Poti sustine STEAGU.RO cumparand (de la eMag.ro, Flanco.ro s.a.m.d.) prin intermediul banner-elor de pe site.
Ce echipa sustineti, ca si continuatoare a FC Brasov?
FC "SR" Brasov (echipa Ligii Suporterilor)
ACS Steagul Rosu Brasov (echipa lui Dragos Ivancescu)
SurveyMaker

03.Jul: Presa: Gazeta Sporturilor

La disparitia Brasovului, Amintiri din epoca Steagului de Aur! 748 accesari

Acum doi ani și jumătate, Gazeta a reunit şase foşti jucători ai formaţiei ardelene, Cezar Ardeleanu, Călin Gane, Marcel Goran, Csaba Gyorffy, Adrian Hîrlab şi Dorin Necula, care au povestit timp de 3 ore cele mai efervescente momente petrecute împreună   Articol de Răzvan Luţac, Iulian Cuibar, Bogdan Bălaş (foto), Iulia Iordache   DIN CUPRINS mai multe detalii »


Cautare:

21.Apr.2010: Site

Parerea unui suporter  34 2603 accesari

Pentru inceput vreau sa spun ca citesc cu regularitate si apreciez toate site-urile dedicate stegarilor, chiar daca uneori ma deranjeaza proportia mare de copy/paste de pe site-ul oficial.

Ceea ce insa realmente imi lipseste in aceasta perioada este o oarecare dezbatere, un schimb de opinii intre suporteri, legat de situatia actuala. Pe stadion modalitatea normala de exprimare este un banner (felicitari pentru cel de la meciul cu Medias) sau scandari, dar aici ar fi loc si de niste opinii fundamentate, care cine stie, poate ar putea ajunge si la cei care se ocupa de destinele clubului nostru.

In acest sens as incepe o dezbatere pe tema Moldovan. La modul general vorbind cred in varianta ca rezultate bune se pot obtine doar prin continuitate. Ca atare nu am fost dintre aceia care-i cereau demisia dupa 0-0 cu Astra in tur. Ba mai mult, dintr-un optimism poate exagerat, incercam chiar sa vad un stil mai ofensiv decat la Razvan (raman la parerea ca anul trecut echipa putea mai mult, daca Razvan nu se multumea prea des cu un egal). Dar ceea ce se intampla acum ma enerveaza cumplit. Pot trece peste greseli de moment, cum ar fi introducerea lui Nene in meciul cu International (probabil o mai grava eroare a fost insasi aducerea lui, l-am vazut si in amicale, nu e nicicum de Liga 1) sau chiar periclitarea victoriei cu Medias printr-o schimbare defensiva Sburlea - Cristescu. Pot accepta si ca e foarte posibil ca si cu alt antrenor noi sa fi pierdut la Vaslui.

Ceea ce nu pot accepta insa este IPOCRIZIA si FALSITATEA. Dupa meciul cu International, Moldovan spunea ca am pierdut o partida, dar am castigat un jucator in persoana lui Mateiu, pentru ca de atunci sa nu-l mai bage nici macar in lot. O alta problema extrem de grava mi se pare ca acum, dupa ce s-au ratat toate obiectivele sezonului, singura problema a lui Moldovan pare a fi de a-si trece un oarecare loc in CV. Altfel nu-mi pot explica de ce in cele cateva partide ramase pana la final de sezon nu se incearca o oarecare pregatire a campionatului viitor. Ce rost mai are folosirea unor Munteanu, Maldarasanu sau Zaharia, care vor pleca la vara? N-am nimic cu acesti jucatori, respesct si multumiri pentru cele cateva meciuri bune pe care le-au facut la Brasov. Dar interesul clubului, chiar si din punct de vedere economic ar fi testarea in conditii de competitie a unor jucatori cu perspective precum Mateiu, Chipciu, Dedu, Cristescu, Landauri, Savici. Nimeni nu poate garanta ca fiecare dintre ei va fi o solutie pentru anul viitor, dar ce moment mai ideal ar putea exista pentru a afla, decat aceste ultime meciuri? Dpdv economic, din vanzarea celor de peste 30 de ani nu se poate obtine nimic, iar diferenta de bani din televizari intre locul 8 si 9 sa zicem, chiar daca ar fi de 100.000 Euro, asta ar valora mult mai putin dacat un titular de 21-23 de ani castigat pentru sezonul 2010-2011.

Concluzionand, daca Moldovan e asa "barbat" cum se astepta ca jucatorii sa fie la Vaslui, atunci ar trebui sa nu mai aleaga varianta simpla si macar la final de mandat sa lase ceva in urma. 

In incheiere un scurt amanunt statistic. Meciul cu Medias a fost PRIMUL DE LA PROMOVARE, deci in aproape doi ani, in care cuplul de atacanti titulari a fost Hadnagy - Sburlea. Intamplator sau nu, amandoi au marcat, la fel cum in Divizia B au marcat de 40 de ori impreuna. Meritul desigur nu-i a lui Moldovan, ci al arbirului care i-a dat galben lui Zaharia in meciul de la Dinamo :-). 

Am scris acest text, in speranta ca poate lansati o discutie cu privire la (ne) folosirea tinerilor. Cu siguranta exista pareri diferite, unii vor zice ca Dedu nu are valoare, altii ca Maldarasanu a facut mai mult decat cateva meciuri bune la noi. Dar dupa parerea mea ramane realitatea ca orice club serios trebuie sa-si testeze tinerii de perspectiva. Daca sunt buni se pastreaza, daca nu, se imprumuta sau se cedeaza definitiv. Dar tinerea lor pe langa echipa si folosirea lor doar in amicale pe parcursul a mai multor ani, chiar nu are nici un rost. 

Cu salutari, Cristi



Ultimele pe FCBRASOV.COM

Se intimpla azi, in alt an

2014-07-21: Umiliţi pe teren propriu! (Presa: Monitorul Expres)
2014-07-21: Stegarii au inceput sezonul cu o infrangere la scor (Presa: Transilvania Expres)
2011-07-21: Avem un nou numar 10! (Club)
2008-07-21: Gata de lupta! (Club)

FC Brasov in presa



Comentarii | Adauga comentariul tau

1. Bv (2010-04-22)
pai daca Avram.....este tinut in brate de presedintele LPF si de patroni gen :Porumboiu,Becali,Iancu,Muesan......etc...ce,Vama e prost ...sa se pi- - contra vantului ?ia uitati-va in ce meciuri greseste avram ? si contra cui ?

2. peluza-ultimul refugiu (2010-04-22)
bravo baieti!!! ce bine suna comentariile acestea pertinente,sunt cat se poate de obiective...vrem comentarii obiective ale oamenilor care iubesc Steagu neconditionat,nu ale unor frustrati subiectivi care plang dupa banii pe care ii incasau dupa fiecare meci...anul 2010 nu poate fii comparat cu niciunul din anii trecuti,indiferent ca este vorba de sport,societate,investitii,constructii s.a.m.d. Este inceputul unor noi vremuri,pe care le vom intelege peste cativa ani,din pacate si fotbalul se aliniaza la conditiile societatii de azi,in care "banul" a pus stapanire pe tot,inclusiv pe mintile oamenilor.NOI suntem singurii care putem lupta impotriva fotbalului modern prin atitudine,AM RAMAS SINGURII CARORA LE PASA!!!Voi sustine STEAGU neconditionat de nimic,neclintit, indiferent la "TOATE"

3. Ovidiu (2010-04-22)
Eu nu tin minte ca atunci cand era Razvan, Dinu Gheorghe sa fi reactionat la astfel de faze. Nu stiu de ce nu a recationat, insa sigur stie el ce stie. La meciul tur cu Vaslui a fost eliminat Moldovan, insa dupe meci a zis ca a fost tensiunea partidei, nicidecum nu a zis ceva de arbitri.

4. admin (2010-04-22)
@ovidiu: in meciul tur din cupa de nu ma insel moldovan n-a fost eliminat de avram? s-a ales cu 2 etape suspendare. arbitri sunt mari si tari in romania. de ce n-a reactionat dinu gheorghe?

5. Ovidiu (2010-04-22)
Cristi, e normal ca fiecare sa aiba o anumita parere. Si eu muream de nervi cand vedeam ca tragem de timp la 1-0 acasa. Dar macar aveam rezultate. Am strans 55 de puncte anul trecut, anul asta nu facem nici 45. Pai daca era Razvan si ne arbitra Avram asa cum a facut-o in dubla mansa cu Vaslui, pai ce facea Razvan...dar Moldovan nu zice nimic, nu vrea sa supere pe nimeni, d-asta isi permite toata lumea sa ne fure...

6. Ovidiu (2010-04-22)
pt mda: Alba Iulia nu are jucatori care au multe meciuri in Liga I? Curtea de arges nu are? Farul nu avea? si totusi au retrogradat. O sa fac o statistica pe ultimii 10 ani cu echipele care au promovat si retrogradat si o sa-ti spun. Legat de Vama, nu stiu daca ai zis-o ironic ca ne prindea primavara in Europa, insa sa stii ca eu am fost si sunt un sustinator a lui Vama. Nu ii trebuiau 12 milioane, fii sigur ca cu 6 milioane eram in primele 4 din campionat.

7. Bv (2010-04-22)
cine crede ca:Nae nu are bani,ori e dezinformat,ori e copil.Pai.....voi credeti ca Nae este un om carui-a ai sufla oricine an ciorba ? Daca va amintiti,Niculae a avut asociati in afacerea Fc BRASOV.Dar.....erau doar cu numele....la anceput....si-au adus partea de contributie,iar dupa aceea....pauza.Pana a marit Nae cpitalul social al clubului si a scapat de ei.Problema este.....cat de orgolios va fi Nae....pt ca daca vrea....nu-i sta nimeni an fata la capitolul investitii in Fotbal.

8. patronul (2010-04-22)
aici e o problema, la conducere. nu au vrut multi sa se implice, insa niculaie s-a dat cocos? acum, vorba aceea, moare cu echipa de git, ca nu mai are bani. a vrut sa iaba el piinea si cutitul. cei care erau interesati sa investeasca bani erau tratati ca ultimele gunoaie. e drept, el a tinut echipa, insa nu a vrut pe nimeni alaturi!

9. Cristi (2010-04-22)
Ovidiu, daca am gresit m-ai corectat, e normal si n-am interpretat gresit, nici ca aroganta, nici ca altceva. Cu altceva te contrazic eu :-), egalurile lui Razvan. Orice antrenor oricat de mare are si defecte, al lui Razvan este cred prudenta exagerata. In sistemul de 2 puncte la victorie ar fi mers tactica asta, dar in sistemul actual realitatea este ca poti retrograda fara nici o infrangere, adica cu 34 de puncte. Toate nerealizarile in cariera lui Razvan ca antrenor se trag de la egaluri, incepand cu sfertul rapidului cu steaua, continuand cu grupa UEFA din care nu s-a calificat desi nu a pierdut (tot cu rapid) si sfarsind cu sirul de egaluri din returul de anul trecut. Ma rog, fiecare are opiniile proprii, pe mine ma termina cu nervii si cand tragem de timp la 1-0 pe teren propriu

10. mda (2010-04-22)
Ce nou-promovata eram noi? doar asa.. vorba' vine... ca in clasamentul ala facut de presa cu meciuri jucate de fiecare jucator in prima liga, eram pe primul loc! Lasa asta ca nu e nicio scuza... ba e chiar o prostie! In rest poti sa zici ce vrei despre Vama... da daca avea el 12 milioane buget... ne prindea primavara in europa

11. Ovidiu (2010-04-21)
Am mai citit un comentariu mai jos legat de Lucescu si faptul ca am terminat pe 9. Sa tinem cont ca anul trecut eram o nou-promovata. Crezi ca in acele meciul care le-am terminat la egalitate, Razvan nu si-ar fi dorit sa riste? Dar mai bine iei 1 pct decat niciunul, dat fiind faptul ca eram abia promovati si tinandu-se cont ca in ultimii ani, echipele nou-promovate nu prea au reusit sa stea mai mult de un sezon in prima liga. Lucescu a fost prudent sezonul trecut. Comparandu-l pe Lucescu cu Moldovan nu putem decat sa ne dam seama ca am pierdut un mare antrenor. NU-l critic pe Moldovan, are caracter, e o persoana OK, dar e departe de Lucescu. Eu sunt convins ca daca mai era Razvan la noi, nu pierdeam in niciun caz meciul cu Vaslui. Insa, degeaba povestim povesti...

12. Ovidiu (2010-04-21)
escu, exact asta ii povesteam unui prieten de "afara" acum cateva zile, chestia cu patinoarul. E INADMISIBIL ce se petrece la noi. Nu stiu cum de nu le e rusine sa fure din buzunarele oamenilor. Cu banii aia faceau 3 patinoare. Dar nu se vrea lucrul asta. Cu 8 milioane, daca erau investite in sport, FC-ul sigur prindea EL, Rulmentul se batea la campionat, CSU Cuadripol la fel. Sa nu mai amintesc de hochei, volei s.a.m.d. Legat de FC Brasov, imi doresc sa trecem cu bine si peste vara asta, desi anumite previziuni sunt sumbre rau. E pacat ca NIMENI din Brasov nu vrea sa investeasca in sport. Daca nu tinea Neculaie echipa, probabil acum eram prin Liga a III-a sau ne bateam cu echipa primariei pt promovare, in D. Cristi, tin sa fac o precizare: Faptul ca am zis ca Sburlea-Hadnagy au jucat primul meci ca titulari impreuna, dupa promovare, in meciul cu Craiova, nu am spus-o, eu stiu, ca sa te corectez pe tine sau ca ar fi vreun arogant. Din contra, am zis-o in cel mai pozitiv mod posibil. Sa nu se inteleaga gresit. Iar legat de jucatori, DA, Ilyes sigur mai poate juca un an, daca nu, vreau sa-l in stafful echipei. El e sufletul acestei echipe.

13. miti17 (2010-04-21)
felicitari cristi!

14. escu (2010-04-21)
De bine de rau.. Borcea ajunge an dupa an in cupele europene, nu prea cred ca suntem noi in masura sa-l luom peste picior! Si ca tot vine vorba de bani si de autoritati locale, as vrea sa va informez ca tot Bugetul de la CJ (Cancescu) e de 11milioane euro.. pentru tot judetul... Scripcaru in schimb da 12 milione doar pe un patinoar!!! asa ca va invit in parcul Tractoru' sa admiram bugetul lui Steagu pe cativa ani buni

15. Cristi (2010-04-21)
interesante doua opinii total opuse de mai jos: un idealist ca Daniel care viseaza o echipa de brasoveni si un materialist ca escu, care crede ca unica solutie sunt banii. Adevarul pe undeva la mijloc, cu macar 5 jucatori ca Ilyes, care pun suflet, fie ei si din Portugalia si cu mai putini bani decat la Vaslui sau CFR se poate ajunge in Europa League. Doar banii nu ajung, vezi Coman, mantionat si de Ovidiu. Pe el nu mai pot sa-l sufar de la meciul cu Rapid din deplasare din campionatul trecut, cand principala sa preocupare era sa salute galeria rapidului si sa-si verse nostalgiile la televiziune. Bani a bagat si Borcea si uite unde a ajuns :-)

16. Cristi (2010-04-21)
multumesc tuturor pentru aprecieri Ovidiu: m-ai "prins" aici, asta a fost singurul meci pe care nu l-am vazut fiind plecat din tara. Am vazut tot ce s-a scris de meci si dat fiind ca Zaharia a dat gol, am ramas cu impresia ca a fost titular. Greseala mea In rest, poate ca macar baietii astia tineri mai citesc pe aici si realizeaza ca macar suporterii sunt de partea lor. Ma gandesc ca la 20-21 de ani trebuie sa fie teribil de frustrant sa faci un turneu de pregatire bun in Antalya si apoi sa nu prinzi lotul. Referitor la Ilyes, nu l-am mentionat in randul "batranilor" ca nu e locul lui acolo. La chestiile astea sunt sentimental si chiar daca pare nerealist si subiectiv eu zic ca mai poate juca un an, macar cate o repriza, sa invete copii de la el ce inseamna daruire. Ref conducere: o sa supar pe unii, dar Niculaie a facut totusi mai mult decat multi altii. Chiar daca numai odata, am ajuns in UEFA, campionatul acela cu Gabi Stan si locul 3 nu o sa-l uit niciodata. Daca ne cumparam cu alte multe orase mari care aveau echipa in A si acum se sbat in B sau C... Si mai e ceva, nu trebuie sa ne rusinam de clubul nostru cand apare in presa. Ca decat un patron ca Turcu sau Becali sau Copos, de care rade toata tara, mai bine demni si cu mai putin bani. Aici problema e un pic si ca Scripcaru si Cancescu prefera sa se certe politic desi o echipa chiar de locul 7 e o imagine excelenta pentru oras si ar merita un pic de investitii si sprijin. In rest pe Moldovan il salut (banuiesc ca nu se pune problema sa ramana) si ii multumesc pentru cele 4 etape petrecute pe primul loc in tur - si asta a fost o senzatie placuta, ma sunau prietenii din Germania si chiar SUA. Dar repet ce am spus - pentru a lasa ceva in urma, macar acum la final de mandat sa le dea o sansa tinerilor si sa-i pregateasca pentru campionatul viitor.

17. escu (2010-04-21)
Eu zic sa va reveniti! EXACT ASTA NE E VALOAREA!!! Locul 8-9... tot asa am terminat campionatul si cu Lucescu si tot asa il terminam si cu Moldovan... si ori cine ar veni, tot aia ar fi! Cu Dedu sau fara el, cu Mateiu sau fara el.. cam tot aia e! Singuru mod sa progresam e sa bage patronul cateva milione, ca la vaslui sau cfr!!!! nu stiu cum cineva isi imagineaza ca pleaca Moldovan, vine unu care il baga pe Dedu si... ne batem la titlu. sa fim seriosi.. ASTIA SUNTEM!

18. Cypry (2010-04-21)
Aduceti-va aminte ce meci a facut Dedu cu dinamo in primul an dupa promovare acasa scor 2-0. Lucescu a putut sa-l foloseaca si a fost multumit si moldovan nu-i da nici o sansa

19. Stegaru' (2010-04-21)
sunt total de acord cu tine Cristi .. atata vreau sa spun ca din cate stiu eu Dedu este imprumutat ( nu stiu exact la ce echipa ) . Dar, da-o in m**a de treaba Mateiu de ce nu joaca , Landauri , Savic , Chipciu nu pot sa inteleg deci omu asta ( Moldovan ) eu cred ca nu vrea sa promoveze jucatori ci doar sa isi adauge in CV un loc cat mai sus (asa cum a spus cineva) . Daniel am sa iti spun ceva : sunt foarte putini jucatori tineri la juniori care ar juca pentru Steagu' cu sufletul , ar juca cu gandul ca intr-o buna zi sa ajunga la Steaua , Dinamo sau alte echipe de genul . Vor trebui multi ani de acum incolo pana se va naste cineva ca Nae Pescaru care a jucat doar la echipa asta chiar daca a fost ofertat de Steaua , Dinamo , etc. Iar acolo unde ziceai tu ca stadionul va fi plin , crede-ma ca suporteri Steagului sunt prea putini ( ma refer la suporterii care se duc la meciuri indiferent de divizia in care se afla si indiferent daca joaca cu Juventus Colentina sau CFR ) . Asa ca noi suporterii adevarati sa ne rugam ca nu se va renunta la echipa asta , ca va supravietui in continuare si ca intr-o buna zi vom castiga Cupa Romaniei sau ca vom ajunge in Europa ! Forta Steagu' ! Respect Gazu' !

20. Daniel (2010-04-21)
O sa vedem la sfarsitul campionatului ce se intampla cu FC Brasov (patron, presedinte, jucatori) Oricum, modul in care joaca echipa si mai ales atitudinea lasa de dorit: am pierdut cu echipele de la retrogradare, ne-a multumit un egal cu Dinamo, ne-a umilit Vaslui, ne-am chnuit pe final cu Medias... Am facut si meciuri bune, insa putina constanta nu ar fi stricat. Referitor la subiectul de mai sus, eu as merge chiar mai departe si as visa (deocamdata) la o echipa FC Brasov in care sa joace BRASOVENI, cu un antrenor BRASOVEAN. Sau macar jucatori care sunt din partea asta a tarii (BV, CV, HR, SB, MS), carora sa le faca placere ca joaca, sa fie mandrii de emblema de pe tricou si sa moara pe teren pentru FC Brasov. Si mai apoi sa se gandeasca la contracte, prime, bani. O sa spuneti ca sunt nebun si nicaieri in lume nu mai exista echipe de genul asta, insa probabil ca tocmai asta ar fi farmecul si frumusetea fotbalului. Atunci stadionul ar fi plin la fiecare meci si echipa ar avea demnitatea sa cada in genunchi si sa isi ceara iertare de la suporteri atunci cand nu joaca bine si se face de ras. Sa vad si eu un meci in care Moldovan joaca cu 4 atacanti, cand nu mai este nimic de pierdut.

21. Bv (2010-04-21)
da pana acum , unde am ajuns ?

22. Ovidiu (2010-04-21)
Terminati cu zvonul asta precum ar veni alt patron. Niculaie chiar daca va vinde, va vinde destul de scump. Plus ca daca pleaca Niculaie, pleaca si Vama, si atunci sa vedeti unde vom ajunge. Cine credeti ca e dispus sa bage bani in fotbal?

23. butuza (2010-04-21)
nu are bani sa-si plateasca proprii angajati, voi credeti ca o sa preia fc brasov? intrebati angajati vectra daca au salariile la zi... ajungem din lac in put

24. Bv (2010-04-21)
@ beny - Si tu crezi ca:Nae.....vinde clubul pe 2 lei ?ce patron ai da lui Nae 5-6 mil euro ?cat de tare e BUTUZA ???????? Sa fie cum zici tu....dar nu prea cred.

25. beny (2010-04-21)
bah baietii in vara incepe un nou proiect si vom avea un nou patron adevarat :) o sa vedeti un Brasov adevarat nu ce a facut nicolae vom avea un Patron tare !!

26. Ovidiu (2010-04-21)
Cristi, o singra remarca: Meciul cu Gaz Metan n-a fost primul dupa promovare in care Sburlea-Hadnagy au inceput ca titulari. Meciul cu Craiova din tur a fost primul. Si daca tot am inceput sa zic de atacanti, Sburlea da, ar merita sa joaca titular, impreuna cu Savic. Eu sunt convins ca macedoneanul e un jucator foarte talentat, insa se acomodeaza mai greu. De asemenea, Chipciu, Mateiu sunt jucatori talentati, insa trebuie sa primeasca incredere, sa joace..altfel degeaba ii tii in lot

27. Ovidiu (2010-04-21)
In primul rand vreau sa-l felicit pe Cristi pentru articol. In mare parte sunt de acord cu tot ce ai scris. Inca de acum cateva meciuri am sustinut ca daca se va rata calificarea in finala, Moldovan sa incerce sa joace cu tinerii din lot. Sansa la EL nu mai avem, de retrogradare suntem scapati, slava Domnului. Nu il inteleg de ce mai insista cu jucatorii care la vara vor pleca. Sunt sigur ca nu vor pleca toti cei aflati la sfarsit de contract, dar e clar ca Ilyes se va retrage, Malda la fel, Nae Constantin de asemenea. Pe Ilyes il vreau in stafful echipei, pt ca e un jucator foarte sufletist si tine la echipa asta. Cr.Ionescu probabil va ramane, Zaharia la fel. Pe de alta parte, imi doresc sa-l vanda pe Coman, care are un salariu enooorm, dar nu a aratat in niciun meci ca ar merita atatia bani. Cu banii care-i ia Coman, se pot plati linistiti 3-4 jucatori si ar mai ramane bani sa investeasca si in juniori.

28. Bv (2010-04-21)
in turul campionatului,am avut de unde lua puncte din deplasare.Nu am jucat cu mult peste ce jucam acum.....dar lipsa banilor si-a spus cuvantul si normal.....pt a face rost de ceva bani,s-au dedat la ceva BLATURI.Pt a fi achitate restantele catre jucatori.La bugetul clubului au contribuit :Craiova,C.Arges,Ceahlaul,Stiaua.Din moment ce la BRASOV exista contracte uriase,in raport cu performanta,atitudinea,devotament....etc apar (voit) astfel de probleme.Moldovan & Vama au mizat pe cupa Romaniei,nu le-a iesit si cu asta s-a terminat.Nu poti face performanta cu :Jucatori ce vor fi cu gandul la alta ECHIPA,slabi ca valoare si fara un BUGET,care sa asigure cheltuielile.Astia suntem si vem sa luptam cu :Cfr,Stiaua,Timisoara,Vaslui,Dinamo,Rapid.prea putini bani,juc de valoare,influenta la Lpf & Frf.HAI STEAGU !!!.

29. Vasi (2010-04-21)
In sfarsit un articol in care se discuta probleme reale, si ami mult se discuta cu mult bun simt. Oricum pricipala problema care trebuie rezolvata este cea economica.

30. flo uk (2010-04-21)
moldovan pare sa-si fi pierdut cuvantul in fata jucatorilor. In tur echipa juca altceva.. chiar de la primul meci, cel cu alba iulia, peste tot se zicea la televizor ca asta nu e brasovul din tur. Chiar de la primul meci..si de atunci a inceput dezastrul. Bine ca am avut un tur bun, ca acum ne gandeam la seria a II-a..Trebuie schimbat ceva, si cred ca jucatorii tineri pot impulsiona echipa. Si daca sunt si brasoveni, si au crescut la Steagu, cu atat mai mult cred acest lucru. Forza Steagu!

31. Szabó Áron (2010-04-21)
Articol bun Cristi. Probabil multi ma vor critica dar a-si dori si eu un cuplu de atacanti Hadnagy-Sburlea. Nici unul dintre cei doi nu au rupt gura targului in prima liga. Dupa cele 3-4 goluri pe care au marcat sezonul trecut si in cel curent nu putem sa spunem ca sunt chiar prolifici, dar de la un cuplu care a marcat cam de 40 de ori in liga II te astepti la mult mai mult chiar daca e liga I. Si daca spunem ca zaharia are fizic si face spatii si lupta tot la fel putem sa spunem ca Atti e mai rapid, mai tehnic si mai vulpoi. Chiar daca unii `batrani` se retrag sau pleaca cea mai mare problema -din punctul meu de vedere- sunt banii si situatia economica a echipei. Ar fi pacat sa se destrama aceasta echipa. Si sa nu uitam ca echipele care sunt in fata noastra ori sunt mai buni ca noi (cfr), ori au mult mai multi bani (unirea, vaslui) ori au istoria in spate si butoanele (steoaia, dinamo). Doar otelul e in fata noastra care probabil ca nu e mai bun ca noi dar am perdut atat de multe meciuri in retur ca ne-au depasit. Eu am mare incredere in baieti si sper sa incheiem frumos campionatul. Hai Steagu`!

32. dan (2010-04-21)
da, frumos si la obiect. nu inteleg nici eu cum s-a ajuns ca aceeasi echipa din tur sa joace mizerabil in retur. nu sunt insa de acord cu cel care a scris articolul in privinta tuturor jucatorilor. Landauri mi se pare ffff slab. e moale, nu stiu daca face fata. sper sa ma insel, dar pe de alta parte, cred ca putem gasi jucator mai bun in romania, pe la echipele de liga secunda

33. Rareș (2010-04-21)
Nu-l am la inimă pe Răzvan Lucescu, motive sunt multe, dar mi-a plăcut că l-a înlăturat pe Zaharia, care nu are nicio treabă cu ceea ce ne doream noi, cel puțin în tur, un joc în viteză, cu centrări ale fundașilor laterali și intrări în viteză ale lui Roman. Să se mizeze pe tineri!

34. Rareș (2010-04-21)
Respectul meu, pentru că ai știut să-ți exprimi frumos opinia, fără jigniri. Și în multe privințe sunt de aceeași părere ca și tine. Să nu uităm totuși, că aceeași echipa (90%), același antrenor au fost și în tur și eram oarecum mulțumiți, se juca mai ofensiv, cu multe ocazii, cu centrări multe, urcări multe ale lui Duarte și Eze, jucam un fotbal frumos, dar nu știu ce s-a întâmplat între timp. Dar nu-mi pot explica greselile de care amintești tu mai sus. NOI SUNTEM STEAGU!


La acest articol au comentat 1 vizitatori diferiti (IP-uri diferite)

Stiri recente

Arhiva stiri


Vocea suporterului

Opinii...

In fiecare zi

Sustine-ne

FC Brasov este echipa noastra favorita! Site-ul Steagu.ro a incercat de la inceputul lui sa te tina la curent cu ceea ce se intimpla la acest club. Au fost si momente mai bune si mai rele. De aceea suntem suporteri! Ne puteti sprijini si voi, prin accesarea reclamelor care va intereseaza! Va multumim! mai multe detalii »

Opinii...

06.Jan.08
Musafirul nepoftit
Ce poti sa faci cind iti vine in casa un prieten, insotit de un prieten de-al lui care insa tie iti e de nesuferit? Pai asa cum am fost educati si scoliti, stringem din dinti si incercam sa fim cit mai politicosi cu putinta, desi nu ne convine de loc. Dar ce te faci cind persoanamai multe detalii »

Cele mai comentate stiri

Transferuri

Veniri:
Moldoveanu (Dinamo - imprumut), Enceanu (Steaua), Chitosca (Steaua), Angelescu (Popesti Leordeni), Tripsa (Cremonese), Cristil (Voluntari 2), Ichim, Mutu
Plecari:
Manole,

Coltul suporterilor

Liga a II-a!
2014/2015
  
Sistem de desfasurare Liga a II-a

Primele două clasate la final promovează direct, locul 3 joaca baraj cu locul 12 din Liga I

Retrogradare: echipele situate pe locurile 17, 17, 18, 19 si 20 retrogradeaza in Liga a III-a.

Palmares antrenori


2008-07-02(Amical): Yverdon (Elvetia) - FC Brasov 1:2
2008-07-09(Amical): Sochaux - FC Brasov 0:1


PALMARES
Victorii  Egaluri  Infringeri
200

*Aceste informatii sunt inregistrate in baza de date a site-ului si au caracter informativ (nu sunt complete).

Liga I

Etapa viitoare
Ultima etapa
Clasament
1. Juventus 13 11 1 1 45-3 34p (+13)
2. Foresta 13 9 1 3 40-17 28p (+10)
3. FC Brasov 13 8 4 1 25-13 28p (+10)
4. Chindia 13 9 0 4 23-12 27p (+9)
5. Sepsi OSK 13 7 4 2 24-9 25p (+4)
6. CS Mioveni 13 7 4 2 17-8 25p (+7)
7. Olimpia SM 13 7 3 3 30-11 24p (+3)
8. UTA BD 13 7 2 4 22-14 23p (+2)
9. CS Afumati 13 6 2 5 33-12 20p (-1)
10. CSM R.Valcea 13 5 4 4 19-14 19p (+1)
11. Dacia Braila 13 6 1 6 17-20 19p (+1)
12. Dunarea Calarasi 13 4 4 5 13-15 16p (-5)
13. Luceafarul Oradea 13 5 1 7 10-12 16p (-5)
14. CS Balotesti 13 3 4 6 14-18 13p (-8)
15. U. Tarlungeni 13 3 4 6 15-20 13p (-8)
16. Metalul Resita 13 3 1 9 11-29 10p (-8)
17. ASU Poli Tm 13 2 3 8 14-27 9p (-12)
18. ACS Berceni 13 0 1 12 6-32 1p (-17)
19. Soimii Pancota 13 0 1 12 1-90 1p (-17)



NumeleTau@STEAGU.RO

08. Iul. 2008

E-mail STEAGU.RO

Esti interesat sa ai propriul tau email gen prenume.nume@steagu.ro ? Trimite un mail la contact@steagu.ro pentru a afla detalii! Numarul de casute de mail este limitat!