Site-ul STEAGU.RO sustine echipa AS "SR" Brasov, echipa suporterilor stegari!
Poti sustine STEAGU.RO cumparand (de la eMag.ro, Flanco.ro s.a.m.d.) prin intermediul banner-elor de pe site.

23.Aug: Campionat

Programul turului Seriei a 3-a 11565 accesari

Etapa 1, 23-24 august Vineri, ora 18.00 CSM Slatina - Sporting RoÅŸiori Flacăra Moreni - Olimpic RâÅŸnov FC Voluntari 2 - Unirea Bascov U Craiova 2 - CS BaloteÅŸti Sâmbătă, ora 18:00 ACS SR BraÅŸov - Progresul Spartac FC Pucioasa - CSM Alexandria CS Blejoi - AFC Astra 2 VediÅ£a ColoneÅŸti - Tractorul Cetate Etapa a 2-a - 31 august 2019 Progresul Spartac - CS BaloteÅŸti Unirea Bascov - U Craiova 2 Olimpic Cetate RâÅŸnov - FC Voluntari 2 Sporting RoÅŸiori - Flacăra Mmai multe detalii »


Cautare:

02.Feb.2010: Site

In tribuna sau in peluza?  143 28890 accesari

Tu unde iti iei abonament? Sunt doua posibilitati: sa fii in galeria propriu-zisa, alaturi de cei care incurajeaza in fiecare minut echipa, iar pretul abonamentului este mai ieftin, sau sa stai la tribuna (a I-a, a II-a), unde dai mai mult pe abonament.

La prima vedere (si la a doua, a treia...) alegerea e simpla si logica: acolo unde e abonamentul mai ieftin si pot incuraja echipa cel mai bine!  Si totusi, de ce nu se intimpla asa? De ce peluza nu este arhiplina, de ce fanii stegari fug ca dracul de tamaie de peluza?

Nu stiu raspunsuri la aceasta intrebare si tocmai de aceea m-am gindit sa va intreb pe voi. De ce tribuna si nu peluza? Ce nu e bine in peluza, ce nu va place celor care va luati abonament la tribuna? In peluza nu se sta jos si nu se inchide gura. Nu trebuie sa ai ureche muzicala si nici voce baritonala. Trebuie insa sa ai suflet galben-negru, le compenseaza pe toate. Daca iubesti Steagu', mergi in peluza! Echipa aceasta merita o galerie de care sa se minuneze o tara intreaga!



Ultimele pe FCBRASOV.COM

Se intimpla azi, in alt an

2015-12-08: Infringere in ultima etapa din an (Campionat)
2015-12-08: Se dă startul curăţeniei de iarnă la FC Braşov (Presa: Monitorul Expres)
2014-12-08: Continuă criza la FC Braşov (Presa: Monitorul Expres)
2010-12-08: Pentru unii "La revedere", pentru altii "Adio" (Campionat)
2008-12-08: Coman si Mazilu? (Club)
2007-12-08: Toamn? fantastic? pentru o iarn? linistit ()
2005-12-08: Grigoras antrenor!!! (Club)

FC Brasov in presa



Comentarii | Adauga comentariul tau

1. LiveDrive (2013-05-31)
get 1 cent hosting at hostgator.com! use coupon code gatormadness - or get 25% off with code: secretgator25

2. QLjrebSYY (2012-09-28)
i recently vseitid romania and during our fortnight of touring went out of our way to visit the bear sanctuary near brasov and were very disappointed to find it closed down. looking through the varoius websites on the subject it appears no-one is aware of this fact so maybe some enquiries can be made into its closure. there was no explanation given on site other than the sign saying this sanctuary is closed. please do not insist. would be very interested to hear of the outcome. cheers

3. LueSpszXXIejmSCZ (2012-07-21)
motivul este simplu..nu ne cionnve pretul la bilete ! este prea scump ! ma refer la peluza este prea scump 15 lei..de ce nu pune 5 lei sau maxim 10 lei ! suntem tratati cu indiferenta ! facem deplasari pe banii nostrii ne simtim mai bine in deplasare decat acasa ! nu avem voie cu steaguri mesaje bannere cu nimica ! acesta este motivul pentru care nu cantam !

5. coco4 (2010-02-13)
da cred ca esti alex

6. Unu din T2 (2010-02-12)
Salutari cf coco4?apropo mergem la astra ploiesti ?cum facem?PS sti cine sunt

7. coco4 (2010-02-12)
este si normal mai robert acolo sta grusul suporterilor brasoveni insa intre ei te asigur eu ca sunt suporterida mare calitate

8. Răzvan Ionuț Dobrică (2010-02-12)
pt Coco4 Nu toată lumea, și nimeni n-a zis că toată tribuna a 2-a înjură. Însă decibelii cu înjurături ce vin de acolo ne fac să credem că majoritatea celor de la T2 se simt mai bărbați dacă dau m..e vizitatorilor.

9. coco4 (2010-02-12)
ce va face pe voi sa credeti ca toata lumea de la trib2 injura nu va mai purtati ca niste copii

10. cip (2010-02-12)
Propunere utila: care stati in tribuna , cantati si voi cu noi la unison la culoarea galbena si imnu (au fost cateva tentative) . Si ar fi frumos daca in loc de o injuratura ati face o incurajare , acum stiu ca e greu ca nu poti sa ii impiedici pe toti frustatii ... hai ca vine returul si stiu un lucru la care sigur se intelege toata lumea : LUPTA STEAGULE! DU-NE LA VICTORIE !

11. coco4 (2010-02-12)
dupa ce suntem putini mai ne si certam mai incetati o data si incercati sa faceti ceva utilnu conteaza unde stai daca sustii echipa unitiva stegari adevarati forza brasoveni

12. droghi (2010-02-12)
peluza nu mai e plina de prin 2002... sa fim seriosi! cum sa zici ca ar fi fost plina acuma daca nu stiu ce... asta e, ei au ales sa stea la tribuna 2, foate bine treaba lor sa fie sanatosi, sa cante si ei 90 de min daca vor, daca nu vor sa nu cante. nu e nicio problema din partea noastra, si nu ar trebui sa fie nici din partea lor!

13. Nae (2010-02-12)
Nu va fii ... a fost o mica neintelegere ... !! in fine ce sa zic mai sunt 8 zile si incepe campionatu toate cele bune ! Forzza Steagu

14. Rareș (2010-02-12)
Nu uitati ca suntem stegari cu totii!

15. Rareș (2010-02-12)
Eu unu nu știu de nicio ceartă cu Carpatica, dar... O să vedem ce va fi.

16. Nae (2010-02-12)
Da pizzi iti dau dreptate dar stii cum e fiecare cu parerile lor !! eu in tribuna voi in peluza ... tot respectu dar trebuie sa fie loc si de mai bine !!!

17. Nae (2010-02-12)
Rares dar sa stii si tu dc nu e lume in peluza ? tot din cauza voastra ultrasii sau ce brigada mai e ... asculta-ma eu nu am facut niciodata parte din vreo brigada dar daca voi nu v-ati fii certat cu Carpatica peluza era plina !!!

18. Nae (2010-02-12)
Rares nu e vorba ca nu am voie in peluza dar nu mai e ce a fost o data . Daca ai fii fost in locul meu la fel ai fii procedat credema !

19. harry (2010-02-11)
salut toti stegari haideti sa incurajam cu toti echipa indiferent unde stati in tribuna.

20. Rareș (2010-02-11)
Nae, generatiile s-au schimbat, lumea s-a schimbat, am evoluat. :) Dar tu unde esti acum Nae? De ce nu esti in peluza? Ti-a interzis cineva accesul?

21. droghi (2010-02-11)
asa si? acuma 20 de ani unde era forzza carpatica (apropo nu e vb de pizza.. se scrie forza)?? sau acum 50 de ani? lucrurile si oamenii evoluaza!!! astazi astfel de sedinte se tin in barul Crossroads e pe Lunga... toti stegarii sunt asteptati

22. Nae (2010-02-11)
Daca stau bine si ma gandesc acuma 6 . 7 ani se tzineau sedintze se bea o bere un suc la stadionu icim .. se vorbea despre deplasari despre tot unde erau ultrasii atunci ? era una si aceeasi galerie Steagu ( Forzza Carpatica ) !!!!

23. Rareș (2010-02-11)
Veniți frații mei stegari să ne cunoașteți, să vedeți ce fel de oameni suntem cu adevărat, nu vă mai luați după zvonuri sau părerea lu' Nea Caisă de la patru care nu știe unde e stadionul și nu face diferența între suporter și huligan!

24. Pizzi (2010-02-10)
Pana prin mai cand avem in plan sa organizam intalniri/petreceri in aer liber la un gratar si-o bere,noi ne intalnim in barul Cross Road de pe strada Lunga colt cu Carierei.De exemplu vineri ,sambata si duminica la ora 19 noi ne intalnim in vederea strangerii banilor pt.abonamente,e liber sa vina si sa-si exprime parerea oricine .Este mult mai civilizat sa comunicam verbal fata in fata.Asa vad eu evolutia lucrurilor inspre bine.Cu ironii,rautati si jigniri pe net vom ramane mereu la aceelasi nivel.

25. (2010-02-10)
pizzi cred ca idea ta sa stam fata in fata e buna dar unde si cand.Cred ca cel mai bine e o intrunire a stegarilor

26. droghi (2010-02-10)
Cam asta e realitatea acuma... pt mine e realmente o placere sa merg la meciuri la peluza! ma intalnesc cu pritenii mei, fac altii noi, sustin echipa iubita care ne-a si adus impreuna! dupa continuam la o bere, un suc.. si cateodata mai departe la un party undeva! in deplasare la fel... nu stau ingradadit intr-un rat de oras.. sunt cu prietenii cu masina/microbuz/tren, ne simtim bine, relaxati fara frustari huliganice ci doar sa demonstram dragostea noastra pentru Steagu!! Asta e, daca unii nu pot intelege ca s-au schimbat radical lucrurile.. treaba lor! noi care suntem, ne simtim foarte bine si nu ne prea intereseaza carcotelile si fitilele altora! sanatate!

27. Pizzi (2010-02-10)
Nu sunt in grupul de conducere pt.ca deocamdata nu exista conducere.Sunteti 2-3 insi care sub diferite nick-uri posteaza tot felul de aberatii.nu mai repetati la infinit aceleasi vrajeli,obisnuiti-va cu adevarul,obisnuiti-va cu realitatea de azi in care vechile obiceiuri nu-si mai gasesc locul. Legat de ironii si curiozitati cu multe semne de intrebare dati-mi voie sa va privesc in ochi cand le discutam.Discutiile personale nu se poarta pe net mai ales cu "anonomi" si tot felul de nume imaginare,ne putem intalni oricand intr-un mediu organizat sau neorganizat unde putem discuta despre absolut orice...Numai bine.FORZA STEAGU...

28. marcel (2010-02-10)
oameni buni ajunge!nu cred ca e locul potrivit sa ne spalam rufele; cine vrea sa mearga la tribuna cine vrea sa vina la peluza, fiecare simte si traieste iubirea pt. Steagu' in modul lui...daca tribuna injura inseamna ca atata pot, desi mai bine ar canta cu noi(in tur au fost cateva momente)...

29. marcel (2010-02-10)
oameni buni ajunge!nu cred ca e locul potrivit sa ne spalam rufele; cine vrea sa mearga la tribuna cine vrea sa vina la peluza, fiecare simte si traieste iubirea pt. Steagu' in modul lui...daca tribuna injura inseamna ca atata pot, desi mai bine ar canta cu noi(in tur au fost cateva momente)...

30. marcel (2010-02-10)
oameni buni ajunge!nu cred ca e locul potrivit sa ne spalam rufele; cine vrea sa mearga la tribuna cine vrea sa vina la peluza, fiecare simte si traieste iubirea pt. Steagu' in modul lui...daca tribuna injura inseamna ca atata pot, desi mai bine ar canta cu noi(in tur au fost cateva momente)...

31. marcel (2010-02-10)
oameni buni ajunge!nu cred ca e locul potrivit sa ne spalam rufele; cine vrea sa mearga la tribuna cine vrea sa vina la peluza, fiecare simte si traieste iubirea pt. Steagu' in modul lui...daca tribuna injura inseamna ca atata pot, desi mai bine ar canta cu noi(in tur au fost cateva momente)...

32. unul care il stie pe pizzi (2010-02-10)
pt pizzi ce faceu peieteni tai cu care venei la meciuri in deplasare atunci erai mandru de ei ????

33. marius (2010-02-10)
striga tribuna ca majoritatea sant din fosta carpatica iar scandalul asa zis e din vina conduceri cum a putut sa ii lase liberii in stadion cum au vrut ei

34. droghi (2010-02-10)
Prietene... cascaval nu mai e de cam 2 ani... tresezte-te!!! Nu mai e Petre, suntem in 2010! nu mai sta nimeni cu capul jos si mana intinsa la usa clubului ;)

35. (2010-02-10)
pizzi tu unu mergi in grupul care e la conducere acolo inseamna cacascavalul de asta e cearta intre voi, daca esti membru fondator al forzza carpatica ce statut are ea, iar ce spui de deplasari in trecut ai dreptete dar asta se intampla si acum(medias alba-iulia)rivalitate nu puteai sa ai atata timp cat timp nu ai galerie, si tu personal cat timp ai lipsit de la meciurile lui steagu din pasiune daca vrei pot spune mai multe aproape un roman despre aproape totii de la latrau silviu calu petre cati cel mare cat si cel mic un

36. Pizzi (2010-02-10)
Am evitat mereu sa postez pe internet pareri si opinii,pt.ca mi se pare lipsit de sens sa te ascunzi dupa un monitor daca ai ceva de zis,dar de data asta cred ca e nevoie sa imi exprim parerea,pt.ca in aproxi****v 25 de ani de cand vin pe stadion,dintre care vreo 20 in galerie, am vazut si trait multe.Nu am tinut mortis niciodata sa fac parte dintr-un anumit grup,desi sunt membru fondator la Forzza Carpatica,am facut parte din Flank Ultra acum Delinquent,mereu am fost Stegar si atat... @nae-se vede clar din postarea ta ca esti usor depasit de vremuri.ce zici tu e adevarat dar se intampla cu ceva ani in urma,nu confunda ultras cu hooligans... in ultimii 2 ani in peluza s-a format un nucleu de stegari 100% care traiesc meciul la intesitate maxima,si pentru care este mult mai important sa raguseasca incurajand echipa,decat sa dea un pumn sau sa jigneasca adversarii,pt.ca sincer vorbind,in toti anii astia de cand vin eu pe stadion nu am avut nici o rivalitate adevarata,in care intr-adevar e inevitabil sa nu apara jigniri,injuraturi si batai...am avut o rivalitate superficial aparuta datorita primitivismului oltenesc,tocmai de-aia nu s-a transmis si o mai tin minte doar cativa... scandalurii erau mult mai multe inainte,acasa iesea mai mereu scandal pt.ca erau neconcordante intre ce se incasa de la jucatori si conducatori si ce se cheltuia in scopuri bahice dupa meci,ca sa nu mai vorbesc de deplasari unde pe langa ca erau mereu "discutii" mai mult sau mai putin aprinse intre noi,mai apareau si vandalismele si furaciuni in grup de ramaneau frigiderele goale,ospatari fara mobile si terasele fara umbrele pe unde faceam noi popas...eee?!?!? iti mai aduci aminte...eu imi aduc aminte perfect...atunci ma tinea in peluza doar pasiunea pt.Steagu, imi era rusine cu unii oamenii de langa mine,acum vin in peluza cu cea mai mare placere,ACUM SUNT MANDRU DE OAMENII DIN PELUZA...desi mai sunt si baieti care nu s-au integrat,sper si imi doresc sa fim din ce in ce mai multi si mai uniti...acum e altceva pt.ca au disparut interesele, cine vine acum in peluza e clar ca vine din dragoste si pasiune pt.Steagu!!! P.S.- pt.Soso din garda veche,un salut respectuos ;)

37. Un Cunoscut (2010-02-10)
Nae acuma sa fim sinceri cand dinamovistii au vrut sa arunce dupa voi cu scaune si alte minuni voi de ce ati tacut ? o fi tribuna 2 un loc de ultrasi ? ce **** mea tot ii pupati pe aia de la UTA in cur...nu mai e nimica intre ei si noi a fost odata cand era Carpatica si cand era la ei Red Fighters atat.acuma traim alte vremuri. Si sti ceva tu crezi ca daca esti Ultras trebe sa te duci sa te bati cu echipa adversa ? ala deja e huliganism. Normal tribuna 2 injura pe toata lumea ca nu merge nimeni de acolo in deplasari sa vada cum , de ce sa ne facem dusmani ? hai salut, si apropo soso ai mare dreptate

38. (2010-02-10)
ce?peluza? e zero cel mult 50-60 de insi care are treba cu mitica si basarabia si au tupeu sa vorbeasca de tribuna . uitativa la peluza vine la meci ca la discoteca(un fular,tricou galben nimic)parca sant niste curci din gradina zoo,voi credrti daca santeti in peluza santeti cei mai tari suporteri a lui fc brasov pe langa ca santeti putini va mai si certati intr voi ca santeti multe grupari 10-15 prieteni si gata o brigada care fiecare are scopul sau,nu va convine ceva protest nu mai venim la meci astia da suporteri si tot dati in lumea de la tribuna 2

39. droghi (2010-02-10)
pai tocmai ca tribuna a 2-a a injurat pe timisoara si pe dinamo! si pe craiova si pe mai toti!! a fost un moment foarte interesant la ultimul meci... in timp ce trbunaII striga "UTA, UTA", peluza striga "Forza Steagu"! asta spune mult despre cine canta de Steagu si cine are alta treaba! apoi impotriva lui mitica ar trebui sa canti si tu... pentru ca o lege securista te afecteaza si pe tine: de la stat juma de ora la coada sa intri pe stadion, sa te controleze si in chiloti.. si pana doamne fereste o sa-si ia prietena/fata ta niste bastoane peste fata de la jandarmi!!!!! si ce scandal, ce batai ai vazut in peluza???? singurele batai au fost la tribuna a 2-a la meciul cu dinamovistii!!! au reusit sa streori intr-un post de cateva randuri fantastic de multe neadevaruri.. felicitari!

40. Nae (2010-02-10)
Dc nu vine lumea in peluza .. ? sa infiintzat ultras ... scandal , injuraturi , copii la 14 ani care ii injura pe timisoara .. dinamo vrea sa se bata auzi .. este fff simplu !!! cantam de mitica sau de steagu ? astea sunt numa unele din motive !! prefer tribuna a 2 acolo chiar se poate numii peluza !!

41. kkk (2010-02-09)
@soso-in ziua de azi este greu sa nu te certi daca nu ai ceva in cap.peste tot unde te uiti se promoveaza scandalul ,injuraturile si prostul gust.important este ,ca asa cum ai remarcat si tu,sunt destui stegari de calitate care pot face ceva din suflet pentru peluza pt.stadion pt.oras...

42. Soso (2010-02-08)
Mai voi gresiti mult daca va certati!!! Aveti intre voi niste oameni de mare calitate si care sunt stegari adevarati.. ca Pizzi sau Tudi, pe care ii stiu toti de ani buni si toti ii repecta, dar si altii sunt convins! Voi trebe sa fiti uniti si sa ascultati de cei care merita cu adevarat! Va zic asa ca un sfat de la cineva care a fost in situatia voastra! Succes! Hai STEAGU!!!

43. Nutzu (2010-02-05)
Am stat vreo 20 de minute sa citesc toate comentariile...interesant ce scriu unii pe aici,parerea mea e ca...cine vrea..si cui ii place viata de suporter,nu neaparat ultras...dar suporter infocat al echipei FC BRASOV,poate sa vina...peluza e pt toti..nu pt mn nu pt X samd...suntem pe drumul cel bun...asta-i cel mai important,in legatura cu Delinquent...nu cred ca are rost sa va dati prea multi cu parerea...cei care ne cunosc..stiu cate sacrificii am facut noi pt echipa...

44. FC brasov (2010-02-05)
Salut coco4 buna idee ta sa le dai toba celor din galerie si te felicit pentru astra.ne vedem la meciuri.

45. ionut (2010-02-04)
bun asa. aviz si adminului sa preia ce ai tu (bineinteles, cu acordul tau) si sa le puna pe site

46. Răzvan Ionuț Dobrică (2010-02-04)
pt Ionuţ, am fost la un examen şi de asta a rămas "pe butuci" secţiune cântecelor. Acum am actualizat-o şi e tot în regulă.

47. (2010-02-04)
admine in semn de respect pentru lumea civilizata care viziteaza site-ul,ai putea sa stergi mesajele jignitoare.mersi.

48. (2010-02-04)
admine in semn de respect pentru lumea civilizata ca viziteaza site-ul,ai putea sa stergi mesajele jignitoare.mersi.

49. Dragosh (2010-02-04)
mai duva draq toti ... Va tot certati aicea :)) pe net ...Disperatilor

50. HySTeRia 2010 (2010-02-04)
Nu ar fi mai bine ,ca la fiecare meci inainte cu 2 ore sa ne intalnim toti din peluza si cei care vor sa vina in galerie sa ne intalnim in Livada Postei ? ca poate daca vede lumea ca ne strangem acolo vor veni si ei pe parcurs in galerie . Ce ziceti ?

51. droghi (2010-02-04)
N-a zis nimeni asa ceva... poti sa mergi si la oficiala daca acolo te simti bine! ideal ar fi sa fie o galerie puternica sa fie echipa sustinuta 90min si cand e cazul chiar tot stadionul sa fie o galerie! Altfel frumos gestul tau coco4... ia legatura la adresa de mail/messenger "lss_bv" pentru acea toba!

52. coco4 (2010-02-04)
eu nu inteleg o chestie daca am abonament la t2 sunt un prost sau care este treaba asa vb astia din peluza de cei de la t2eu iubesc echipa in felul meu cel de la peluza in fel;ul lui eu cred ca unitatea si seriozitatea este lucrul principal uite eu am de gand sa donez celor din peluza o toba imensa de la barcelona deci lasati cehestiile cu eu sunt mai suporter decat altu inca o data va spun unitatea este principala forza toti stegari

53. morsanu (2010-02-04)
Hehe, iara o dati in diverse. Trebuie sa readucem oanenii la stadion, punct. Ca unuia ii e frica de ploaie si sta la T sau S, ca unul vrea sa vada meciul bine de la T1, ca unu vine sa cante la T1 (excludem aici japitele cu glume proaste si injuraturi in freza), ca unii vin sa cante 90 de minute in galerie, asta deja nu mai conteaza. Nu inteleg de ce unuia din peluza ar trebui sa ii fie antipatic unul care vine in T1, mananca seminte si nu canta. Fiecare face ce vrea, fiecare iubeste sau simpatizeaza Steagu in felul lui. Felicitari ca v-ati luptat sa se faca abonamente si la peluza, sunt sigur ca incet, incet o sa se umple. Forza Steagu!

54. droghi (2010-02-04)
nici asta nu e buna :( Oriunde si oricand te voi urma Cantand si demonstrandu-ti dragostea Chiar de ne va fi greu, aici vom fi mereu Steagu a fost tot timpul drogul meu Dar stiu ca va veni si acea zi In care tu ne vei dezamagi Si atunci noi vom striga, din toata inima Steagu e prima dragoste a mea ole, ole ola Steagu e prima dragoste a mea

55. ionut (2010-02-04)
pt razvan. bun site-ul, insa la sectiunea cintece, nimic nou sub soare... asteptam altele, sa vedem ca au sustinere cuvintele de mai jos, cum ca avem cintece multe si minunate, in afara de steagu' ale ale

56. droghi (2010-02-04)
*s ugestii... e greu u cenzura :)

57. droghi (2010-02-04)
pai mai nek acuma uite care e chestia... un om normal, daca il deranjeaza chestia asta ar zice "ia sa iau eu o foaie si un creion si sa compun eu un cantec doua, ca astia nu sunt in stare"... dar sa zici ca tine "nu-mi place, hai acasa", mi se pare o prostie! in fine... esti binevenit oricand cu ****stii ;)

58. Răzvan Ionuț Dobrică (2010-02-04)
Intrați pe steagulrosu punct wordpress punct com sau scrieți pe Google "La Stegaru" şi o să găsiţi un fel de site cu istoria Steagului şi poveşti faine. E şi o secţiune cu cântece acolo. N-ar fi rău să trageţi un ochi, mai ales pentru cei ca Nek şi Anton. Sper să nu supere admin-ul de aici pt publicitatea asta. Asta aşa, vorba lui Rareş, ca de dimineaţă, înainte de examen.

59. dan (2010-02-04)
auzi rares, de ce nu pui tu aici cintecele, sa vada oamenii ca si noi avem cintece, nu numai steagu ale ale? sunt cumva secrete? poate in felul asta o sa vina lumea in peluza!

60. Rares (2010-02-04)
Nek, cauta-te :) La doctor, la medic, la psihiatru, la cap, la ce vrei tu. :) Dar n-avem nevoie de oameni ca tine si ca Anton in peluza. Sunt o gramada de cantece noi si frumoase, pe care le cantam meci de meci, dar din fata televizorului n-aveti cum sa le auziti. Antoane daca vii la meci sa injuri te invit sa-ti iei un abonament la T2. Mai bine mai putini si de calitate. Asta asa de dimineata, 7:03.

61. neK (2010-02-04)
Sa iti zic de ce nu ma mai atrage pe mine peluza? Pentru ca nu avem si noi un cantec mai nou, sau unul care sa poata fi numit cantec. De fiecare data aud doar: Forta steagu ale ale ale Haide haide steagule, du-ne la victorie Forta steagu, forta steagu... Si cam atat...

62. Răzvan Ionuț Dobrică (2010-02-03)
Dragul meu, Anton, îţi spun părinteşte, învaţă mai bine cântecele galeriei ca să-i acoperim pe vizitatori prin cântece atunci când încep să ne înjure. Ce zici, n-ar fi un răspuns de genul ăsta mai devastator decât o m..e?

63. droghi (2010-02-03)
auzi altu... deci noi trebe sa facem tot ce fac aia de la tm.. daca ei injura.. hop si noi.. daca ei se aruncat in cap de pe bloc.. hop si noi! bravo.. asta da atitudine! daca aia sunt taranoi si atata stiu, doar sa injure.. normal ne luom dupa ei! si im plac concluzia... "daca nu ii injuram, inseamna ca ne e frica de ei si ca sunt peste noi"!! daaaaaaa... super tare, corect!

64. Anton (2010-02-03)
Deci am citit toate comentarile de pana acum, dar nu suport sa citesc fraza NU INJURAM ECHIPA OASPETE ! Da frate sunt deacord sa nu injuram ,dar cu scopu ca nici galeria oaspete sa nu ne injure,la meciu cu Timisoara ne-au facut sclavi hoti muisti etc noi stateam si ii admiram pe ei. mai trebuia doar sa ii aplaudam pentru insultele lor. La meciu cu CFR CLUJ care va fi acasa as vrea ca toata lumea sa ii injure pe Ceferisti ,de ce sa nu ii injuram ?! ne este frica de ei s-au cum ? Sau si aia sunt peste noi ?

65. Rares (2010-02-03)
90% dintre postarile de aici sunt din invidie, frustrare, rautate. Nu vorbiti din amintiri, povesti, basme sau ce a zis vecinul de la doi cand s-a trezit dupa o noapte grea. In peluza se incurajeaza echipa, nu se injura galeria oaspete, nu se injura echipa oaspete, nu se vorbeste cu ba, dar nici cu domnule, nu sta nimeni sa vada cine canta si cine nu, cine vine canta din placere, nu sta nimeni sa vada daca ala e lider sau altul sau daca altul e mai lider ca altul. Nu stiu ce intelegi voi prin lider, dar aveti anumite probleme, pe care, cred ca, ar trebui sa le rezolvati acasa, sa mai mancati, sa mai beti, sa mai cititi o carte, sa va mai relaxati din cand in cand si nu sa va refulati pe net si sa atacati in stanga si in dreapta, ca galeria e asa, ca peluza e nu stiu cum, ca ala a facut nu stiu ce, ca ala a mai supt si alte chestii de genul. GenEuGen. Aveti grija de voi, implicati-va, faceti ceva pentru oras, culori, tara, nu mai stati cu mainiile in vot. M-am saturat de vorbareti, copii care se cred huligani, frustrati, pupincuristi, anonimi care vorbesc mult si prost. Eu sunt Rares, stiti unde ma gasiti, Peluza Sud Brasov ;)

66. flank (2010-02-03)
brasov te-a luat nasol?? cred k ce am avut eu de zis am zis ieri,din pacate nu ai nimerito pe asta daca vroiam sa zik ceva in legatura cu ceva scriam cu flank nu mi-e rusine cine sunt,si atat timp cat eu n-am atacat pe nimeni ai putea sa te abtii dar,de fapt potzi sa scrii ce vrei de aia exista internet fiecare sa isi descarce starile!! repet inca odata si vb in numele flank ultra!! NU ne interseaza cine conduce galeria, vom veni in peluza,vom veni pt echipa ,nu venim in peluza ca sa devenim cineva!! acu daca ar fi sa facem o dicutie de asta ce a fc aly sau ce na facut sau ce a facut x sau y se va lungi pana anul viitor, pt ca exista tot timpul replici care sa contrazica asa ca faceti cumva si mai schimbati subiectul vad ca sa facut un hobby sa se exagereze si sa se vorbeasca toate fazele astea!! deci din pct meu de vedere e inchis subiectu ! asta va fi ultimul comment ,nu are rost sa mai ne dam in specatcol pe net! daca se vrea o intalnire,in care se vrea sa existe o unitate din partea tutror grupurilor,noi vom fi primii care vrem sa fie bine!!alaturi de restul peluzei!!

67. Horatiu (2010-02-03)
Am inteles...hai sa lasam faptele sa vorbeasca in locul nostru. Te astept si pe tine in peluza asa cum ii astept pe toti cei care vor sa facem ceva sa iesim din mizeria asta in care ne-am afundat de ceva vreme.Eu cam atat am avut de zis aici. PACE

68. Brasov (2010-02-03)
Bai cascaval daca tu vi in peluza sa mananci seminte sau sa vorbesti in ce club ai fost aseara .... nu ai ce cauta acolo cu preocupari dinastea! si pentru Duma Anului care tot flank e vreau sa ii zic urmatorul lucru! Era mai bine cand era aly si cand le-a dat tzapa pe romaneste unor copiii care vroiau abonament la peluza si nici in ziua de azi nu le-a inapoiat banii??? Era mai bine cand era marioneta unor oameni? Era mai bine cnad se ducea cu miloaga pe la club? Nu vroiam sa spun aceste lucruri.. Nu ca ii i-au apararea lu Horatiu sau a altui grup dar este o schimbare in bine care se vede cu ochiul liber!!Pacat ca trebe sa ajungem sa zicem adevaruri care dor pe net!! Rusine celor care ataca si celor care gandesc ca niste copiii!!!

69. (2010-02-03)
pt cel cu Duma Anului.. vezi sa nu mori de atata frustare si invidie ;) si nu te mai ascunde dupa nick-uri si da-ti numele tau daca vrei sa zici ceva!

70. cascaval (2010-02-03)
nu striga la mine sau la o persoana anume ci la toata galeria...asta la meciurile din deplasare(la care am fost si nu sunt putine) ca la cele de acasa nu stau la peluza.

71. Duma Anului!! (2010-02-03)
ultima postare e cea mai tare "il strangem de gat amandoi:))" poi horatiu,nu tu te dai mare lider si te bagi in fata sa dai tonu?? ce faci o sa te strangi de gat singur? sau poate se refera la altcineva:)) abia ast sa vad cum strangi tu de gat pe cineva pana atunci daca chiar vrei sa fi lider asa cum te dai fa cumva si da un exemplu si nu te mai balacari aci pe net cu laude:)si cu chestii de astea:) sper sa fi activ:( PREZENT LA MECIURI:) in retur asa cum esti si aci pe site:) ACEASTA POSTARE E UN PAMFLET SI TREBUIE TRATATA CA ATARE!!

72. Ovidiu (2010-02-03)
Am stat si am citit si eu toate comentariile. In primul rand toti din peluza merita felicitati pt eforul care-l fac la fiecare meci, indiferent ca e acasa sau in deplasara. Merita felicitari pt coregrafiile de la meciurile de acasa, merita felicitati pt ca merg pe banii lor si sustin echipa si in deplasari. In al doilea rand, e de apreciat ca in peluza sunt foarte multi baieti de calitate, cu o educatie aparte. Era cineva care spunea ca cei din peluza injura echipa oaspete sau galeria adversa, total gresit. Eu nu am auzit de ceva timp ca galeria sa injure, cei care injura si fac glume proaste sunt cei de la T2. In al treilea rand, dar nu cel din urma, trebuie mentionat ca oricat de mult si-ar dori cei din peluza e inevitabil sa apara si unele discutii/certuri intre brigazi. Exista tensiuni, nu degeaba e si comentariul lui flank, insa per ansamblu peluza e in crestere, baieti de calitate gasiti acolo, trebuie doar sa mergeti alaturi de ei. Eu nu stau in peluza, desi ii cunosc pe unii baieti de acolo, locul meu nu e in peluza. Pe de alta parte nu trebuie bagati toti cei din T2 in aceeasi oala, multi merg la T2 pt ca vor sa asiste la spectacol, nu sa contribuie la el, insa sunt unii care se pricep la glume proaste si injura, asta e cu totul altceva

73. Horatiu (2010-02-03)
sa mi-l arati si mie pe ala care striga la tine...ca sa-l strangem de gat amandoi.

75. cascaval (2010-02-03)
unul dintre cei care da tonul foloseste niste formule de adresare care pe mine m-au lasat masca...nu de multe ori a trebuit sa ma abtin sa ii atrag atentia(nu cade bine),respectivul spune mereu "haideti ba",""BA BA",oare nu poate fi eliminat acest "ba"suna foarte urat si nu imi mai vine sa cant... o fac totusi pentru echipa insa imi vine sa-l strang de gat pe tipul acela!

76. Horatiu (2010-02-03)
e pacat ca unii gandesc asa...daca te consideri brasovean, nu-ti bate joc de valorile locale macar ;)

77. Dinamovistu -SS-88 (2010-02-03): -1 puncte :: Afisare comentariu
78. lorca (2010-02-03)
atata timp cat vor fii parveniti in brasov care nu au spirit local dezvoltat,care locuiesc in brasov,"acasa" zic la vreun oras dintr-o zona mai saraca ca de acolo sunt parintii si tin cu echipe din bucuresti,e clar nu o sa avem o galerie precum cea a rapidului...si rapidistule:"niciodata sa nu zici niciodata" ;)

79. coco4 (2010-02-03)
eu sincer am luat abonament la tribina 2 din cauza varstei dar am spus unui amic sa imi cumpere o toba enorma de la barcelona si vreau sa o donez peluzei mie varsta nu mai imi pemite sa merg in peluza dar trebuie sa fim uniti cu toti

80. rapidist_bv (2010-02-03)
admin:: daca tu crezi, k galeria brasovului, putea fi comparata cu cea a Rapidului....este exact ca si cum ai spune k eu voi deveni vreodata presedintele Romaniei-;)) galeria buna brasovul avea atunci cand era Silviu, sef de galerie, erau si baieti din rasnov-, era galerie puternik, nu era k si acum...era o singura si puternik galerie..dar cu Rapidul nu o sa va comparati niciodata, pt asta e nevoie, de un sef de galerie care sa impuna respect..multa bafta va doresc..si sper k ve-ti ajunge in europa league

81. harry (2010-02-03)
Sa cantam cu toti in cor,si t1, t2 si peluza si atunci se va auzi calumea forza steagu.

82. Horatiu (2010-02-03)
@admin : am si recunoscut ca am exagerat, desi cu porcii tre' sa fii porc...e chestie de sorici :))

83. bobi (2010-02-03)
de obicei cand vin la meci stau latribuna 1 sau 2!! pana la urma nu conteaza unde stai daca vii la stadion si is sutii echipa! la peluza normal sa se stea ,sa fie cat mai multi si sa cante sa sutina echipa!!! si incele 2 tribune se traieste meciul la maxim si se sutine echipa!!Asa ca haideti la stadion si oriunde ati sta este foarte bine!! FORZA STEAGU!!!!

85. HySTeRia 2010 (2010-02-03)
Pnetru oneself...Daca te intereseaza,unele brigazi se formeaza din alte brigazi .

86. kkk (2010-02-03)
Amice flank,tu cred ca vezi un risc si in a duce lingura la gura!!!despre ce riscuri vorbesti? ti-a pus cineva pistolul la tampla in peluza?ti-a amenintat cineva familia? reveniti-va...in peluza e liber sa vina oricine,atata timp cat are o atitudine civilizata.cine se poate adapta regulilor nescrise ale peluzei e liber sa vina si cu siguranta va fi bine primit, daca e un om decent.nu trebuie sa ai geaca lacoste dar nici sa vii in slapi scuipand seminte...in peluza suntem toti egali,indiferent ca esti director, instalator sau somer.despre asta e vorba,bun simt si decenta.FORZA STEAGU.

87. oneself (2010-02-03)
mi se pare inutil sa creeam brigazi peste brigazi cand de fapt noi vrem sa fim o familie reunita

88. admin (2010-02-03)
mi se pare o atitudine paguboasa cea a lui Horatiu: "tu unde erai cind eu...". nu cred ca e relevant. e cam ca "eu cind faceam aia, tu stateai cu putza in nisip". sa fim seriosi, ca nimeni nu e buricul pamintului. nici horatiu, nici flank, nici "vechiul brasov" si nimeni de aici si de oriunde. trebuie orgoliul asta dat la o parte si avut grija la relatia dintre toti din peluza. mi-a placut ce a spus Razvan Ionut Dobrica legat de cei care vin noi in galerie. Trebuie toleranta, ca nimeni nu s-a nascut invatat. Toleranta, oameni buni. Asa cum cei de la T2 va apreciaza pe voi, cei din peluza, ca sunteti de fapt imaginea suporterilor brasoveni, la fel si voi, cei din peluza, nu trebuie sa-i luati peste picior, sa-i luati in bascalie. sensul acestui articol este de a invita oamenii in peluza, astfel ca Steagu' sa aiba o galerie comparabila, sa zicem, cu cea a lui rapid.

89. Vasi (2010-02-02)
Eu voi lua abonament la T1 (varsta din pacate), dar doresc mult succes celor din peluza. Oricum ma bucura cand vad la TV ca avem galerie si in deplasare iar acasa de f. multe ori se creeaza o atmosfera f. faina. Important este sa cante TOT STADIONUL. Forza Steagu' !!!

90. HySTeRia 2010 (2010-02-02)
Ne lasa cu bannerele pe gardu din fata ?

91. Mitel (2010-02-02)
Eu zic sa trecem la alte discuti in legatura cu peluza!! Ce putem face sau ce o sa facem!!!!

92. HySTeRia 2010 (2010-02-02)
Dragosh lasa-mi id-u tau de mess sa discutam cate ceva :)

93. droghi (2010-02-02)
pai daca tu vi in intr-un loc (peluza in cazul asta) cu atidutinea asta "spre nemultumirea unora", sa faci tu ciuda nu stiu cui crezi ca are ceva cu tine... nu cred ca este foarte constructiv! copilarii din astea nu cred ca isi au locul... in fine, ai spus bine sa nu tocim tastaturile asa ca sper vom progresa in continuare si nu ne vom lovi de orgolii puerile! succes! FORZA STEAGU!

94. flank (2010-02-02)
mitel:) da nu ma cert cu nimeni dar sa adus vorba de noi,ca unde vom sta si etc ce certuri au fost , si eu atat am spus ca vom sta in peluza cu restu lumii atat! oricand se va stabili o sedinta sau o activitate a peluzei si vom fi che**** stai linsitit ca nu vom refuza dimpotriva ne va face placere!! asta e ultimu meu comment,daca se vrea sa vb stim cum ne gasim numa bine

95. Mitel (2010-02-02)
Aly sau cine oi fi!! Ba ai vazut nici eu nu m-am bagat in discutii aiurea ca nu are rost!!! Nu trebe sa te primeasca nimeni in peluza si nu trebe sa demonstrezi nimanui ca esti in peluza sau nu!!! Cine comenteaza aiurea si scrie comenturi aiurea ala nu stie ce se intampla!! Tu decizi ce faci si ce, dupa parerea mea este sa nu ne mai certam... si daca avem ceva de zis , sa o facem face to face in peluza sau unde ne intalnim!!! Daca avem ceva unu cu altu in fata!!! Deci terminati aici cu toate certurile!!!!

96. flank (2010-02-02)
droghi,daca tot zici ca esti din peluza,sti tu f bine ce zic,asa ca da spre nemultumirea unora revenim;);) nu isi da nimeni importanta ca daca imi sau ne dadeam importanta,insemna sa incep sa tocesc tastatura si am mai spus odata am trecut de nivelul asta:) eu am lasat acest mesaj pt ca atat timp cat sa scris de noi si de certuri si etc e normal k am lasat acel post in care am scris k flank ultra ca si celelate grupuri va fi in peluza!! chiar daca nu vom fi primiti in marea familie, numa bine;);)

97. droghi (2010-02-02)
"indiferent de risc", "spre nemultumirea unora"... asta cu flank traieste in lumea lui, pe planeta paranoia. vino in peluza daca vrei.. daca nu vrei, nu veni. dar lasa-ne telenovela asta puerila din capul tau... nu trebe sa iti dai singur atate importanta

98. HySTeRia 2010 (2010-02-02)
Sunt curios cate grupuri vor mai aparea in returu asta.. Cum exactitate va pot spune ca unu deja este format , se intelege dupa nick-u meu.

99. flank (2010-02-02)
am avut rabdarea sa citesc toate comentarile,unele excesiv de exagerate ,unele reale in fine vb in numele gruparii flank ultra si rog a nu se mai aduce in discutie de noi pt ca sincer am trecut de capitolul "suferintze pe net" vom fi in peluza,spre nemultumirea unora sau spre bucuria altora fiecare cum vrea:) si cu asta punct nu conteaza daca vom fi primiti in marea familie sau nu, daca lumea va colabora cu noi sau nu si tot asa!! pt ca noi nu venim la meci ca sa ne cunoasca lumea sa devenim cineva;) venim la meci si in peluza sa sustinem echipa cum putem si acasa si in deplasare si asta chiar daca deranjeaza pe cineva sau nu sper ca prin acest mesaj sa se inteleaga ca vom sta in peluza!! indiferent de risc ;) Numa bine!

100. Dragosh (2010-02-02)
Lasa ma nebunilor k o sa se schimbe peluza in returul acesta ...dak comunicam si sa aducem si noi cat mai multa lume eu deja am plan pentru o brigada din tractoru am vb cu baietii si vor sa se inplice :X Lupta Steagu Smechera poza :*:*

101. Mitel (2010-02-02)
Dupa parerea mea ca si criticile duc la ceva constructiv atata timp cat nu jignesti si atata timp cat nu faci niste acuze care nu sunt adevarate si multe altelte!!! Ca nu toti sunt perfecti sau nu toti fac lucrurile cum trebe!! Eu zic sa nu va m-ai plecati urechea la tot ce se aude pe net si tot ce se zice ca ala e asa ca in peluza sunt certuri, etc.... Eu zic ca cel mai bine sa ne vedem, sa discutam problemele care sunt si sa cadem la un acord toti, ca doar suntem stegari, ma refer la steagarii din peluza. Numai bine si lasa-ti polemica asta aiurea!!

102. HysTeria 2010 (2010-02-02)
Ai mare dreptate Rares,stiu pe propria piele cum e sa stai noaptea la 2 sa schitezi steaguri ,sau sa ingheti in gara. Veniti in peluza

103. droghi (2010-02-02)
PREA MULTE VORBE, PREA MULTE DISCUTII!!! HAIDETI IN PELUZA SA FACEM SPECTACOL, SA DUCEM ECHIPA SPRE VICTORIE SI IN TOAMNA SA NE BUCURAM DE O CUPA EUROPEANA!!! LASATI PROSTIILE!

104. Rares (2010-02-02)
Trebuie sa stiti ca cei din PELUZA (GALERIE) nu au niciun fel de facilitate. Nu au transport gratuit in deplasari, intrari gratuite, mancare sau alte chestii ce va mai trec prin cap. Suntem complet independenti fata de club si tot ce se face in peluza se face din bani proprii, auto-finantari sau alte surse de venit.

105. vechiul brasov (2010-02-02)
draga 123 nu cred ca incerc sa stric nimic,eu doar am intrebat unele lucruri ce le-am vzt cu ochii mei stai linistit ca pe me nu tin partea nimanui ma bucur ca sunteti toti uniti,si cand spun toti ma refer la toti!!! nu la marea majoritate,chiar imi voi face abonament din nou la peluza si sper sa ma contraziceti si sa zic ca a fost doar o iluzie ce am scris eu mai jos!!

106. Rares (2010-02-02)
Eu unul va astept in peluza, am ceva ani in peluza stegara, am fost alaturi de echipa atat in liga a 2-a, cat si in prima liga, numai eu si baietii de langa mine stim prin ce am trecut prin liga a 2-a, dar nu asta conteaza! Conteaza sa vina lumea la stadion si imiplicit in peluza. Va asteptam sa vedeti ca nu e deloc asa cum ziceti voi. :) O sa va convingeti voi si sa vedeti ce frumos e sa inghetati noptile dinaintea meciurilor vopsind pentru a reprezenta frumos orasul in meciul ce urmeaza! Forza STEAGU!

107. 123 (2010-02-02)
draga 'vechiul brasov' si alti "binevoitori" ma bucur ca va preocupa intens soarta peluzei... era poate mai bine sa va procupe in ultimii 10 ani si mai putin acuma cand cei de acolo sunt mai uniti ca niciodat si incerca din greu sa recunstruiasca ce sa stricat in anii trecuti! Acuma cand se vad atatea lucruri frumoase din Peluza.. ar trebui eventual sa ajutati cu ceva si mai putin sa criticati/jigniti! inchei cu vorba preferata a romanului... PAREREA MEA! :)

108. cip (2010-02-02)
@DannyG24 "Eu nu vin sa ma injur cu suporterii adversi, au tot dreptul sa-si incurajeze echipa, vin pt sport" .. inseamna ca toti din t2 (IN AFARA DE TINE :) )au dat **** lu craiova,steaua,timisoara si a tuturor echipelor care au trecut pe aici . S-a vazut cine vine pe stadion sa injure . Daca tot stai in T2 , invatati si voi mai multe cantece . IMPREUNA SUNTEM MAI PUTERNICI!

109. droghi (2010-02-02)
sa dezbini e usor... sa creezi scandal la fel.. dar sa implici sa faci ceva cu adevarat e greu! asta e, unii nu pot progresa mai mult decat comentatul pe net!

110. droghi (2010-02-02)
nu inteleg de ce unii inventeaza tot felu de povesti doar ca sa creeze scandal!! e trist! peluza creste, sunt unii care pun mult suflet (sa nu mai vorbim de partea materiala) se zbat si se trezesc jigniti pe site-uri!!! nu pot sa inteleg cu ce ii deranjeaza ca in Peluza lucrurile se misca, ca intre cei care sunt acolo s-au creat niste legaturi stranse...

111. HysTeria 2010 (2010-02-02)
Scuzati pentru atatea posturi

112. HysTeria 2010 (2010-02-02)
Eu zic ca cel mai bine ar fi sa se inceteze cu atatea atacuri la anumiti oameni de pe acest site.Cei care nu au treaba cu peluza sa isi manance in continuare linistit semintele , sa ne lase pe noi in durerea noastra.Asemenea lucruri nu se pot discuta pe chat,cei ce au nelamuriri sa vina in peluza sa discute , nu sa amplifice un scandal doar din vorbe,care nici macar nu este adevarat . Salut

113. HysTeria 2010 (2010-02-02)
Eu zic ca cel mai bine ar fi sa se inceteze cu atatea atacuri la anumiti oameni de pe acest site.Cei care nu au treaba cu peluza sa isi manance in continuare linistit semintele , sa ne lase pe noi in durerea noastra.Asemenea lucruri nu se pot discuta pe chat,cei ce au nelamuriri sa vina in peluza sa discute , nu sa amplifice un scandal doar din vorbe,care nici macar nu este adevarat . Salut

114. Horatiu (2010-02-02)
Te inteleg si ma abtin de la alte comentarii pentru moment...nu am cautat sa fac polemica aici cu tine, pur si simplu m-au deranjat unele vorbe pe care nu le mai spuneai cu siguranta daca ma cunosteai...

115. HysTeria 2010 (2010-02-02)
Eu zic ca cel mai bine ar fi sa se inceteze cu atatea atacuri la anumiti oameni de pe acest site.Cei care nu au treaba cu peluza sa isi manance in continuare linistit semintele , sa ne lase pe noi in durerea noastra.Asemenea lucruri nu se pot discuta pe chat,cei ce au nelamuriri sa vina in peluza sa discute , nu sa amplifice un scandal doar din vorbe,care nici macar nu este adevarat . Salut

116. oneself (2010-02-02)
@DannyG24 daca tot zici ca mergi la T2 ..nu conteaza unde stai, important e sa-ti incurajezi echipa. Crezi ca cei din peluza vin sa se injure cu alti suporteri adversi? Daca tot zici ca mergi la T2 , ai stii ce se intampla acolo ...Daca vrei sa te uiti la meci ff bine uita-te la tv..aaa..Foarte trist cum gandesti, pacat ca mentalitatea difera.

117. Răzvan Ionuț Dobrică (2010-02-02)
@DannyG24 Expresia folosită de tine spre sfârşitul comentariului, de fapt, nu e nimic altceva decât rodul unei prejudecăţi peste care este evident că tu încă n-ai reuşit să treci.

118. vechiul brasov (2010-02-02)
horatiu eu nu te-am jignit cu nimic,dar unde eram eu cand jucam in liga 2?? sincer eram la meciuri,credem-ma din vedere ma sti dar nu asa bine sa zici ca avem o relatie de amicitie!! eu tiam raspuns acum te intreb si eu tu unde erai atunci cand jucam in liga 2 chiar si acum recent??stiu e o intrebare prosteasca ca nu asta conteaza nu conteaza cate meciuri am eu sau altu sau tu!! eu am intrebat si oberv ca nu numai eu lumea intreaba de unde sa ajuns la aceste diferente de grupuri? eu unu admir baietii dqt mai ales unii care chiar pun suflet si au fc f multe admir ,pana si acei copii astra korps cred ,sper sa nu gresesc care fac sacrificii sa vina la meciuri ,presupun ca nu muncesc la varsta lor,si sunt f multi baieti de calitate,dar multa lume vede razboiul unora cu cei din flank ( crede-ma nu am legatura cu niciunii mentionati mai sus:) acum sa fim seriosi eu unul din vedere ii stiu pe baieti de mult timp,i-am vazt si acasa si in deplasare adica in sensul ca nu cred k se poate pune problema unde erau in liga 2 sau etc... sincer daca nu ar fi macar o picatura de adevar in toata tevatura asta lumea nu cred ca ar comenta sa se afle in treaba!! este clar ca ceva este la mijloc si cum a zis si dan mai jos care este scopul acestor 2 grupuri? care e motivul pt care este important cine e mai in fata sau asa?? nu toti aveti acelasi scop?? de fapt avem ca si eu sunt stegar...scopul de a sustine echipa neconditionat?? in fine nu cred ca ar trebui sa deranjeze pe cineva ce am spus mai sus!!

119. DannyG24 (2010-02-02)
ok, baieti daca va place peluza, stati acolo. Mie personal imi place sa stau la T2 la mijloc in felul asta imi pot incuraja echipa si de asemenea pot vedea meciul ff bine in ambele directii. Eu nu vin sa ma injur cu suporterii adversi, au tot dreptul sa-si incurajeze echipa, vin pt sport. Pa

120. oneself (2010-02-02)
aia ce spun prostii nu is nici tari in gura , doar in degete cand bat in tastatura < ca sa-l citez pe nenea cedryk> Daca cineva nu e convins de cum sta treaba in peluza ..ar trebui sa vina ca sa se convinga cu ochii sai.

121. cip (2010-02-02)
Cei care aveti o parere din tribuna , va spun ca din peluza pana si meciul se vede din alt unghi ;) Singura metoda este sa veniti sa vedeti .

122. gaby bv.. (2010-02-02): -1 puncte :: Afisare comentariu
123. Horatiu (2010-02-02)
cred ca am exagerat putin...dar nu-i suport pe cei care nu fac altceva decat sa arunce cu vorbe si sa dezinformeze lumea. NU EXISTA NICI-UN CONFLICT IN PELUZA! exista doar oameni care se ascund in spatele unui monitor si lovesc direct in ce vrem noi sa construim...

124. Horatiu (2010-02-02)
Eu sunt "tanarul" ala din DELINQUENT care "se tot baga in fata", sau cel putin asa spune prietenul nostru mai jos...cred ca daca cineva are ceva cu mine ar putea sa mi-o spuna in fata, sunt dispus sa stau de vorba cu oricine despre orice tine de peluza si activitatea mea acolo! NU mai pot sa tolerez asemenea vorbe de la oameni de genul. Ma intreb oare unde erai tu si ce faceai atunci cand Steagu' juca prin comune gen boldesti ca sa iti permiti sa faci afir**** d'astea la adresa mea? Pace

125. kkk (2010-02-02)
nu exista nicio facilitate pt.nimeni si nici un orgoliu intre nimeni...exista doar oameni care au viziuni reduse si sufera de diferite forme de paranoia...nu are nimeni nimic cu nimeni,exista doar oameni frustrati care se simt inferiori prin modul de exprimare si atunci se marginalizeaza singuri sau se auto exclud.eu reprezint grupul delinquent si sunt dispus sa stau de vorba cu oricine despre orice.sunt sigur ca doar asa va disparea aceasta perdea de fum care defapt nici nu exista...

126. Răzvan Ionuț Dobrică (2010-02-02)
Milităm pentru bun simţ! Milităm să nu se strige la suporteri ce probabil vin pentru prima oară în galerie sau în deplasare "cântaţi şi voi în p... mea nu staţi ca morţii" şi cât şi mai câte. Eu îmi doresc ca înainte de meci să umplem Crossroads-ul până la refuz. Să facem o atmosferă frumoasă pe stadion, în peluză, cu lieduri ce conţin şi altceva în afară de "lololo FC Brasov", iar după meci să se îngrijoreze barmanii din Cross unde or să încapă atâţia oameni.

127. dan (2010-02-02)
de ce exista orgoliu intre brigazi? exista cumva facilitati din partea clubului numai pt o factiune de galerie? daca nu, ce motive sunt? pt ce militeaza flank si pt ce militeaza delinquent? si cite altele mai sunt? eu unul nu stiu, dar ar putea fiecare sa-si prezinte "programul", sa stim si noi. au vreun statut, ceva? de ce se bat cap in cap dc asta se intimpla? ar fi indicat ca macar un membru din fiecare grup sa spuna despre astea

128. vechiul brasov (2010-02-02)
EU NU AM CERUT EXPLICATII NIMANUI ,AM SPUS CA AR FI BINE SA NU SE MAI INTAMPLE ASA CEVA SI CE AM MAI AVUT DE ZIS AM ZIS ACOLO MAI JOS !! SUNT MULTE DE REPARAT EU AM SPUS CE AM AVUT DE SPUS!!

129. vechiul brasov (2010-02-02)
EU NU AM CERUT EXPLICATII NIMANUI ,AM SPUS CA AR FI BINE SA NU SE MAI INTAMPLE ASA CEVA SI CE AM MAI AVUT DE ZIS AM ZIS ACOLO MAI JOS !! SUNT MULTE DE REPARAT EU AM SPUS CE AM AVUT DE SPUS!!

130. Răzvan Ionuț Dobrică (2010-02-02)
Salut, Vechiul Braşov! Ţi-aş explica ce a fost la Mediaş. Dar nu se cade să vb pe un site treburi de genul ăsta.

131. vechiul brasov (2010-02-02)
pe mine ma cheama razvan si cunosc niste baieti din galerie din toate grupurile si se vede f urat de ex cearta unora din dqt cu cei din flank sau cum a fost la medias acel incident dintre un baiat nu sh exact cum il cheama care a avut ceva de impartit cu tanarul ala din dqt care se tot baga in fata nu stiu exact cine e dar nu nutzu pe nutzu il stiu in fine astea ar trebui sa inceteze nu conteaza ca esti din dqt flank sau un oarecare suporter atata timp cat esti stegar si vrei sa stai in peluza!!! asta e parerea mea oricum sper sa inceteze aceste lucruri si sa nu mai fie bataia care da tonul care sta in fata ca am observat ca asta e problema unora, unii de aceea vin in peluza :) hai ca nu mai e mult si reincepe returul!!

132. Horatiu (2010-02-02)
in cazul asta nu ezitati sa luati legatura cu cineva din peluza penru abonamente...exista un ID de messenger pentru alte detalii LSS_BV !!! abonamentele pentru peluza nu se gasesc la casele de bilete...

133. pt vechiul brasov (2010-02-02)
cred ca ar trebui spuse lucrurilor pe nume. cine sunt cei care nu vor sa renunte la orgoliu? au ei mai multe perechi? spune-i aici! sa-i vada oamenii si sa-i stie!

134. flo (2010-02-02)
cred ca ar trebui sa avem o galerie foarte puternica care sa creasca de la meci la meci. e un lucru mare, desi normal, ca abonamentele sunt mai ieftine si poate crea motivul pentru care stegarii sa vina la peluza. tin minte un meci fc brasov - cfr cluj din cupa romaniei la bucuresti, unde cfr venea in postura de campioana si de castigatoare a cupei si a avut..un autocar de suporteri!!chiar daca acum au galerie ok, imaginea aia a celor 30 de suporteri o sa tina cam mult timp..sper sa avem o galerie adevarata cat mai curand si sa nu ne mai fie frica sa auzim mai mult galeria adversa cand vin timisoara sau steaua la brasov.. FORZA STEAGU!

135. matei (2010-02-02)
incepe sa se destepte lumea si sa vorbeasca fara inhibitii.renuntati oameni buni la orgolii,complexe de inferioritate si alte prejudecati,noi suntem imaginea orasului,ma mut si eu la peluza,pana la urma asta simt ca trebuie sa-mi incurajez echipa de acolo.kkk a explicat foarte clar cum sta treaba acum,si chiar asa este,e cu totul alta lume acum in peluza

136. vechiul brasov (2010-02-02)
am hotart cam de un an sa revin in peluza e frumos nu e ce pare de afara ca sunt huligani si etc, singura problema e la unii din peluza sa renunte la orgoliu si sa colaboreze toti sa nu mai conteze care cum face mai mult sa apar in fata e bine acum in peluza dar e mai bien daca renuntati la orgoliul care e mai tare!! oricum eu la peluza imi fac abonament!!

137. T2 (2010-02-02)
cu riscul de a fi inteles gresit ...si de a fi injurat de cei din peluza , vreau sa imi expun si eu parerea. Cei care credeti ca lumea nu vine la peluza deoarece au perceptie de genul "... de la "huligani" la "betivi" la "platiti de Niculaie" la "copii" si altele" , va inselati amarnic.Multi vin la un meci de fotbal ca sa vada un spectacol.Si in acest spectacol sunt jucatoii, antrenorii, patronii, stadionul ....si mai ales GALERIA.E foarte simplu ...suntem foarte comozi. Toti ne dorim sa venim la meciuri la Steagu si sa vedem o galerie puternica. Sa nu credeti ca daca o galerie adversa afiseaza un mesaj rautacios pt voi, cei de la T1 sau T2 se vor bucura.Din pacate asta e spiritul orasului Brasov. Si acum sa va dau motiv sa ma injurati ....eu sunt unul din suporterii de la T2 care vine sa vada spectacolul si nu sa il faca....si caruia ii creste inima in piept cand vede peluza plina , cand vede banere si fumigene sau confeti.Motive pot sa gasesc multe(munca ,greutati etc bla bla) ...dar adevarul e ca sunt comod ...si astept de la altii sa faca ceva , pentru ca apoi eu sa ma bucur si chiar sa ma si mandresc cu ce au realizat altii.Si ca mine ...multi stegari. Forza Steagu' P.S. Nu mananc seminte

138. vechiul brasov (2010-02-02)
am hotart cam de un an sa revin in peluza e frumos nu e ce pare de afara ca sunt huligani si etc, singura problema e la unii din peluza sa renunte la orgoliu si sa colaboreze toti sa nu mai conteze care cum face mai mult sa apar in fata e bine acum in peluza dar e mai bien daca renuntati la orgoliul care e mai tare!! oricum eu la peluza imi fac abonament!!

139. dorin (2010-02-02)
cred ca ce zice kkk e adevarat. exista o temere de oamenii din peluza, asta din cazua oamenilor de dinainte. eu imi amintesc de niste deplasari in urma carora autobuzul era vandalizat, chioscurile de pe marginea drumului asemenea... astfel de oameni au creat o astfel de imagine despre galerie. plus elementul negativ ce e dat de numele de "ultrasi"...

140. ronny (2010-02-02)
De-a lungul anilor notiunea de galerie in Brasov o capatat niste intelesuri negative... de la "huligani" la "betivi" la "platiti de Niculaie" la "copii" si altele! Nu zic neaparat ca asta a fost si realitatea dar nu poate nega nimeni ca asta este perceptia in acest oras... spre deosibire de Timisoara sau Cluj de ex unde e considerat normal sa mergi in galerie, la noi daca zici cuiva ca mergi in galerie se uita ciudat la tine. Asta e este problema, acuma vad ca se mai schimba treaba in peluza dar tot este greu sa schimbi unele perceptii si prejudecati...

141. oneself (2010-02-02)
kkk..tot respectul cuvenit pt ce ai scris. Peluza ...nu renuntam la libertate. Multi nu vin pt ca ei cred ca acolo sunt hulgani si nu pot vedea meciul calumea..tipic romanesc

142. kkk (2010-02-02)
Multi fug de peluza din cauza suferintelor tipic romanesti...acolo stau golanii,eu sunt comod mai bine stau la tribuna mananc o samanta si il injur pe zaharia sau pe arbitru'cand ma mai trezesc ca m-a intepat o coaja in gingie...la noi injuratul si aruncarea cu noroi in semeni a devenit sport national.asta ar fi un aspect,altul ar fi ca lumea care stie cum decurgeau lucrurile in trecut in peluza(pana prin 2007),este scarbita de milogii care conduceau galeria,si crede ca si acum este la fel,TOTAL GRESIT...acum liderii peluzei provin din familii respectabile in care au primit o educatie pe masura.au trecut vremurile cand lideri erau tot felul de dubiosi surubari prin steagu,sau mai grav nu aveau nici o ocupatie(de acolo s-a impamantenit si obiceiul de milog dupa sau inainte de meci).Un alt aspect foarte important este ca majoritatea habar nu au ca se fac abonamente la peluza.Lumea trebuie sa ne cunoasca,numai asa isi vor sa seama ca acum stau altfel lucrurile,tocmai de aceea te invit din nou in peluza:).Trebuie o mai buna mediatizare a ceea ce inseamna si ceea ce se petrece in peluza brasoveana,si sunt sigur ca in maxim 2 ani vor fi si la un meci cu alba iulia minim 500 de stegari in peluza...TRUP SI SUFLET

143. Horatiu (2010-02-02)
E cu totul altceva in momentul de fata in peluza...veniti sa vedeti macar!!! Pe mine personal peluza m-a format ca om si ii datorez multe pentru asta.


La acest articol au comentat 4 vizitatori diferiti (IP-uri diferite)

Stiri recente

Arhiva stiri


Vocea suporterului

Opinii...

In fiecare zi

Sustine-ne

FC Brasov este echipa noastra favorita! Site-ul Steagu.ro a incercat de la inceputul lui sa te tina la curent cu ceea ce se intimpla la acest club. Au fost si momente mai bune si mai rele. De aceea suntem suporteri! Ne puteti sprijini si voi, prin accesarea reclamelor care va intereseaza! Va multumim! mai multe detalii »

Opinii...

06.Jan.08
Musafirul nepoftit
Ce poti sa faci cind iti vine in casa un prieten, insotit de un prieten de-al lui care insa tie iti e de nesuferit? Pai asa cum am fost educati si scoliti, stringem din dinti si incercam sa fim cit mai politicosi cu putinta, desi nu ne convine de loc. Dar ce te faci cind persoanamai multe detalii »

Cele mai comentate stiri

Coltul suporterilor

Liga a II-a!
2014/2015
  
Liga a IV-a

Site-ul STEAGU.RO sustine echipa suporterilor stegari, AS "SR" Brasov

Aceasta echipa o consideram ca fiind continuatoarea echipei fanion a judetului, FC Brasov!

Palmares antrenori


2008-07-02(Amical): Yverdon (Elvetia) - FC Brasov 1:2
2008-07-09(Amical): Sochaux - FC Brasov 0:1


PALMARES
Victorii  Egaluri  Infringeri
200

*Aceste informatii sunt inregistrate in baza de date a site-ului si au caracter informativ (nu sunt complete).

Liga I

Etapa viitoare
Ultima etapa
Clasament
1. CSM Slatina 5 4 0 1 13-2 12p (+3)
2. Flacara Moreni 5 3 1 1 9-3 10p (+1)
3. CSM Alexandria 5 3 1 1 6-2 10p (+4)
4. Vedita Colonesti 5 3 1 1 6-4 10p (+1)
5. Progresul Spartac 5 2 2 1 6-2 8p (+2)
6. Olimpic Rasnov 5 2 2 1 11-8 8p (+2)
7. U Craiova2 5 2 2 1 10-8 8p (-1)
8. CS Balotesti 5 2 1 2 7-5 7p (+1)
9. FC Voluntari2 5 2 1 2 12-14 7p (-2)
10. CS Blejoi 5 1 3 1 3-4 6p (-3)
11. ACS SR Brasov 5 1 2 2 4-9 5p (-4)
12. AFC Astra2 5 1 1 3 5-4 4p (-2)
13. Unirea Bascov 5 0 4 1 10-12 4p (-2)
14. FC Pucioasa 5 1 1 3 3-5 4p (-5)
15. Sporting Rosiori 5 1 0 4 2-13 3p (-3)
16. Tractorul Cetate 5 1 0 4 7-19 3p (-3)



NumeleTau@STEAGU.RO

08. Iul. 2008

E-mail STEAGU.RO

Esti interesat sa ai propriul tau email gen prenume.nume@steagu.ro ? Trimite un mail la contact@steagu.ro pentru a afla detalii! Numarul de casute de mail este limitat!