Site-ul STEAGU.RO sustine echipa AS "SR" Brasov, echipa suporterilor stegari!
Poti sustine STEAGU.RO cumparand (de la eMag.ro, Flanco.ro s.a.m.d.) prin intermediul banner-elor de pe site.

23.Aug: Campionat

Programul turului Seriei a 3-a 11303 accesari

Etapa 1, 23-24 august Vineri, ora 18.00 CSM Slatina - Sporting Roşiori Flacăra Moreni - Olimpic Râşnov FC Voluntari 2 - Unirea Bascov U Craiova 2 - CS Baloteşti Sâmbătă, ora 18:00 ACS SR Braşov - Progresul Spartac FC Pucioasa - CSM Alexandria CS Blejoi - AFC Astra 2 Vediţa Coloneşti - Tractorul Cetate Etapa a 2-a - 31 august 2019 Progresul Spartac - CS Baloteşti Unirea Bascov - U Craiova 2 Olimpic Cetate Râşnov - FC Voluntari 2 Sporting Roşiori - Flacăra Mmai multe detalii »


Cautare:

09.Apr.2011: Campionat

HAI SA Ne trezim!  116 6886 accesari

Nici n-a inceput bine meciul de sub Tampa ca oaspetii si conduceau cu 1-0! Haisan s-a trezit cu mingea la picior si a a pasat-o unui... adversar! Probabil a fost nepregatit si nu a stiut prea bine in ce echipament jucam noi (a propos, de unde aceasa combinatie de tricouri albe cu sorturi negre?).

Nu trebuie uitata insa nici ocazia imensa, din minutul 2, a lui Gaucho, care a tras peste dintr-o pozitie favorabila! Altfel ar fi decurs partida in aceste conditii, fara indoiala. Dar sa revenim. A surprins absenta din lot a lui Teixeira, Conceicao alegindu-l in formatia de start pe Cardoso. O decizie neinspirata dupa parerea mea, pentru ca brazilianul, lent si mai mereu in contratimp cu coechipierii, nu a reusit de prea multe ori sa-si urprinda adversarii, masivi si imobili!

Poate ar fi fost mai indicata titularizarea lui Hadnagy, dar aceasta este desigur o alta poveste. A urmat un asediu la poarta bistriteana, cu cornere peste cornere, care mai de care batut mai aiurea, fara nici o emotie pentru Albut et comp. In momentul in care adversarii au o aparare masiva, cornerele erau normal sa ramina fara rezultat daca le bati necorespunzator.

Au existat si ocazii, Cristescu, Viveiros si Ilyes (bara) nereusind sa ne aduca macar un punct. Am pierdut 3 puncte imense, pe mina (piciorul) noastra (nostru), si in loc sa putem sa ne gindim linistiti la Cupa, tremuram inca din cauza locului (si adevarului) din clasament. Din pacate, nimeni din echipa nu a putut sa faca diferenta in favoarea noastra si parca am revazut echipa din turul campionatului, care se chinuia la fiecare meci.

Asta e, trebuie sa mergem mai departe. Acest retur infernal, cu partide din 3 in 3 zile, se pare ca ne stoarce de puteri si nu reusim sa rezistam fizic. Poate acesta este si motivul pentru care Teixeira a fost lasat in afara lotului sau poate Conceicao l-a gasit pe acesta tap ispasitor dupa partida cu Dinamo, cind a declarat ca a fost nemultumit de prestatia a 2-3 jucatori... Urmeaza o deplasare la Medias din care avem nevoie de macar un punct, pentru a reveni pe linia de plutire!

Forza Steagu!




Ultimele pe FCBRASOV.COM

Se intimpla azi, in alt an

2015-11-02: Drama in prelungiri la Satu Mare (Campionat)
2012-11-02: Steagul piticilor! (Site)
2010-11-02: Cu Steagu.ro poti cistiga un tricou FC Brasov! (Campionat)
2009-11-02: Avem noroc in Cupa? (Cupa Romaniei)
2009-11-02: Cine n-are batrini... (Campionat)
2008-11-02: 50 de secunde (Campionat)
2007-11-02: Un meci pentru o iarna linistita (Campionat)
2006-11-02: Derbi local pe ?Tineretului?! (Conferinta de presa)

FC Brasov in presa



Comentarii | Adauga comentariul tau

1. Christine (2024-02-29)
buna ziua. quantum bits va poate ajuta sa va cresteti substantial veniturile prin urmatoarele metode: - va ajutam sa vindeti produse si servicii automatizat in toate cele 27 de tari membre ue. - va putem ajuta cu diverse solutii de marketing, pentru a atrage mai multi clienti. - va putem ajuta sa triplati numarul de clienti, prin convertirea eficienta a traficului pe care il aveti deja - construim ieftin pentru dumneavoastra, softuri de automatizare care sa va ajute sa cresteti productivitatea si de cateva mii de ori. toate acestea, dar si altele, doar pe https://qbits.ro

2. kkk (2011-04-11)
pe site-ul asta situatia este iremediabila...cainele moare de lant si prostul de grija altuia.

3. (IP 82.137.12.63) (2011-04-11)
@stegar-Cum adica,mai bine ramanea acolo ?Tu jignesti si fosti jucatori....dar pe de alta parte vrei sa fii respectat ?Ce poti sa-i reprosezi ?...cat a jucat pt Steagu,era unul dintre ce-i mai buni.

4. ybmaniac (2011-04-11)
asta-i mentalitate de roman, n-ai ce sa-i faci..asa am ajuns sa fim calcati in picioare de ****i care vor autonomie, de tigani in grupuri pt ca suntem uniti mai mult de-o gramada. Sanatate

5. NORGEMAN (2011-04-11)
Se vede ca a fost vremea nasoala zilele astea, ati avut mult timp pentru "dezbateri" aprinse pe teme constructive si benefice pentru clubul nostru drag.

6. stegar (2011-04-11)
florin beraru.. cel mai bun de la metrom! mai bine ramanea acolo, nu mai venea la steagu, in fine e alta discutie! nu am zis nimic de dreptul sa critici echipa.. dar sa jignesti alti suporteri stegari e altceva. e bine ca esti tu stegar adevarat, mergi la pescuit nu la meci, dar nu jigni pe altii... ca nici tu nu ai fost jignit!!! spui ca galeriile vor intra IAR sub tuletela cluburilor???? cum adica IAR? ce asa era pe vremuri galeria canta cum vroia niculaie sau nu avea voie in stadion???? cred ca te inseli, nu pot sa cred ca asa era inainte si nici ca asa ceva se va intampla de acuma!! cum ai spus si tu, atat timp cat ne platim abonamentul sau biletul... ma doare undeva de nicolae, kovacs sau oricine care e temporar intr-o functie la steagu

7. jupanu (2011-04-11)
a si era sa uit se aud zvonuri ca galeriile vor intra iar sub tutela cluburilor si atunci sa va vad jucati dupa cum va canta nicolae daca nu nu mai intrati la meciuri.......

8. jupanu (2011-04-11)
metrom......mergeam la meciurile lor pe vremuri jucau mocanu si ovi masar daca ai auzit de ei ma rog nu am nevoie de statuie dar la cate sute de meciuri am fost am macar dreptul sa imi spun parerea si de ce nu sa si critic echipa cand nu joaca pe dincolo daca ai auzit suporterii sunt cotizanti asa cum suntem si cei cu abonament de pe aici si chiar si la meciurile barcei si realului acestia isi injura si critica echipa dar se pare ca noi nu avem voie.decat sa merg la medias cu voi mai bine ma duc la iarba verde sau la un pescuit.......

9. stegar (2011-04-11)
ahahaha.. forex??? eu cand mergeam la meciuri se juca cu tractoru, metrom-icim, nitramonia. dar totusi nu ma consider "stegar adevarat" ca tine. astept cu interes sa ti se faca o statuie in fata tribunei adevaratule... si altii care sunt mai tineri.. care e problema?? era mai bine sa tina cu steaua sau dinamo? imi pare rau ca te deranjeaza ca sunt si tineri si copii care mai tin cu clubul asta... bine nu se pot ridica la "nivelul" tau de stegar adevarat.. stai linistit adevaratule! ne vedem la medias adevaratule? am sa ma rog de parinti sa ma lase sa merg... banuiesc ca tu vei fi sigur acolo, doar esti stegar adevarat

10. jupanu (2011-04-11)
care 5 ani??????? voi ati aparut de cand a promovat steagu ultima data in peluza am stat eu baiete cu silviu si ceilalti care sunt adevaratii suporteri adevarata galerie .am mai spus si mai jos cand eu mergeam pe un tineretului pustiu la derbyurile cu forex voi va rugati de parinti sa va lase la televizor......... maestre

11. @jupanu (2011-04-11)
pai frustat esti tu maestre... de cand mergi tu la meciuri, de cate ori ai vazut peluza injurand sau facand ceva necivilizat?? un meci in 5 ani??? tocmai meciul in care au fost injurati si s-a aruncat cu pietre... pai cum iti permiti sa-i faci golani??? la tribuna 2 se canta meci de meci "abitre *** pe ma-**", "**** steaua/moldoveni/olteni etc" si alte asa cantece, si ce la tribuna nu sunt copii sau femei... si totusi eu nu-mi permit sa-i numesc golani!!! asta e, in loc sa sustinem impreuna echipa, pe unii atat ii decu mintea.. sa-i jigneasca pe altii! bravo maestre!!

12. jupanu (2011-04-11)
ti se pare ca janos e nume de moldovean maestre ?exact cum spuneam niste frustrati care au cedat din prima.......la niste injuraturi

13. @jupanu (2011-04-11)
aha... deci cei de la peluza, trebuia sa stea frumos si sa admire cum moldovenii aia ne injura si arunca cu pietre (chiar unui brasovean i-au spart capul cu o piatra moldovenii si a fost dus la ambulanta)!! bine, probabil tu ai sange de moldovean si atunci e normal...

14. jupanu (2011-04-11)
@ala cu deplasarile -marcel-v-am vazut din tribuna la meciul cu otelul sunteti niste copii teribilisti niste golani care sar la bataie din nimica sa va fie rusine ati alungat lumea din peluza......prin faptele voastre asa ceva nu se poate am vazut si copii de generala in peluza daca doamne fereste iesea mai rau.....iar cu blatul sau non combatul nu ati vazut ce a declarat ilyes ca au contractele reduse cu 25% si nu au prime de joc?au lasat-o si ei mai mole au ridicat piciorul de pe acceleratie.......

15. hp (2011-04-11)
@vizitator anonim... iti zic eu motivul: "mentalitatea romanesca"! adica daca am batut 3-0 pe steaua, am batut lideru etc batem bistrita doar prin prezenta, nu e nevoie sa transpiram!!! cel putin strainilor n-ai ce reprosa... cardso s-a zbatut cand a avut mingea, toloza a fost ok, viveiros si williams chiar au fost cei mai activi... slab au jucat cristescu, chipciu, rusu, hadnaghi, ionescu... si haisan. bine un alt factor ar fi oboseala si probabil ca unii sunt cu gandul la semifinala cupei. plus ca nu cunosc daca jucatorii sunt cu banii la zi, asta poate fi inca un motiv. in orice caz e de neaceptat, Conceicao ar face bine sa-i certe calumea si de maine sa-i puna sa munceasca mai tare la antrenamente. ce a zis el la conferinta de presa ca au luat gol repede si dup-aia nu le-a mers nimic, s-au enervat si au avut ghinion... nu prea "tine"!!! nu trebe sa-i scuze, repet trebe sa-i puna la munca!!! incepand cu meciul de la medias trebe sa-si arata adevarata fata, sa lupte 90min pt fiecare minge... si o sa-i aplaudam indiferent de rezultat.

16. (IP 82.137.11.112) (2011-04-10)
Despre ce sa-ti zic ? tu ai convingerile tale si nu accepti niciodat o opinie contradictorie.Dupa parerea ta, care crezi ca a fost motivul lipse-i de determinare,atitudine ?????????pt ca , tot le-ai pomenit.

17. Stegar (2011-04-10)
eu unul refuz sa cred si sunt mai mult ca sigur ca nu a fost niciun blat. Poate nu a fost aceeasi atitudine si nici aceeasi determinare dar cu siguranta nu a fost blat. Vedeti-va de treaba voastra si nu mai venit la meciurile echipei daca la primult joc prost/esec spuneti ca a fost blat.Cine suntem noi? Barcelona sa castigam toate meciurile... vizitator anonim nu ne zice de vaslui ca atunci toata lumea era super multumita cu egalul chiar si conducerea.Acum cu bistrita nici macar un egal nu ar fi fost multumitor.

18. (IP 89.137.82.114) (2011-04-10)
era o melodie... cum se transforma unii-n curwe nici nu-ti vine sa crezi

19. (IP 82.137.9.180) (2011-04-10)
Cum se transforma un suporter ? Meciurile disputate in compania celor din vaslui si galati ne-au aratat un public care stie sa-si sustina favoriti....Ce-i drept echipa a dat TOTUL pt victorie.Nimeni nu a injurat ,apostrofat,jignit proprii jucatori, la meciul cu vaslui,chiar daca nu am castigat,am plecat MULTUMIT de jocul echipei....despre galati nu mai vb.....Ce-i ce au strigat,apostrofat,injurat,jignit in meciul cu bistrita sunt suporteri de rezultat,nu?Scandarea *ue steaua pt ce credeti ca a fost strigata ?Adica toti sau (majoritatea) care au strigat sunt prosti,nu-si dau seama de neimplicare ?Vad ca, daca-ti manifesti nemultumirea esti catalogat drept idiot.Nu stiu daca Ilyes a calculat sau nu,cum sa o de-a in bara....dar stiu sigur ca unii dintre jucatori au calculat efortul.

20. Neinteresant (2011-04-10)
Cartile sunt facute de jegosii de la liga si de la frf ca finala sa fie Dinamo-Steaua si se va incerca prin orice mijloace sa se ajunga la aceasta finala. Sper sa le dam peste nas acestor blatisti (ei sunt blatisti , nu jucatorii de la FC Brasov in meciul cu Bistrita , numai niste idioti pot spune asta). Sper sa le dam peste nas tuturor sa ajungem in finala si acolo de ce nu? Sa ne luam revansa impotriva Bistritenilor....

21. io (2011-04-10)
haideti va rog sa facem un armistitiu ,va implor macar pana trece semifinala sa ne abtinem si apoi cu totii pe stadion la finala.

22. stegar (2011-04-10)
e interesant ca dupa victoria din ghencea nu au fost atatea comentarii cu felicitari pt jucatori!!!!!!!!!! dar la primu meci slab... toti sar la jucatori, ii fac mercenari, blatisti etc... fain!

23. manu (2011-04-10)
e trist kkk,dar astia suntem,unde e de tiganela hop si noi,cel mai trist e ca mocirla asta ne alimenteaza ura si ne face sa uitam ce draq cautam defapt pe strada,pe stadion,in societate ; in general in viata...

24. visatorul (2011-04-10)
sper sa gresesc dar atata timp cat este Dragomir la liga si Sandu la federatie eu cred ca mai sunt meciuri de prietenie.imputiti astia doi au distrus fotbalul romanesc.in era Hagi au facut performante pt ca era Echipa de Aur.acum? fotbalul romanesc este in cadere libera si "astia doi" ii fac placerile lu Oieru(vezi meciul de Pasti),ii fac pe plac lu x,z etc.e corect? atunci nu pot a nu ma gandi la meciuri de prietenie asta fara sa iau din meritele echipei noastre in Ghencea.am fost primul care a laudat parcursul echipei anul acesta.dar? vroiam sa imi dau cu parerea despre injuraturile adresate jucatorilor.NU E FRUMOS! Balloteli la Inter a inceput sa fie huiduit de stadion dupa ce a aruncat cu tricoul pe jos.pana atunci toti l-au respectat si aplaudat cu toate ca avea momente(partide) cand nu se observa ca e in teren.cel mai civilizat lucru e atunci cand se banuieste ca un jucator nu ii pasa de club si joaca doar pt a trece timpul si sa i-a bani,sa fie chiemat in fata suporterilor(intermediar e presedintele) si sa dea explicatii(asa cum a facut Mutu la Fiorentina).acolo trebuie sa il faci sa inteleaga ca suntem noi aia de care isi bate joc jucand asa.va spun eu ca functioneaza.va multumesc

25. (IP 82.137.11.5) (2011-04-10)
Fii ma mai coerent...lasa vrajeala.Cand ti-i s-a dat peste nas ,ai inceput sa negi ce a ce ai scris cu 15 min mai de vreme.Pa, La ANUL SI LA MULTI ANI!.

26. marcel melinte (2011-04-10)
mi-am spus doar parerea.nu m-am laudat cu ce am facut, nu am condamnat ca altii nu merg in deplasari, poate toti ne dorim sa mergem mereu, dar nu se poate intotdeauna.nu fac pe seful, dar macar am demnitatea de a nu ma ascunde, imi scriu tot numele.e parerea mea!dar e penibil sa ne certam intre noi, sa de dam mai stegar unu in fata altuia,MA REPET,CE AM SCRIS NU A FOST O LAUDA!deplasarile le fac pentru echipa si pt mine, nu ca sa ma laud.nu le fac sa pun poze pe net. singurul gand care am dorit sa-l transmit a fost ca echipa trebuie sustinuta, nu sa injuram adversarul sau proprii jucatori.Pe Roman l-ati injurat cand a facut hent in careu, ca sa scoata rapidul un egal(stia ca merge la ei)ca sa aibe sanse la europa? M-am abtinut de multe ori de la comentarii si asta chiar e ultimul, o sa incerc sa fie si ultima oara cand intru pe acest site, ma pot lipsi.MA VOI LAUDA DOAR CU SUCCESELE ECHIPEI FAVORITE, RESTUL NU MA INTERESEAZA, SUCCESELE SUPORTERILOR STIM SA LESARBATORIM IN FELUL NOSTRU! STEAGUL SUS IN CONTINUARE. ADIO!

27. kkk (2011-04-10)
revin cu un aspect,pt.Nae Pescaru 3 comentarii;predictii,presupuneri si idiotenii 88 de comentarii,asta e calitatea suporterului stegar vizitator al acestui site...

28. ybmaniac (2011-04-10)
de unde stiti voi cine si cum e? Terminati cu supozitiile , suntem aici pt un tel comun...dupa ce ca si asa mai vin unii si ne domina fondul sonor, unii care nu au treaba cu galeria, gen FCM Tg.Mures , Otelul Galati ..mai aveti si nesimtirea sa comentati aici despre ce e bine si nu. Credeti ca asa se obtin rezultate , prin jigniri? Asa le scade moralul. Sa vedem sapt. viitoare la oi care vine. Ati ajuns sa va certati pentru un fapt care a trecut. Dati-o naibii de treaba, sa vedem ce facem la urmatorul meci. Pt cei cu atitudinea din anii cooperativei, voi chiar credeti ca Ilyes a calculat printr-o diversa teorema , iar legea antigravitationala impreuna cu mingea l-au ajutat sa o dea in bara? Haideti sa strangem randurile , sa ne spalam cu apa rece si sa incetam cu jigniriile si cearta asta, pentru ca asa nu avem cum sa progresam nici ca echipa, nici ca oras si nici , cel mai important, ca galerie. Nu sunt unul dintr-o garda veche si nici nu am zeci, sute de deplasari, dar aceasta e gandirea mea si mie , cel putin mi se pare benefic sa gandesc asa. Ma inclin. Sanatate. Fotbal Club 1936 Brasov !!!

29. (IP 82.137.11.5) (2011-04-10)
Asta se baga in seama aiurea,nu-mi aduc aminte sa fii reprosat cineva galeriei vreun aspect referitor la meciul de sambata.Gaeria a cantat,galeria a fost in deplasari,galeria a fost gazata....etc.Asa si ?

31. blat blat blat (2011-04-10)
pai marcel daca nu iti place nu mai intra aici dute la plimbare,cate deplasari ai tu de esti asa viteaz sau daca esti acum in peluza crezi ca esti cineva te inseli amarnic esti nimeni

32. oli (2011-04-10)
ce sa mai ...a fost BLAT ORDINAR

33. (IP 82.137.11.5) (2011-04-10)
@marcel- Tu dai verdicte,tu ne dai meciurile,tu te lauzi cu deplasarile,tu opresti comenturile ....tu esti miezul ?Amice ? las-o jos si fa pe seful in alta parte.Daca ai obosit sa faci deplasari in 20 de oameni...i-a o pauza.Eu am deplasari mai multe de cate luni ai tu ca varsta.Nu e cazul sa-ti dau explicatii detaliate....

34. Prafilor (2011-04-10)
Multa m#ie suporterilor de rezultat!

35. marcel (2011-04-10)
@ADMIN opretse comentariile, se exagereaza deja. Ar fi bine sa le opresti de tot pe viitor,citim, vedem poze, cine are comentarii sa mearga la antrenamente, la club, unde vrea el!

36. marcel (2011-04-10)
@vizitator(i) anonim(i) asa pot si ei sa ne reproseze ca uneori cantam mai multi,uneori mai tare, uneori mai incet, sunt zile si zile. va dau eu meciul daca vreti sa-l revedeti, poate observati ca se vede frustrarea pe fata jucatorilor, dezamagirea ca nu au reusit mai mult. Crezi ca daca-l injuri pe un jucator, o sa joace mai bine?sau la prima minge jucata mai aproape de tribuna o sa-i creasca emotiile si din dorinta de a nu gresi, atunci o comite? oare daca atunci cand greseste ar fi sustinut, nu ar fi motivat sa traga mai tare de el?noi suntem descaltati laintrare, imbranciti, loviti, gazati, se arunca cu pietre in noi, umblam prin tara dupa echipa, dar asta nu ne opreste sa-i sustinemin continuare si la primul esec sa-i injuram. ca fapt divers peluza la sfarsitul meciului canta asta:"suntem cu voi mereu, nu va vom lasa la greu!".asta simtim, cui nu-i convine sa fie sanatos.

37. blat blat blat (2011-04-10)
daca nu a fost daruire pe teren din partea jucatorilor atunci ce a fost???blat sau un meci de prietenie???tu la munca mergi doar cu prezenta????sau scoala faci numai prezenta si ai trecut clasa nu

38. blat blat blat (2011-04-10)
pt din steagu,pentru steagu la cate aranjamente ai vazut intre bistrita si brasov sau pordon meciuri de prietenie

39. (IP 82.137.11.5) (2011-04-10)
Iti spun eu de ce...pt ca dac ai un punct de vedere in contradictie...te acuza ca iei bani de la diverse persoane,ca esti ruda cu nustiu cine samd.NU A FOST BLAT...dar lipsa de daruire a fost ?unii au mimat sau nu jocul ?Ai obs daruire totala din partea tutruror ?Sunt de acord sa fiu langa ei si la bine si la rau...daca vad daruire totala,daca nu ii apostrofez de nu se vad...aici unii au pretentii alti poate nu au....sa nu ma i-a de prost ca,nu-mi convine....daca voi din galerie nu-i criticati,treaba voastra.Eu vreu DARUIRE TOTALA,nu vrajeli de pieton.Daca se intampla sa pierdem, pt ca echipa adversa este mult mai buna...si "noi" am dat totul dar am pierdut....ii sustin neconditionat....altfel ii taxez prin toate mijloacele ...chiar si prin injuraturi.

40. din Steagu, pentru Steagu! (2011-04-10)
voi va uitati numai pe tabela? mai uitati-va si pe teren, si comentati dupaia. S-a vazut clar ca la meciul de aseara am fost peste Gloria, am avut mult mai multe ocazii decat de ei, ieri ne-a lipsit doar norocul de a marca. Blat a fost doar in capul unora, sau unii nu stiu ce-i un blat sau cu ce se mananca.

41. superstegar (2011-04-10)
Ma bucur din suflet sa vad ca mai sunt si altii care gandesc ca mine. Iar pt cel de la tribuna 2 rand 12 locul 5, vezi bine ca nu sunt eu singurul "destept", doar ca fac parte din categoria celor care chiar isi sustin echipa si nu isi refuleaza toate frustrarile asupra echipei, exact cum spune Marcel. Sincer, deabia astept sa va donati toti abonamentele si sa nu mai veniti la meciuri, asa cum ne amenintati, ca sa nu mai fim nevoiti sa auzim atatea penibilitati cate puteti debita.

42. blat blat blat (2011-04-10)
blat in coperativa bistrita bate la brasov apoi vaslui bate la bistrita nu e siplu iar brasovu de la medias

43. marcel (2011-04-10)
opriti penibilul! nu exista echipa in lumea asta la care sa nu gasesti puncte slabe la fiecare jucator, jucatori care sunt foarte buni, uneori comit si greseli. cristiano ronaldo a observat careva din voi acte mingi pierde intr-un meci?!?dar are coechipieri de valoare care reusesc de multe ori sa repare ce strica. vorbim ca si cum ne batem in fiecare an la campionat si anul asta suntemciuca batailor; trezirea suporterilor! daca iubiti echipa, trebuie sa fim alaturi de ea, la bine si la rau; superioritatea in meciul de ieri a fost clara si ma acuzati, dar cei care acuza meciul de blat ieri inseamna ca nu au un gram de habar despre tactica si raporturi de joc. va rog sa revizionati celebrul meci cu FCM BACAU, atunci aveti o idee ce inseamna blat.Sunt satul de miile de antrenori din tribune, de cei care se cred la concurs de huiduieli; inseamna ca si acasa incepeti si va injurati nevasta ca nu a pus destula sarein mancare, ca frige prea tare, loviti copilul ca a luat un 6 la mate, etc. prefer sa ramanem 2000 de specatori pe stadion, dar sa fim cu adevarat alaturi de echipa. Cu totii avem probleme sociale, profesionale, familiale, dar nu inseamna ca venim pe stadion sa refulam asupra jucatorilor. Ei oare nu-si doareau sa castige?sa fie linistiti pentru finalul camp si sa poate pregati semifinala?!?!?Nu ne respectam jucatorii,aversarii nu mai zic, huiduim la o pasa gresita...TOATA TRIBUNA STRIGA S... P..., dar daca va roaga pelua sa cantam impreuna canta doar cativa. DE CE?aveti glas doarla injurat? Oare jucatorilor le place ca in deplasare suntem 20 de oameni si acasa venim cateva mii si daca nu e bine injuram?Am adunat multe frustrari, mai sunt multe de spus, dar nu e locul potrivit.de ce postati ca anonimi?sustineti ce scrieti, aveti deminitate?

44. hp (2011-04-10)
Deja o dati in SF-uri... vedeti blat 3-0 in ghencia, blat si ieri etc va dati seama ca unii dintre voi sunt paranoici rau? nu avem noi lot asa bun sa batem meci de meci, daca 2-3 jucatori prind o zi prosta (lucru f posibil)... nu prea avem cum sa castigam, nici rezerve nu prea avem. macar daca era aranjat, ar fi odihnit pe ilyes, pe oros, cristescu etc nu mai zic, la lovitura libera a lui ilyes 1cm mai la dreapta si era gol, sutu lu chipciu (sau viverios) la vinclu la fel... o sa-mi pun problema ca ar fi fost blat doar daca o sa fie haisan incontinuare titular... si daca a fost blat, inseamna ca trebe sa recueram de undeva punctele astea... repet nu cred in asa ceva dar ramane de vazut.

45. (IP 82.137.9.36) (2011-04-10)
Ma uit acum la meciul Pandurii-Branesti...ce inseamna sa joci cu dorinta de victorie !Asa am jucat si noi in urma cu ceva etape.....

46. (IP 82.137.9.36) (2011-04-10)
@Stegar-Amice ? tu-ti bazezi teoria pe calcule total gresite.Daca,ai avea dreptate in calcule,atunci supozitia ta ar fii buna.Te rog sa faci diferenta,intre "toti ce-i care il criticati pe haisan acum,erau incantati de el la urziceni"Daca imi urmaresti comenturile....eu niciodata nu l-am sustinut....am declarat(postat) dupa meciul cu dinamo ca, "M-am lamurit si cu haisan".Un posibil calcul ar suna cam asa:Craiova,nu primeste licienta si automat e in B....Sportul,Urziceni si Branesti ca si retrogradate.Tu ori esti (ai) rude in moldova ori ai ceva sange de rapidist :)))))))) cum ma sa-l agreezi pe minca ? ? ?cand ala a declarat ,la meciul cu rapid (din giulest,scor 2-1)ca,atmosfera din giulesti a fost una fantastica si a avut unele greseli,datorate emotiilor si presiunii suporterilor ??????????????.De parca se afla pentru prima oara in giulesti...nu mai vb de refuzul lui de a apara la cluj(scor 4-0)pt ca nu-si primise banii.

47. (IP 82.137.9.36) (2011-04-10)
Clar gresesti !Rapunde-mi la o intrebare:Crezi ca ciobanul,ne-ar fi dat meciul din campionat....pt a lua cupa,ar fii renuntat el la campionat(sa piarda 20 mil euro) si sa ajunga in finala cupei ? ? ? Iti dai seama ce presiuni ar fi facut daca castiga meciul cu noi,ce bani "investea" ciobanul....cam ce fel de arbitraje avea ? ? ?

48. Stegar (2011-04-10)
@vizitator anonim: 1:da a fost o lipsa de implicare a jucatorilor , dar nu pot crede ca a fost blat nu prea vad motivele pentru care am face un blat cand noi daca pierdem la medias vom reajunge in zona minata.2:dupa meciul de la urziceni toti cei care il criticati acum din toate partile pe Haisan , atunci urlati ca el este un portar mare si trebuie sa joace si nu conteaza daca Marc este brasovean pentru ca nu joaca nimic , uita-te cateva articole mai in spate si vei vedea foarte bine ce se intampla , acum il bagati si pe asta in tribuna. Minca este acealsi lucru ca si Haisan , un mercenar. Dar minca este un mercenar mai bun care si-a facut cat de cat treaba la brasov...

49. visatorul (2011-04-10)
steaua pentru a ajunge in cupele europene trebuie sa castige cupa Romaniei.in campionat e dificil se pot intampla multe si riscul e mare.ma intreb: nu cumva acest blat al brasovului cu bistrita a ainceput de la meciul cu steaua???????????? mi se pare ca cei mari di federatie au facut cartile.Brasov scapa de retrogradare.Bistrita idem.Steaua castiga Cupa.Dinamo ajunge locul 3.poate gresesc dar sunt prea multe care se bat cap in cap.imi cer scuze

50. (IP 82.137.9.36) (2011-04-10)
@cristi-Trebuie sa intelegem ca,Semnarea unui contract....are (este)o chestiune obligatorie si de onoare.Probabil(din ce stiu)contractul cu firma ce livreaza echipamentul specifica,purtarea echipamentului la meciurile jucate pe teren propriu.Altfel nu-mi explic atasamentul fata de echipamentul in cauza.

51. alexbv3000 (2011-04-10)
Mie nu mi-a placut ca echipa a jucat in echipament alb. Parca noi am ajuns bataia de joc a conducerii.

52. jupanu (2011-04-10)
@vizitator anonim-multumesc ai spus-o mult mai bine decat multi dintre noi

53. (IP 82.137.9.36) (2011-04-10)
@danezu- nu stiu ce ma face sa cred ca,ai dreptate !Nu sunt convins ca a fost blat,dar lipsa de implicare,sigur a fost.Ce a ce ma deranjeaza crunt,este ca ne cred prosti....ce si-au zis ? Lasa ca astia din tribuna,o sa inghita si faza asta,uite ca nimeni nu e dispus sa tolereze astfel de atitudini,din partea jucatorilor.Tocmai de aici vine reactia suporterului...unul injura,altul se consuma in interior...sa nu credeti ca,jucatorii pot pacali pe oricine.Au mizat pe faptul ca,pana acvum au fost BINE SUSTINUTI si o sa o facem in orice conditii....uite asta nu acceptam,indiferenta si prefacatoria.Sper sa citeasca si ei ce trairi avem noi si sa-si revizuiasca A-TI-TU-DI-NEA.Cerem devotament total si dam totul pt asta.

54. jupanu (2011-04-10)
da unde muncesc eu da asa e daca ai gresit ceva imediat ti se reproseaza la 3 greseli poti sa iti pierzi locul de munca unde lucrez eu nu sunt acceptate greselile de aia nu vom iesi niciodata din anonimat si vom ramane in mediocritate din cauza unora care iarta pentru ce ia banii sa greseasca?

55. cristi (2011-04-10)
daca tricourile albe sunt cumva superstitia cuiva din club sau din echipa, ar fi bine sa renunte la aceasta idee macar acum. Avem tricouri GALBENE si tricouri NEGRE, cu ele trebuie sa jucam!!

56. cristi (2011-04-10)
si Real Madrid - Gijon a fost blat

57. cristi (2011-04-10)
@sorake, superstegar si toti ceilali STEGARI adevarati: sezonul urmator ar trebui sa ne intelegem cumva sa ne luam abonamente in anumite randuri, inrt-o anumita zona, macar sa fim intre noi astia naivii care tin cu Steagu indiferent de rezultat si nu injura propria echipa.

58. danezu (2011-04-10)
bistrita o sa-i dea punctele lui fc vaslui etapa viitoare ,va dati seama este vorba de bani....RUSINE FC BRASOV

59. YO (2011-04-10)
sorake....tu vrei sa spui ca haisan nu a facut nici o greseala , a fost ingerul pazitor al brasovului...ha h ah ha ha ha..ba baiatule in afara faptului ca te declari un fel de ingeras al omenirii, un fel de atotstiutor si facator de bine, vreau sa-ti transmit ca nu ai nici o treaba cu fotbalul ,meciul de aseara a fost o ,,caterica,, a fotbalului

60. stegar (2011-04-10)
da....pacat, si eu credeam ca acesti jucatori, si ma refer la chipciu, cristescu, oros, rusu...au un caracter curat...dar mi-au inselat asteptarile, aseara am fost dezamagit crunt de acesti baieti care erau la plimbare pe terenul de joc, adica ce sa mai ne ferin, eu facut un joc murdar, sa dea Dumnezeu sa ma insel , dar nu cred

61. robi (2011-04-10)
in prostia mea , am crezut ca in fotbalul romanesc a disparut cooperativa.....dar iata ca echipa mea favorita fc brasov, este membra a acestei caracatite din fotbalul romanesc...poate deranjez stegarii mai vechi decat mine , dar eu nu pot sa sustin fanatic o asemenea echipa (care joaca numai cand are chef romel, jenel, mitica, s-au mai stiu eu ce specie )...pacat , mare pacat

62. sorake (2011-04-10)
Nu stiu ce reluare ai vazut tu, dar daca esti atent Haisan era pe directia mingii la sutul respectiv doar ca aceasta a fost deviat de un fundas al nostru si i-a modificat directia.Inca ceva, eu nu am spus ca e favoritul meu, echipa e favorita mea, doar ca eu nu injur pe nimeni, pe tine daca te injura cineva la munca(chiar daca ai gresit ceva) , muncesti mai bine ??? Dar degeaba ma straduiesc eu sa explic cum ar trebuii sa fie un suporter,,, asta se va schimba peste vre-o doua-trei generatii.

63. un jucator (2011-04-10)
b l a t jenel si kovacs stiu de ce

64. (IP 82.137.9.36) (2011-04-10)
Cand mai faci comentarii,incearca sa nu te contrazici singur.Din ce observ,esti singurul care-l regreta pe minca.Minca era rapidist declarat, ba mai mult si tradator,intr-un cuvant mercenar.Asa ca,nu cred ca este indicat sa-l plangi pe tradatorul ala si sa faci afir****....cum ca,altii asteapta meciurile stele-i si rapidului.Tu si superstegarul postati si dati verdicte...ba ca,nu meritam echipa in liga1,ba sa le fie rusine celor ce au injurat anumiti jucatori.....Nu toti sunt dis**** sa tolereze indolenta si sa mimeze fotbalul,ficare traieste meciul cu o anumita intensitate si reactioneaza spontan,in urma a ce a ce vede si nu vine cu idei preconcepute la meci.DACA VREI SI EXEMPLE,ti-le pot da.

65. jupanu (2011-04-10)
bun nu a fost blat dar uitati-va la reluarea golului haisan era deja pe jos in timp ce jucatorul bistritei avea inca mingea la picior de aici ce deducem spuneti voi ca nu are valoare sau ce?am vazut meciuri castigate de el pe vremea cand era la vaslui aici in 3 meciuri cate a aparat a avut cu otelul un cap al lui paraschiv pe langa poarta si cu dinamo din 4-5 actiuni mai periculoase ale dinamovisilor a luat 2 goluri si cu bistrita si-a dat gol singur practic de acum cand o sa vin pe stadion o sa il huidui la fiecare meci in care va fi titular asta chiar nu e unul dintre favoritii mei poate doar al lui sorake.......

66. Stegar (2011-04-10)
Nu credeam ca o sa ajung sa plang dupa Minca... Pentru fraierii care spun ca a fost blat : Vedeti-va de treaba voastra, diseara joaca Steaua, maine Rapid o sa placa mai mult meciurile astea ca sunt echipele voastre favorite. Echipa a prins o zi JALNICA. Dar de aici pana la blat e drum luuung de tot. Si nesimtitii care se apuca sa ii injure pe ilyes sau rusu care chiar daca nu au jucat ca in alte etape dar se vede ambitia pe ei. Realu cu Sp.Gijon a fost blat ? Asa pot zice si ciobanasii de la steaua ca a fost blat cu noi din nu se stie ce motive...

67. sorake (2011-04-10)
Astia care va injurati favoritii sunteti probabil cei care va bateti si sotiile.....nu mia am nimic de spus.

68. obiect zburator neidentificat (2011-04-10)
n-avem portar...aici e problema..daca aveam...nu pierdeam la dinamo...nu pierdeam cu bistrita...probabil o sa pierdem cu medias...e pacat....la ce echipa buna avem sa n-avem un portar de Doamne ajuta!

69. superstegar (2011-04-10)
Exact asta am spus si eu, au prins o zi slaba, si nici suporterii nu au fost alaturi de ei. Pe langa faptul ca au fost putini, si aceia i-au injurat si huiduit. Sa nu mai vorbim de arbitraj, care ne-a tocat marunt.

70. superstegar (2011-04-10)
Exact asta am spus si eu, au prins o zi slaba, si nici suporterii nu au fost alaturi de ei. Pe langa faptul ca au fost putini, si aceia i-au injurat si huiduit. Sa nu mai vorbim de arbitraj, care ne-a tocat marunt.

71. Brasov (2011-04-10)
Pt. astia care zic ca a fost blat... de ce sa fi fost blat??? care e motivul logic? suntem salvati de la retrogradare si ne permitem?? sa fim seriosi.. ce au aia de la bistrita bani sa cumpere, a fost meci decisiv pt ei?? suntem noi chiar barcelona sa batem tot?? Bai fratilor nu mai suntem in anii 90, nu v-ati convins in ultimii ani ca nu mai fac magarii? Blat nu a fost, probabil s-au gandit jucatorii ca daca au batut 3-0 in ghencia, castiga cu bistrita fara sa transpire... unii poate au prins o zi mai slaba, altii sunt cu gandul la semifinala cupei. asta e, se mai intampla. important e sa invete ceva din meciu asta si sa dea totul de acuma in fiecare meci, 90 de minute... sper sa-i certe conceicao si sa-i puna sa munceasca tare la antrenamente de acuma!!

72. cip (2011-04-10)
E adevarat ca au intrat cam deconcentrati . Era asa o atmosfera de amical . Nimeni nu zice ca stadionul nu a fost plin (mai degraba gol) . Am avut 20 suturi si 15 cornere , o bara , posesie zdrobitoare . E un fel de paranoia , daca luam bataie de la Bistrita tot timpul va fi aceasta impresie de blat dar acum eu zic ca nu a fost . Multi parca lucrati la GSP . Cum sa faci blat sa te bata o vecina de clasament acasa cand te bati la retrogradare ? Au prins o zi prosta ! Atat! Problema e ce va fi

73. sabin (2011-04-10)
noi ne certam , iar haisan bea o bere

74. (IP 82.137.9.15) (2011-04-10)
Chipciule ? ai grija bai baiatule ! daca ai oferta de la cioban si ti-e gandul numai la stana....din idol,ajungi repede un paria.Implica-te si nu mai fii atat de superficial....Parca ai declarat ca,nu vrei ca publicul sa te trateze ca,pe alti fosti colegi de ai tai ?(minca).

75. adi ,grivitei (2011-04-10)
corect, vizitator anonim

77. (IP 82.137.9.15) (2011-04-10)
Trebuie sa plecam de la faptul ca,NU AU JUCAT NIMIC !Suporterul vrea implicare totala , nu sa asiste la un spectacol fara implicare.Ca, sa va demonstrez reactia normala a spectatorilor va aduc aminte meciul cu vaslui,in care publicul a incurajat pana-n ultimul minut echipa.Asta pt ca a observat implicarea totala a echipei ....spre deosebire de meciul cu bistrita.Daca a-ti observat,la un moment dat,Ilyes lua actiunea pe cont propriu si suta de la 25-30 de metri....se saturase sa paseze catre chipciu sau Cardozo.Despre asta e vorba.Cand se vede implicare,publiucul te sustine neconditionat.....ieri la meci , am vazut o gramada de PIETONI.Marc a gresit la meciul cu vaslui(cand i-a sarit mingea din piept)a-si zice o greseala fireasca si imediat a fost schimbat,astept sa se intample acelas lucru si cu haisan.Jucatorii trebuie sa fie constienti ca,nu ne pot pacali.Sa se implice total si vor beneficia de sustinere totala.

78. superstegar (2011-04-10)
Aici nu avem voie sa ne exprimam opiniile fara sa fim jigniti? Sa inteleg ca voi ati jucat fotbal, nu??!! Acum va inteleg frustrarea...

79. pt. superstegar (2011-04-10)
vad ca toata lumea este nebuna , numai tu esti destept, am abonament la tribuna 2 rand 12 locul 5...te astept, vreau sa vad cine esti

80. superstegar (2011-04-10)
Aici nu avem voie sa ne exprimam opiniile fara sa fim jigniti? Sa inteleg ca voi ati jucat fotbal, nu??!! Acum va inteleg frustrarea...

81. antiblaturi (2011-04-10)
circ, nu mai vin prea curand la stadion, sa joace kovacs si jenel, cine vrea abonamentul meu sa se prezinte la magazinul oficial, maine ma duc sa-l donez ...nu pot sustine o echipa care face magarii

82. danezu (2011-04-10)
nu inteleg de ce unii asa zisi suporteri nu vor sa priceapa ca a fost blat ordinar

83. superstegar (2011-04-10)
Bai frustratule, prin acest comentariu nu-ti arati decat limitele, poate nu ai fost la meci, jucatorii au fost injurati tot meciul, si asta este o mentalitate de targ, sa ii acuzi de blat atunci cand prind o zi slaba. Steaua a fost blat cu noi de le-am dat 3? Si cu Urziceniul am facut blat de nu am reusit sa-i batem? Si Galatiul a fost blat dc cu noi nu au jucat nimic si apoi i-au batut pe Urziceni cu 3-0? Vai de capul tau cu asa o mentalitate. Si vezi ca eu nu te-am jignit, dar nici nu ma pot supara, ca probabil ai acumulat multe frustrari in viata, pe care nu ai und es ati le arunci, decat aici, sub protectia anonimatului. Deci nu stiu care e mai fraier dintre noi 2.

84. klm (2011-04-10)
cica.. au prins o zi proasta??? se vede cat fotbal ai jucat superstegarule, jucatorii straini vroiau victori, iar romanii se plimbau de-a latul terenului(cristescu, chipciu, ilies, rusu).

85. pt.asta de sub mine (2011-04-10)
cat fotbal ai jucat tu ba fraiere???.....ce vrei ba sa urlu de bucurie cand haisan nu are chef de fotbal, s-au cand cristescu alearga la misto, ce sa mai vorbesc de chipciu..nimeni nu a injurat jucatorii...in schimb i-au acuzat de noncombat pe buna dreptate(vezi cum alergau la meciurile cu galati, vaslui, steaua)probabil in capul tau de ,, superspecialist,, noi ar trebui sa cu lacrimile in ochi cand ne punem capra in fata bistritei....clar a fost blat

86. superstegar (2011-04-10)
Cei care ii acuzati de blat si care i-ati injurat pe jucatori tot meciul, mai bine ati sta acasa, pt ca sincer, nu aveti nicio treaba cu fotbalul. Sunteti doar niste frustrati, care va pricepeti la fotbal atat cat se pricepe bunica-mea. Baietii au jucat, am avut multe ocazii, dar este greu sa marchezi cand aia se aapara cu toata echipa. Si fotbalul mai tine si de noroc si ghinion. Sa va fie rusine, faceti de rusine acest oras minunat si civilizat. Cand i-au batut pe Steaua si pe Rapid si pe Galati au fost buni, acum sunt blatisti..Atunci au prins o zi mai buna, acum una mai proasta, ca orice echipa din lumea asta. Si inca ceva, pe stadion a fost o atmosfera de inmormantare din primul min, deci ati participat din plin la aceasta infrangere. Cum sa-i injuri pe Rusu si pe Ilyes care isi dau viata pt aceasta echipa? Rusine!!! Nu meritati echipa in liga 1!

87. unul din tribuna 2 (2011-04-10)
cu asemenea mentalitate, lumea nu va mai veni la stadion

88. flo (2011-04-10)
corect""" romel si jenel, cam asa va fi catalogat steagu dupa acest meci, , ,,pacat.,.noi suporterii nu meritam

89. pt. tudor (2011-04-10)
in capul tau sec, publicul brasovean ar trebui sa stea capra...hai ca nu vreau sa mai spun nimic , oricum sant suparat....a fost BLAT ce am jucat cu steaua , vaslui ,galati...si ce am jucat aseara

90. Cavani (2011-04-10)
Cardoso a jucat excelent, toate ocaziile noastre au plecat de la el, nu stiu ce meci ai urmarit.In prima repriza i-a pasat lui Cristescu care a tras in portar, Viveiros a sutat dupa un un-doi cu brazilian, si tot el a scos faultul din care Ilyes a tras in bara. Comparati-l cu Zaharia si o sa vedeti ca este cu cel putin doua clase peste el.

91. tudor (2011-04-10)
bravo sorake!esti suporter adevarat!nu sunt din brasov dar intotdeauna am apreciat publicul brasovean.acum stiu ca m-am inselat.nu este nici o diferenta intre ei si bucuresteni sau moldoveni.PACAT

92. DAN (2011-04-10)
ce parere aveti de caricatura din poarta steagului, cred ca si santa este mai bun ca haisan

93. radu stegar (2011-04-10)
pacat, cand credam ca avem o echipa de valoare, mi-am dat seama ca avem o echipa de blatisti

94. edi (2011-04-10)
rusine pt. ce s-a petrecut aseara

95. alin (2011-04-10)
cu otelul si-au dat viata, aseara cristescu&co. se plimbau pe teren, asta este fotbalul romanesc, degeaba incercam noi din tribune sa fim nr. 1, daca echipa este una de slugi, o sa ma duc la celebru magazin de prezentare sa-mi donez abonamentul, eu nu pot sustine o echipa care se face ca joaca fotbal

96. stegar (2011-04-10)
corect, santem o echipa de blatisti

97. tatae (2011-04-10)
probabil vom sta capra si la meciul din cupa romaniei, pacat cu asemenea mentalitate suporterii nu vor mai veni pe stadion

98. jack (2011-04-10)
mai bine retrogradam decat sa fim catalogati o echipa de blatisti dupa meciul de aseara asa se va vorbi de fc brasov

99. unul din tractoru (2011-04-10)
m-am umplut de scarba , nu mai dau pe la stadion(credeam ca acesti jucatori sant cu sufletul curat...dar...)

100. o inima G&N (2011-04-10)
balt ordinar, nu inteleg de ce trebuie sa sustinem asemenea magarii

101. klm (2011-04-10)
romel si jenel au aparut pe tineretului....mie mi se face scarba

102. jupanu (2011-04-10)
da poate si tu ai dreptate dar si eu am ti se pare corect sa apere haisan cand pe banca mai avem 2 portari adevarati?brasoveni! asta e de fapt decizia antrenorului nu a mea .imi zici ca ei reprezinta FC BRASOV!!!!!ei doar imbraca tricoul acestei echipe sorake...... da au fost jucatori care au reprezentat FC BRASOV NAE PESCARU si altii nu mai are rost sa ii aducem aminte acum .nu nu am fost alaturi de ei mereu si cand au fost in b si au terminat la mijlocul clasamentului mergeam pe un stadion pustiu asa ca te rog merg de prin 87 la meciurile lor vin dintr-un neam de stegari batranu a lucrat in uzina la uab mereu am fost alaturi de ei si voi fi si la bine si la greu dar sa vad echipa jucand in halul asta e de neacceptat

103. sorake (2011-04-10)
imi cer scuze pt greseala de exprimare (nervii,dezamagirea)

104. sorake (2011-04-10)
Nu mi se pare corect sa vin pe stadion si cineva sa imi injure favoritii de la inceput la sfarsit, nu mi se pare normal sa ii injure nici macar odata.Sunt aceiasi care au batut otelul si steoaia ,azi au pierdut ,,si ce daca, daca meciul urmator il castiga isi va cere cineva scuze fata de ei ??? Ce suporter e ala care doar la victorii sunt alaturi de ei ??? nu oare cand dau de greu trebuie sa ii sustina ??? A gresit Haisan, e drept dar a gresit , n-a omorat pe nimeni,vi se pare corect sa il injuri un meci intreg doar ca a gresit o sg data ??? credeti ca injurat ar juca mai bine ??? Asa cum sunte ei, reprezinta FC Brasov si eu nu i-am injurat niciodata, e asa de greu sa se inteleaga temenul asta de suporter??? sau poate eu nu il inteleg ...!!!

105. jupanu (2011-04-10)
tie iti convine sa te duci la meci si sa vezi o echipa de mercenari pe teren?aici nu e vorba de fotbal asta e bataie de joc cand joci pentru steagu joci pentru oras frate imi aduc aminte un meci cu craiova de prin 94 sau 95 cand am luat-o cu 3-1 pe tineretului nu mi-a parut rau si nu am injurat pe nimeni atunci sorake dar baietii aia jucau ceva macar se vedea astia ce joaca se lovesc unu de altu pe teren?atunci la craiova jucau stanga ,craioveanu, gabi popescu.......azi la bistrita au jucat szukala albut si radu marginean asa ca .....

106. sorake (2011-04-10)
A fost un meci care a demonstrat inca odata ca multi nu merita sa se numeasca suporteri ai acestei echipe.In spatele meu din minutul trei pana la final, multi doar au injurat;pe Haisan,pe Rusu, pe Chipciu si chiar pe Ilyes.Nimic nu va deosebeste de cei din Bucuresti pe care spuneti voi, ii huliti.Trebuie sa treaca vre-o doua trei generatii pt a se forma intr-adevar un public Brasovean.Sper ca urmasii mei sa aiba parte de colegi de tribuna bai buni decat am eu acum pt ca eu n-am sa prind asa ceva.Sa va fie rusine, cei care va identificati printre cei mentionati cu toate ca rusinea este incompatibila cu voi(voi , antrenorii, tehnicienii, comentatorii si arbitrii din tribuna).

107. (IP 89.137.82.114) (2011-04-09)
intre 2 portari slabi... macar sa-l bage pe ala brasovean, ala care tine la clubu asta!!! haisan acuma e linistit, il doare undeva de noi si de steagu, isi ia banii si de la anu pleaca la altii...

108. (IP 82.137.15.100) (2011-04-09)
Chipciu nu joaca nimic de 3 etape....haisan este o petarda si fraierii care-l sustin...am vazut diferenta dintre el si Marc.mars moldovene in fundul moldovei la bacau...tu-ti mm de jeg.

109. hp (2011-04-09)
nu-mi fac griji de retrogradare... am aratat ca jucam fotbal, meciuri ca azi nu au cum sa mai fie. craiova si branestiu mai fac max 10 puncte pana la sfarsit. in cel mai rau caz trebe sa nu pierdem la craiova si sa batem branestiu, in rest putem pierde tot. dar nu e cazul... o sa scapam de griji cu 3-4 etape inainte. cat despre chipciu, "viitorul nationalei" si "viitorul nr 10 de la stiaua"... ar fi cazu sa mai stea pe banca putin, sa se "pregateasca de champions league", e clar ca nu e capu la Brasov!!!

110. jupanu (2011-04-09)
s-a vazut clar ca nu am jucat nimica cristescu s-a miscat ca o baba de 80 de ani ilyes s-a zbatut cat a putut si haisan............cum sa titularizezi un asemenea portar ......mai bine gabi kajcsa decat asta.una peste alta se pare ca am ajuns iar sa jucam hora retrogradarii sau nu mai sunt bani de salarii(ex sezonul trecut) cand din revelatie am ajuns la mijlocul clasamentului sperante pentru meciul de cupa?daca se joaca asa o sa o luam de la stelisti vai de mama noastra pacat mare pacat

111. anonim (2011-04-09)
Din cate am auzit Teixeira are o usoara accidentare. Chipciu nu mai joaca nimic i s-au urcat cam multe la cap , foarte tare ironia celor de la T2 cu m**e steaua :))

112. wolf (2011-04-09)
sau credeti ca au uitat de celebrea coperativ

113. wolf (2011-04-09)
blat pe fata,oare presedintele nostru nu a fost ucenicul lui romica pascu un amic foarte bun lui padureanu si lui halagian,,,,,nu e asa domunele kovacs

114. 1936 (2011-04-09)
scuze pt repetare :)

115. 1936 (2011-04-09)
haideti sa strangem randurile, sa facem o galerie puternica si numeroasa...sa strangem randurile. Este un indemn.

116. steagu36 (2011-04-09)
Forzza Steagu acum si la greu


La acest articol au comentat 43 vizitatori diferiti (IP-uri diferite)

Stiri recente

Arhiva stiri


Vocea suporterului

Opinii...

In fiecare zi

Sustine-ne

FC Brasov este echipa noastra favorita! Site-ul Steagu.ro a incercat de la inceputul lui sa te tina la curent cu ceea ce se intimpla la acest club. Au fost si momente mai bune si mai rele. De aceea suntem suporteri! Ne puteti sprijini si voi, prin accesarea reclamelor care va intereseaza! Va multumim! mai multe detalii »

Opinii...

06.Jan.08
Musafirul nepoftit
Ce poti sa faci cind iti vine in casa un prieten, insotit de un prieten de-al lui care insa tie iti e de nesuferit? Pai asa cum am fost educati si scoliti, stringem din dinti si incercam sa fim cit mai politicosi cu putinta, desi nu ne convine de loc. Dar ce te faci cind persoanamai multe detalii »

Cele mai comentate stiri

Coltul suporterilor

Liga a II-a!
2014/2015
  
Liga a IV-a

Site-ul STEAGU.RO sustine echipa suporterilor stegari, AS "SR" Brasov

Aceasta echipa o consideram ca fiind continuatoarea echipei fanion a judetului, FC Brasov!

Palmares antrenori


2008-07-02(Amical): Yverdon (Elvetia) - FC Brasov 1:2
2008-07-09(Amical): Sochaux - FC Brasov 0:1


PALMARES
Victorii  Egaluri  Infringeri
200

*Aceste informatii sunt inregistrate in baza de date a site-ului si au caracter informativ (nu sunt complete).

Liga I

Etapa viitoare
Ultima etapa
Clasament
1. CSM Slatina 5 4 0 1 13-2 12p (+3)
2. Flacara Moreni 5 3 1 1 9-3 10p (+1)
3. CSM Alexandria 5 3 1 1 6-2 10p (+4)
4. Vedita Colonesti 5 3 1 1 6-4 10p (+1)
5. Progresul Spartac 5 2 2 1 6-2 8p (+2)
6. Olimpic Rasnov 5 2 2 1 11-8 8p (+2)
7. U Craiova2 5 2 2 1 10-8 8p (-1)
8. CS Balotesti 5 2 1 2 7-5 7p (+1)
9. FC Voluntari2 5 2 1 2 12-14 7p (-2)
10. CS Blejoi 5 1 3 1 3-4 6p (-3)
11. ACS SR Brasov 5 1 2 2 4-9 5p (-4)
12. AFC Astra2 5 1 1 3 5-4 4p (-2)
13. Unirea Bascov 5 0 4 1 10-12 4p (-2)
14. FC Pucioasa 5 1 1 3 3-5 4p (-5)
15. Sporting Rosiori 5 1 0 4 2-13 3p (-3)
16. Tractorul Cetate 5 1 0 4 7-19 3p (-3)



NumeleTau@STEAGU.RO

08. Iul. 2008

E-mail STEAGU.RO

Esti interesat sa ai propriul tau email gen prenume.nume@steagu.ro ? Trimite un mail la contact@steagu.ro pentru a afla detalii! Numarul de casute de mail este limitat!