stres cu petardele de la FC Brasov .Promovati-o si aveti posibilitatea sa aveti echipa pe care o doriti a voastra a suporterilor .Florea va promite abonamente, loc in consiliul de administratie sa puteti numi antrenorii, sa transferati jucatori, ca acolo se poate e pe banul tuturor, adica al contribuabililor.

84. admin (2011-11-02)
cred ca ar trebui sa lasam patimile deoparte si sa privim obiectiv lucrurile. sumudica nu s-a nascut in brasov (ca alt antrenor) si sa avem pretentia sa tina cu fc brasov de cind era mic. sumudica a avut rezultate ca antrenor si la bistrita si la rapid si la astra. oare daca ar veni mircea lucescu la brasov, ar fi contestat? vrem performanta sau vrem mediocritate? sa nu se inteleaga ca sunt de acord cu demiterea lui isaila (mai ales dupa aceste meciuri bune). sumudica este unul din antrenorii tineri si cu rezultate pina acum, speram cu totii si in continuare, la fc brasov. banuiesc ca daca e s-o luam asa, noi vom accepta ca antrenori doar pe isaila, gabi stan, adi harlab... sau antrenori straini...

85. io (2011-11-02)
este de salutat venirea unui nou antrenor in primul rand deoarece sa fi idiot sa vi la noi la echipa fara sa ceri intarirea lotului.apoi felul galeriei de a protesta prin tacere ca si Isa pana acum fata de conducere iarasi nu este bun.de ce naibi sariti asa in sus ca a fost schimbat isa voi nu intelegeti ca la lotul pe care il avem in retur ne duceam naibi cand incepeau sa se acumuleze cartonasele,tineti la super mario cat credeti ca mai sta pe la noi coleg cu petardele din aparare,credeti ca sumudica o sa fie de acord sa mai aduca popescu pe ccineva la noi doar pentru ca marcel popescu il are sub contract pe acel jucator.ajung sa cred ca voi ziceti de Conceicao ca a fost prost ca a plecat ca nu i se aduceau jucatori.voi cei din lss de ce nu ati protestat public si nu ati cerut ca m. popescu saiasa si sa declare cate din petardele care sunt la club sant sub contract cu el.noi din 22 de jucatori avem un nucleu de 4,5 jucatori pe care ne bazam si nu zicem nimic dar acum ca a venit sumudica sarim de cur in sus,sa dea cel de sus sa aiba 10 victorii la rand ca la astra sa vad mai protestati

86. Maccarone Cavani (2011-11-02)
Uitam prea repede ca anul trecut Isaila l-a batut pr Sumudica, intr-o maniera categorica. Rapid nu a avut nicio ocazie!!

87. Marius Sumudica (2011-11-02)
Da, d-le Flenchea il voi urmari pe Chirciu si voi citi si toate postarile de pe site, voi face exact cum spuneti dumneavoastra. Cati ani aveti? 14?

88. flenchea (2011-11-02)
Bine ai venit domnule SUMUDICA!!!-avem un lot subtirel,cu jucatori adusi din strainatate,si care nu toti au calitatii bune.ex:KANU-PROPUN sa ne uitam si la alti spre exemplu IONUT CHIRCIU de la CORONA BRASOV-un jucator foarte bun si foaarte tehnic,tanar ar fi foarte bun la FC BRASOV pe post de mijlocas sau atacant-are reale calitatii....

89. hp (2011-11-02)
în drum spre Tg. Mureş, pentru a prelua echipa de acolo, Şumudică a făcut un popas la Braşov, unde a semnat un contract valabil până în vară, cu opţiune de prelungire pentru încă un sezon, având ca prim obiectiv salvarea de la retrogradare. Descinderea lui „Şumi” ar putea reprezenta primul pas spre revenirea sub Tâmpa a lui Dinu Gheorghe, care a părăsit recent Rapidul.

90. qq (2011-11-02)
pleaca un fost rapidist isaila, vine un fost rapidist sumudica. o nulitate ca isaila trebuia ejectata mai demult. eu personal il doream pe conceicao inapoi, dar orice sa fie numai sa pleca isaila odata.

91. tex (2011-11-02)
problema e ca multi sunt stegari din fata tv-ului... maxim mai merg la un meci cand vine stiaua! cei care merg la meciuri regulat, tin minte cum arata "sumudica-zis-putulica" degetul mijlociu catre tribuna pe Tineretului! si acuma vine antrenor aici??de ce?? a fost trimis de vama sa mai pregateasca un val de jucatori pentru rrapid?? iar devenim satelitul rapizilor... trist!

92. stegar (2011-11-02)
@Stegaru... ba tu esti vai de capu tau!!! ce bani baga nicolaie... in jucatori adusi liber din liga a 2-a portugheza??? in salariile neplatite??? nu baga niciun ban! clubul traieste din drepturi tv + jucatorii dati la rapid si in alte parti! Conceicao i-a zis clar lu nicolaie, sa bage bani, sa aduca jucatori ca el garanteaza loc de cupe europene si isi va recupera banii!!! apoi ba, echipa asta se cheama fc nicolaie????? este FOTBAL CLUB BRASOV, este clubul Brasovului si al brasovenilor! cand vei intelege asta si nu vei mai fi un lingau abject mai vorbim!!!

93. Stegaru (2011-11-02)
@norgeman dute bai omule si viseaza avioane in alta parte, cand o sa exitam ca galerie atunci ne vom putea ridica cu pretentii pana atunci ciocu in plm, in locul lu nicolae ti-as da tie echipa sa vad daca faci mai multe, omul ala totusi baga niste bani nu e normal sa vina niste copii sa strige m... nicolae...doar ptr ca mergeti in deplasari 10-15 insi acolo si aia mai mult ptr caterinca si bautura nu inseamna ca cineva trebuie sa va bage in seama.

94. terox (2011-11-02)
sa ne bucuram ca a venit un tigan infect?????? Ia cititi, din presa azi: Ioan Niculae, patronul Astrei, l-a atacat dur pe Şumudică, acuzându-şi fostul angajat de sabotaj, mai ales că fostul atacant nu şi-a ascuns niciodată dragostea pentru giuleşteni: "E un derbedeu, un om nesănătos la cap. Regret enorm că l-am adus la echipă. Nu are pic de caracter", a spus Niculae.

95. mihai (2011-11-02)
ar trebui sa ne bucuram de venirea lui sumudica..era nevoie de o schimbare zic eu..chear daca am inceput sa legam jocul!asta se datoreaza faptului k jucatorii au avut timp la dispozitie sa se acomodeze sa lege relatiile de joc..acum este nevoie de ceva mai mult la echipa!trebuie sa mai si cashtigam! lui Shumudik trebuie sa i se acorde sprijin! k este rapidist..nu asta conteaza!sunt sigur k ishi va face datoria si va vorbi cu drag de fcbv!BUN VENIT SUMI!FORZA STEAGU.ps:sa ia pl totzi cei care injura jucatorii..aia din t2 imi vine sa le foot cate un pumn in m/ui/e..dar..nah..nu imi sta in putere!!

96. (IP 89.137.82.114) (2011-11-02)
vad ca multi se dau mari stegari pe net... da, foarte bine... dar voi astia o sa fiti la sibiu????? de bine de rau cei din lss vor fi acolo!! sper din toata inima sa nu fiti stegari doar de tastatura si sa veniti la sibiu, sa incurajam echipa la un meci foarte important!!!!! CU TOTII LA SIBIU!!!

97. stegar (2011-11-02)
sumudica o sa ne ingroape o sa vedeti!!!! pe ala in doare undeva de noi si de clubu asta! o sa stea cat o sa stea, o sa-si ia banii si o sa ne lase mai rau de acuma! voi nu vedeti ca ala se trezeste si se culca cu clubu tiganilor in gand si in suflet??? O sa fie asta la tv si o sa vb 1min de steagu si 2 ore de clubul tiganilor. Nu este decat un mercenar imputit, trimis aici la un spritz intre Nicolaie si dinu vama, pentru o face jocurile altora! iar vom fi satelitul altui club... si asta e cel mai rusinos!!!!!

98. NORGEMAN (2011-11-02)
LSS puteti fi oricare dintre voi, daca veniti la intalnirile organizate. Acolo combatem diverse idei, stabilim ce putem face noi ca suporteri pentru binele echipei. Daca nu iti convine ceva, vin-o la o intalnire si spune-o in fata, cu argumente! Si nimeni nu te omoara. Apoi, nu inteleg cum puteti accepta sa vina unul ca sumudica la echipa... Voi sunteti stegari ori ba?

99. io (2011-11-02)
bai fratilor din lss glumele se fac de 1.04 nu de 1.11 nu fiti penibili

100. sa mai si radem... lss (2011-11-01)
Mândria, onoarea şi respectul, chiar dacă nu mai contează mare lucru în fotbalul zilelor noastre, pompos numit “fotbal modern”, vrem să credem că încă reprezintă esenţa celor care etapă de etapă, pe soare, vânt, ploaie sau ninsoare, po****ză tribunele şi ajung acasă răguşiţi. În antiteză cu speranţele oamenilor din tribunele “Tineretului”, noiembrie a început pentru suflarea “stegară” cu anunţul instalării unui anume Marius Şumudică ca antrenor principal al echipei. Ca să ştim cam cât de jos am ajuns, trebuie menţionat faptul că Şumudică e una şi aceeaşi persoană care, ca antrenor la Gloria Bistriţa, făcea plecăciuni pe Giuleşti cu ochii plini de lacrimi în faţa galeriei rapidiste. Daniel Isăilă, evident, nu va mai continua la Steagu’, nici ca secund măcar. A fost destui ani secund, acum sosise vremea lui de a ridica Steagu’ tot mai sus. Ultimele meciuri, deşi fără victorie, au arătat o echipă braşoveană care începea să joace fotbal. Când te vezi pus la zid ca unic responsabil pentru toate insuccesle din ultima perioadă, înghiţitul în sec nu mai reprezintă o opţiune. Lipsa de profesionalism îl caracterizează cel mai bine pe “noul” antrenor al echipei de sub Tâmpa, episodul relatat la început fiind mărturia cea mai vie în acest sens. Nu contează dacă echipa, cu Şumudică principal, va juca spectaculos şi va obţine victorii pe bandă rulantă. Fotbalul nu e doar despre victorii şi glorie. NU CAPITULĂM! Nu acceptăm un făţarnic drept antrenor principal al clubului nostru şi, mai mult, ne vedem nevoiţi să ducem la noi cote duelul dintre suporteri şi conducerea clubului. De asemenea, sperăm ca domnul Marius Şumudică să dea dovadă de respect şi profesionalism în adevăratul sens al cuvântului şi să decline oferta de a prelua clubul. Altfel, viitorul nu se va arăta deloc senin.

101. stegar (2011-11-01)
ISS sunt dupa interes si atat! Sa radem cu ISS! :) PENIBILII ASTIA, CICA NE REPREZINTA PE NOI, SUPORTERII STEGARI! :) PARCA I SI VAD PE LA TV CUM TUNA SI FULGERA.. APROPO, CAND A PLECAT CONCEICAO, ATI TACUT IN PAPUSOI! RUSINICA ISS! CRED CA ISAILA V-A DAT O LADA DE BERE SA PROTESTATI!

102. Stegaru (2011-11-01)
:)) vai ce penibili sunt astia de la lss...

103. Stegaru (2011-11-01)
@ dobrica nu asta e ideea...ideea e sa lasam omul sa-si faca treaba ptr care e platit,nu mai e tipul ala de fotbal de pe vremea lu Pescaru cand se juca fotbal de placere,asta trebuie sa intelegem noi, in afara de noi suporterii nu esti alti stegari nici fotbalistii nici altcineva...ia sa-i faca Rapid o oferta buna lu Isaila sa vezi cum se duce pe jos pana acolo...Forza Steagu'!

104. alo lss? (2011-11-01)
bai fratilor cei din Lss ati fumat ceva ?ce naiba este cu comunicatul ala la voi pe site ce va facut ma asta de a venit antrenor?da ia ziceti ma va sponsorizeaza Isa sau voi cand trebuie sa taceci scrieti(vorbiti) nu vedeti ca sunteti penibili daia nu mai pot eu ca sumudica cand iera la bistrita saluta galeria rap in genuncgi si din cauza asta sa nu vina la noi .bai fratilor daca sunteti penibili tebuia sa puneti titlu IUBESC ISA SI DIV.B

105. de 45 ani (2011-11-01)
Zau daca mai inteleg ce vrem , aseara eram acolo vreo 2 mii poate mai multi, unii sus Isa, altii jos Isa, unii afara buga altii hai buga,unii fara Chipciu altii hai Chipciu, hai sa ne hotarim ce vrem.Vrem un joc frumos cu victorii, cred ca da, atunci chiar conteaza cine e antrenor daca ne ofera aceste lucruri, eu zic ca nu mai conteaza, si atunci eu nu zic decit atat HAI STEAGU din 1936 in orasul de sub Timpa, oriunde se va afla( ori in B ori in A, oricum in inima mea)

106. Cineva (2011-11-01)
Dobrica ai dreptate si eu am stat la sector D rand 12 am mai fost cu cineva care spre mirarea mea sa luat serios de acei baieti de pe randul 13 care sigur nu tin cu STEAGU dar am ramas numa cu cearta ca in rest cei de pe langa noi stateau si se uitau la noi rusine rusine

107. (IP 188.24.141.97) (2011-11-01)
bine ca am scapat de isaila asta! ce fericire! desfac sampania! ciao! isaila te asteapta anofm, cursuri de recalificare pentru tine si anonimatul.

108. Cineva (2011-11-01)
io si stegaru sant de acord cu voi ma bucur ca mai sunt oameni care mai gandesc si intradevar vor binele echipei Cu STEAGU pana la moarte

109. Dobrică (2011-11-01)
@ Stegaru: Dar eu sau alții suntem amibe ca să ne dividem și din 100 să devenim peste noapte 20 de mii?

110. io (2011-11-01)
vorbim de moralitatea lui sumudica care a plecat de la astra ca se baga prostul de Ion de la ei peste antrenor.ALO nu mai stiti ce inseamna moralitate sariti repede sa il aparati pe ISA dar tacerea lui din acest timp vi sa parut moralitate,ca a tacut din gura sperand sa fie cat mai mult timp salariat la steagu a fost moral.faptul ca dupa meciul cu chiajna nu a iesit sa isi ceara scuze public in numele sau si al jucatorilor pentru rusinoasa infrangere sau sa recunoasca ca aseara a gresit cfrul avand la un moment dat 4 atacanti iar iel nu facea schimbariCU CE MA AJUTAT PE MINE CA ISA ESTE SI A FOST STEGARnu va este dor sa cantam pe stadion AICI NU BATE NIMENI.daca am suparat pe cineva vreau argumente nu jicniri

111. Stegaru (2011-11-01)
@galben negru vorbesti lemne, de ce sa contesti un om care vine sa te ajute?defapt toti care il contestati sunteti varza, noi nu existam ca galerie daca ati auzit ca il injura pe buga de ce nu ati luat atitudine?mari ultrasi ce sunteti ne domina acasa pana si pensionarii aia de la ceahlaul si voi vorbiti de ultras...ultras inseamna petrolul,rapid...un exemplu la meciul astra-petrolul din cupa nicolae a pus 50 de lei biletul ca sa nu vina petrolistii...totusi la meci au venit 10 000 de petrolisti...ma intreb cati dintre voi ati vi venit la meci daca ar fi fost 50 de lei...asta insemna sa fi suporter adevarat sa vi la meci indiferent ce obstacole intampini

112. anonim (2011-11-01)
cu buga sa gresit mult si nu este vina lui.cei care il injurau sunt niste idioti,Pele a fost adus ca atacant dar nu pentru a fi titular sa fi idiot sa crezi ca la 34 ani pele poate duce un meci intreg.dar din cauza ca ceilalti idioti din lot a se citi atacanti nu sunt in stare sa dea nici macar un gol ce sa faci iti bati joc de Buga,in ce fel tragi de saracul om cati poti .Isa a gresit iar asta este una din greselile lui.buga trebuie sa fim constienti ca are o varsta iar el nu a fost adus pentru postul de titular, titular trebuia sa fie superMutihnioLemnKaduPrafVoiculetOti

113. Cineva (2011-11-01)
pai tie ti-ar convenii ca patronu sa iti zica ce jucatori sa bagi si ce tactica sa faci? si lasatima cu la dat afara pe isaila ca nu e vreun mourinho

114. NORGEMAN (2011-11-01)
@Cineva: e profesionist sa lasi o echipa in mijlocul sezonului, apoi sa te muti repede la alta echipa, dand practic afara un antrenor ca el (Isaila) ??

115. Cineva (2011-11-01)
stegari daca va puteti numi asa voi nu sunteti mai cocalari si manelisti decat Sumudica daca il injurati pe om ca niste tigani? acest om cum este el a venit ca profesionist sa i-si faca treaba voi chiar nu va dati seama ca alte variante nu sunt ca nimeni nu vine la aceasta echipa asa ca haideti sa ii sustinem pe baieti si sa ii dam o sansa si lui Sumudica sa vedem ce stie.Mandru cas STEGAR

116. galben negru (2011-11-01)
@ovi Ycsu, manu - multumesc, ma simt mai bine acum ca vad ca mai sunt si altii care gandesc ca mine. din pacate putini se pare. si daca ne-am aduna 50 sa-l contestam pe sumudica, tot ar fi ceva, dar oare e posibil? lss, din1936, ce facem? si voi sunteti de acord cu sumudica? imi amintesc cu placere de comunicatul ref rada! chiar nu mai avem onoare????

117. Maccarone Cavani (2011-11-01)
Corect ovi Icsu! Sunt 100% de acord cu tine. Sumudica e un cocalar de bucuresti, manelist si amator de jocuri de noroc.Se imbraca si se poarta ca un cocalar, si faptul ca s-a declarat mare rapidist il situeaza in galeria antrenorilor ne profesionisti, Lacatus, Hagi, Piturca. Si ptr cei care l-au injurat pe Buga ....in spatele meu, t2 sect d randul 13 -14 sami sujeti penisult tarani cocliti, jegosi. Erau la primul meci la Steagu dupa multi ani, nu cunosteau niciun jucator de pe teren dar il injurau pe buga si pe chipciu. Aurolaci.

118. jack (2011-11-01)
am piedut ca niste prosti(din punctul meu de vedere isila are vina lui) ,dar vreau sa va spun ca unii suporteri asa zisi stegari m-au dezamagit crunt....in fata mea in tribuna a 2 a un baiat l-a injurat din primele 5 min. pana la schimbare pe mugurel buga, iar in jurul lui aproape toti radeau cu gura pana la urechi...chestia asta ma dezgustat mai mult decat infrangerea

119. io (2011-11-01)
sunt de accord ca isa nu este unicul responsabil dar el ma dezamagit cel mai mult deoarece dupa unele infrangeri sau jocuri mai slabe ale echipei ma asteptam ca el sa iasa in fata si sa critice jucatorii slabi de la acele meciuri si sa spuna o data de o suta de o mie de ori ca o foarte mare parte din actuali jucatori de la noi nu sunt demni sa poarte aceste culori.io il consider pe isa complice la crima comisa de popescu si kovacs.criminali sunt cei doi presedinti dar pe mine ma dezamagit isa,

120. manu (2011-11-01)
Ny-l voi sustine niciodata pe acest om...

121. Ovi Ycsu (2011-11-01)
După meciul de luni seară, în ciuda înfrângerii, găsisem răspunsul la întrebarea “pentru ce venim la stadion?”. Bucuria fostului jucător “stegar” / actual antrenor “stegar” – Daniel Isăilă – delirul lui Cristescu şi îmbrăţişările din tribună, ei bine, toate aceste lucruri la un loc erau pentru mine răspunsul mult aşteptat şi dorit. Dar a venit în această zi de marţi anunţul cu instalarea unui anume Marius Şumudică ca antrenor principal al echipei. Ca să ştim cam cât de jos am ajuns, trebuie menţionat faptul că Şumudică e una şi aceeaşi persoană care, ca antrenor la Gloria Bistriţa, făcea plecăciuni pe Giuleşti cu ochii plini de lacrimi în faţa galeriei rapidiste. Isăilă, evident, nu va mai continua la Steagu’, nici ca secund măcar. A fost destui ani secund, acum sosise vremea lui de a ridica Steagu’ tot mai sus. Ultimele meciuri, deşi fără victorie, au arătat o echipă braşoveană care începea să joace fotbal. Când te vezi pus la zid ca unic responsabil pentru, cică, toate relele din ultima perioadă, înghiţitul în sec nu mai reprezintă o opţiune. Personal, mi-e greaţă de tot ceea ce se întâmplă la clubul nostru şi cred că şi “stegarii” care gândesc cu sufletul şi nu cu ochii în clasament sunt de aceeaşi părere cu mine. Mândria, onoarea şi respectul, chiar dacă nu mai contează mare lucru în fotbalul modern, vreau să cred că încă reprezintă esenţa celor care etapă de etapă, pe soare, vânt, ploaie sau ninsoare, po****ză tribunele şi ajung acasă răguşiţi. Nu contează dacă echipa, cu Şumudică principal, va juca specatulos şi va obţine victorii pe bandă rulantă. Fotbalul nu e doar despre victorii şi glorie. NU CAPITULĂM! Nu acceptăm un făţarnic drept antrenor principal al clubului nostru şi, mai mult, vom duce la noi cote duelul dintre suporteri şi conducerea clubului. HAI STEAGUL ROŞU BRAŞOV ! (La stegaru')

122. io (2011-11-01)
bai fratilor ati comandat fulare ,nu dati si avansul sa se poata da comanda ca lista aia lunga nu se inverzeste si nu se ingalbeneste mai de loc

123. bobi (2011-11-01)
si n-ar fi exclus sa fie vorba si de vama in treaba asta...ca doar azi sumudica trebuia sa semneze cu tg mures...asa era si anuntat si a zis si el...prea rapid si-a schimbat parerea...cine stii...vom vedea...forza steagu

124. bobi (2011-11-01)
@klm...bine ar fi sa fie cum zici tu...chiar ar fi ceva din iarna sa vina si vama alaturi de sumi la steagu...

125. io (2011-11-01)
nu sunt de accord cu schimbarile dese de antrenori dar isa sa mintit singur daca el credea ca va ramane mult principal,din pacate isa a ales sa taca si sa se bucure de postul pe care il are dezamagind suporteri si multumind conducerea neavand pretentia de a aduce jucatori pentru intarirea lotului,dar roata sa intors impotriva lui acum fiind el dezamagitul.acum despre sumudica saincepem cu prostia ca este rapidist io cred ca am fi penibili.cei ce se gandesc la asta ii intreb ati urlat de bucurie cand era antrenor spaniolul ala la noi sau ieri cand a intrat mutihnio pe teren ati sarit in sus de bucurie de fericire ca nici unul nici altul nu au trecut stelist,rapidist dinamovist sau cfrist.

126. Adi (2011-11-01)
Cred sincer in antrenorul Isaila, dar sunt constient ca rezultatele nu puteau venii decat in retur. Mult succes Isa in continuare !! Legat de Sumudica va trebui sa avem o atitudine corecta si sa il sustinem pentru ca are potential si poate face lucruri frumoase la Brasov (vorbim despre retur bineinteles) !

127. klm (2011-11-01)
......urmeaza dinu vama, parerea mea ca el la instalat pe sumudica la steagu

128. dan (2011-11-01)
marea greseala este a conducerii....isaila nu avea ce cauta ca si antrenor principal la fc brasov....a fost doar timp pierdut( isaila a fost un jucator bunicel , dar ca antrenor este ,, deranj,,)

129. adriano (2011-11-01)
Sunt de parere ca Isaila trebuia lasat pana in iarna,apoi sa i se aduca cativa jucatori si sa faca pregatirea de iarna.dupa aceea daca nu avea rezultate trebuia eliminat.Antrenorii buni s-au evidentiat atunci cand au avut de antrenat echipe mici iar pe termen lung au avut rezultate.Sper sa nu devenim a doua steaua.Sincer nu cred mult in Sumudica dar astept sa fiu contrazis de rezultate.Poate reuseste sa ii trezeasca pe atacanti din coma si sa ii invete cum se da gol.FORZA STEAGU!

130. (IP 82.137.13.102) (2011-11-01)
Unde a declarat isaila lucrurile astea?

131. (IP 79.116.239.251) (2011-11-01)
"Am aflat totul din presă, fiindcă pe mine nu m-a anunţat nimeni nimic. Din punctul meu de vedere, am încă angajament de antrenor principal cu FC Braşov şi aştept să vorbim să văd în ce condiţii acesta va fi reziliat. Nu mă aşteptam să păţesc aşa ceva, mai ales că echipa a jucat bine în ultimele meciuri, dar, din păcate, am avut ghinion în multe cazuri. Asta e, mie nu-mi reproşez nimic, fiindcă norocul nu-l poţi antrena. Cu Marius Şumudică sunt dispus să lucrez, numai dacă îmi va fi secund. Totuşi, eu îi urez mult succes şi să ducă echipa cât mai sus, fiindcă FC Braşov a fost, este şi va rămâne, formaţia mea de suflet. Poate în viitor voi reveni aici, fiindcă nu ştii ce-ţi rezervă viitorul, dar acum sunt mâhnit pentru că nimeni nu a avut bărbăţia să-mi spună în faţă că nu mai are nevoie de serviciile mele", a declarat Daniel Isăilă.

132. (IP 89.137.82.114) (2011-11-01)
CU TOTII LA SIBIU!!! ACOLO NE PUTEM FACE VOCEA AUZITA!!!!

133. Cineva (2011-11-01)
ba tu sa stai cu mandria ta avem si noi mandrie da vrem rezultate si iar rezultate in rest speram sa fie bine

134. galben negru (2011-11-01)
singura consolare e ca asta e prea porst decat sa stea undeva un campionat intreg. imi cer scuze daca deranjez, cine vrea sa se uite peste postarile anterioare o sa vada ca nu caut conflicte, dar... astia toti care-l salutati pe sumudica si l-ati vrea si pe voma inapoi, sa stiti ca pentru o echipa de traditie dintr-un oras civilizat cum suntem noi, MANDRIA e mai importanta decat rezultatele dintr-un sezon. Dupa logica asta am putea sa ni-l dorim si pe turcu si pe becali si pe borcea. in momentul de fata eu personal simt ce am simtit in B cand a venit voma cu stoica ala sa evite promovarea, pana la sosirea lui muce mic. acelasi voma care a reusit contraperformata istorica, locul 9 in B!

135. Cosmin (2011-11-01)
Buna miscare...E bun antrenor Sumi, pacat ca avem doar 3 jucatori in lot Felgueiras,Chipciu si Cristescu...poate si Pele Buga pacat de varsta

136. galben negru (2011-11-01)
nu pot sa inteleg parerile pro-sumudica. zicea unul ca a vrut sa incurce rapidul, frate mai citeste presa, a bagat 6 extracomunitari, ca sa fie sigur ca nu-l incurca jucatorii. imi e groaza pur si simplu ca avem un antrenor care la bistrita fiind sarut agazonul din giulesti. un clovn, care nu are pic de caracter. din pacate multi sunt mai recent suporteri sau au memorie scurta. in b, cand era la progresul a facut un show disgratios la brasov. am vazut la tv stirea si ma asteptam sa gasesc aici o inititiva ceva de a-l contesta la primul antrenament, de a-l goni repede, ca pe rada. bine, asta are mai putin bun-simt decat rada, era mai greu de gonit... ma pregateam sa scriu ca daca nu ne strangem la antrenament miercuri sau joi vreo 100 de insi macar sa-l contestam, ne meritam soarta. deci chiar ne-o meritam. mare pacat , o sa rada o tara intreaga de noi cu analfabetul asta...

137. ditzu (2011-11-01)
In sfarsit avem antrenor...Fortza Sumi :X

138. (IP 89.137.82.114) (2011-11-01)
Cum este posibil ca Steagu sa aibe un antrenor care are pu|a mica???????

139. FCBV (2011-11-01)
Totul este OK pana la proba contrarie. Sa nu aiba si Rapid vreo "contributie" la aceasta numire. Eu ma tem ca nu scapam foarte curand de malaria numita Rapid.

140. guRU (2011-11-01)
si eu vreau sa plece popescu!!! o sa ne distram cu sumudica o are mica

141. azi (2011-11-01)
A venit asta, dar cine pleaca??? cam multi in stafful tehnic - Isa, Nagy, Szabo etc. Eu de exemplu as vrea sa plece Popescu.

142. valy29bv (2011-11-01)
Haideti sa nu aruncam cu vorbe goale dar grele.Omul a dovedit ca este profesionist pe unde a lucrat.Si conditiile in care a plecat de la Astra zic eu ca sant o dovada in plus a profesionalismului.In tara asta toti ne pricepem la fotbal,mai ales marii INVESTITORI.....Daca ai angajat un om pe un post,indiferent de domeniul de activitate,inseamna ca ai nevoie de serviciile lui,si atunci trebuie lasat sa isi faca treaba(sa speram ca dl .Nicolae v-a avea intelepcunea si rabdarea necesara de data aceasta)Ca este rapidist convins este de inteles,acolo a mancat o paine buna si ca fotbalist.Pe noi ne intereseaza antrenorul de azi,si eu sper sa faca treaba buna.Bine ai venit la Brasov,Scumi.

143. manu (2011-11-01)
id adminului este fcbrasov

144. unu (2011-11-01)
anonimule dute tati in josu pagini la stiri recente

145. (IP 82.137.11.5) (2011-11-01)
admine nu gassesc stirea in care ai postat mailu unde te pot contacta pentru achitarea fularului,daca il poti posta ar fii super

146. Lorant (2011-11-01)
Nu putem sa aducem un antrenor calumea, numai expulzati dinastia putem care isi dau pantaloni jos doar ca sa se dea in spectacol si sa isi faca publicitate, ne-am dus pe apa sambetei, sper sa ma insel!

148. unu (2011-11-01)
nu ar fii frumos din partea noastra sa`i dam un fular sa setea cu el la gat in timpul meciului. Cum facea si la....echipa de suflet k nu pot sa pronunt numele

149. Rava77 (2011-11-01)
Tocmai am citit ca Bogdan Apostu si-a reziliat contractul cu Petrolul. N-ar fi rau sa-l aduca, fiindca e peste toti atacantii pe care-i avem acum.

150. (IP 82.137.11.5) (2011-11-01)
Cred ca o sa avem un parcurs asemanator Astrei,nu ar fi rau,nu?FORZA STEAGU!

151. Dinu (2011-11-01)
Al catelea antrenor este in turul asta? Isa de 2 ori, Murcia si acum Sumudica. Deci de 3 ori s-au schimbat sistemul de joc, si cerintele catre jucatori. Ne mai miram ca nu avem rezultate? Isa trebuia lasat macar pana in iarna.

152. ovi (2011-11-01)
bine ai venit SUMI!speram ca vei colabora bine cu isaila!

153. Rava77 (2011-11-01)
Sincer dintre Sumudica si Selymes cred ca mai bine cu Sumi. E tacanit, e si rapidist convins, dar e profesionist si stie meserie. A incercat sa bata Rapidul, cand putea bine mersi sa nu le faca probleme, mai ales ca era ultimul lui meci la Astra. L-am injurat anii trecuti la meciul cu Rapid, dar acum trebuie incurajat la fel ca toata echipa. Degeaba e Isaila stegar, daca nu stie sa se impuna in fata jucatorilor si faca echipa atat inainte de meci cat mai ales in timpul lui. Pun pariu ca daca luam 6 puncte cu Sibiul si Mioveni o sa inceapa lumea sa-i scandeze numele, ca doar si Lucescu si Moldovan erau rapidisti... Forza Steagu ! @tiberiu: 6-0 le-am dat si era meciul de debut al lui Chipciu.

154. ddd (2011-11-01)
Astea de vreti sa injurati pe altii sa faceti bine sa invatati sa incurajati echipa favorita decat sa va aratati gradul de inteligenta!

155. alex (2011-11-01)
marius sumudica are **** mica....pleaca tiganee...

156. Cineva (2011-11-01)
mai rau nu poate sa fie asa ca bine ai venit la Brasov si speram ca o sa faci treaba buna deabia astept sa il chemam pe Sumi sa injuram steaua :)))

157. tiberiu (2011-11-01)
Salut, poate ca este un antrenor patimas, adica nu poate sigur este .Imi aduc aminte de un meci Fc Brasov-Gloria Bistrita disputat acum 2 sezoane parca , cand ne-a arata semne obscene tuturor celor de la tribuna 1 zona fartec, la scorul de 0-0 , provocat fiind de niste comentarii rautacioase din tribuna.Meciul s-a terminat 4-0.Cu siguranta ca este mai curajos si mai experimentat decat Isaila.Dar vom vedea.Macar avem antrenor pe banca,Isaila fiind suspendat 4 etape.


La acest articol au comentat 70 vizitatori diferiti (IP-uri diferite)

Stiri recente

Arhiva stiri


Vocea suporterului

Opinii...

In fiecare zi

Sustine-ne

FC Brasov este echipa noastra favorita! Site-ul Steagu.ro a incercat de la inceputul lui sa te tina la curent cu ceea ce se intimpla la acest club. Au fost si momente mai bune si mai rele. De aceea suntem suporteri! Ne puteti sprijini si voi, prin accesarea reclamelor care va intereseaza! Va multumim! mai multe detalii »

Opinii...

06.Jan.08
Musafirul nepoftit
Ce poti sa faci cind iti vine in casa un prieten, insotit de un prieten de-al lui care insa tie iti e de nesuferit? Pai asa cum am fost educati si scoliti, stringem din dinti si incercam sa fim cit mai politicosi cu putinta, desi nu ne convine de loc. Dar ce te faci cind persoanamai multe detalii »

Cele mai comentate stiri

Coltul suporterilor

Liga a II-a!
2014/2015
  
Liga a IV-a

Site-ul STEAGU.RO sustine echipa suporterilor stegari, AS "SR" Brasov

Aceasta echipa o consideram ca fiind continuatoarea echipei fanion a judetului, FC Brasov!

Palmares antrenori


2008-07-02(Amical): Yverdon (Elvetia) - FC Brasov 1:2
2008-07-09(Amical): Sochaux - FC Brasov 0:1


PALMARES
Victorii  Egaluri  Infringeri
200

*Aceste informatii sunt inregistrate in baza de date a site-ului si au caracter informativ (nu sunt complete).

Liga I

Etapa viitoare
Ultima etapa
Clasament
1. CSM Slatina 5 4 0 1 13-2 12p (+3)
2. Flacara Moreni 5 3 1 1 9-3 10p (+1)
3. CSM Alexandria 5 3 1 1 6-2 10p (+4)
4. Vedita Colonesti 5 3 1 1 6-4 10p (+1)
5. Progresul Spartac 5 2 2 1 6-2 8p (+2)
6. Olimpic Rasnov 5 2 2 1 11-8 8p (+2)
7. U Craiova2 5 2 2 1 10-8 8p (-1)
8. CS Balotesti 5 2 1 2 7-5 7p (+1)
9. FC Voluntari2 5 2 1 2 12-14 7p (-2)
10. CS Blejoi 5 1 3 1 3-4 6p (-3)
11. ACS SR Brasov 5 1 2 2 4-9 5p (-4)
12. AFC Astra2 5 1 1 3 5-4 4p (-2)
13. Unirea Bascov 5 0 4 1 10-12 4p (-2)
14. FC Pucioasa 5 1 1 3 3-5 4p (-5)
15. Sporting Rosiori 5 1 0 4 2-13 3p (-3)
16. Tractorul Cetate 5 1 0 4 7-19 3p (-3)



NumeleTau@STEAGU.RO

08. Iul. 2008

E-mail STEAGU.RO

Esti interesat sa ai propriul tau email gen prenume.nume@steagu.ro ? Trimite un mail la contact@steagu.ro pentru a afla detalii! Numarul de casute de mail este limitat!